• Oké ik woon in Gent he (niet de stad) en er is op het nieuws geweest dat er een mevrouw met haar vrienden eens naar de Gentse feesten ging. Ze nam om 3 uur 's nachts de tram om naar de parking te gaan. En ze is dan alleen naar haar auto gegaan. Maar dan was ze plotseling verdwenen voor2 dagen. Haar auto stond er ook niet meer. Vannacht is ze dood teruggevonden in een flat,niet ver waar ze van geparkeerd was.

    hebben sommigen dat ook gehoord op het nieuws mensen van België? Of misschien ook in Nederland.
    Ze hebben in Gent ook een minuut stilte gehouden

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm a girl in the world

    Ik heb er niets over gehoord. Laatste tijd gebeuren er wel veel van dat soort dingen zeg, bah.

    Ik heb er over gelezen.
    Dit is erg maar moorden en verdwijningen gebeuren helaas elke dag.


    Queer zijn is gewoon alles

    He gatver. Dit soort verhalen geven me kippenvel voor 43 dagen.


    I recycle my thoughts.

    Ze is niet gevonden in dat appartement. Ze is gevonden in de garage van dat appartement, in de kofferbak van de auto van de vermoedelijke dader. Om het allemaal nog maar wat erger te maken. En ze denken dat het een roofmoord was.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb al gehoord dat er meerdere vrouwen vermist zijn sinds die Gentse feesten. Het is echt erg wat sommige mensen allemaal wel niet over hebben voor wat geld, want kom op, hoeveel geld zou ze nog op zak gehad hebben? Om iemand daar voor te vermoorden... dan ben je wel ziek in je hoofd. Echt, waar gaat het heen met de wereld?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 13:12 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Yoda schreef:
    Ze is niet gevonden in dat appartement. Ze is gevonden in de garage van dat appartement, in de kofferbak van de auto van de vermoedelijke dader. Om het allemaal nog maar wat erger te maken. En ze denken dat het een roofmoord was.


    Dit + De man die in het appartement woont ,waar het lijk is gevonden schijnt een paar dagen geleden ook een andere vrouw aangerand te hebben ,die wel kon ontsnappen en die had een klacht neergelegd tegen die vent . Ik vind het echt erg voor de familie van het meisje :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eve schreef:
    He gatver. Dit soort verhalen geven me kippenvel voor 43 dagen.

    Whoops sorry


    I'm a girl in the world

    Martenvilijn schreef:
    Ik heb er over gelezen.
    Dit is erg maar moorden en verdwijningen gebeuren helaas elke dag.

    Inderdaad.
    Maar het is idd wel extra eng als zo dicht bij je woonplaats gebeurt ;3


    effort never betrays you

    Wow.

    Lovestein schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Maar het is idd wel extra eng als zo dicht bij je woonplaats gebeurt ;3


    Da's waar maar bij mij in een omtrek van 2 KM zijn er vier drugsplantages opgerold waaronder 1 schuinover mij.

    Das ook niet fijn je krijgt er kriebels van.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 16:26 ]


    Queer zijn is gewoon alles