• Intro komt nog. Lets talk:)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    MT


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mt

    Heb geen zin in ruzie maar erger me echt aan het slettengedrag van jaylee, ze doet alleen maar zo omdat ze alle jongens voor dr eigen wilt. En het maakt mij niet uit dat ze chloe en mila niet mag, I love haters

    Het ergste vind ik dat je me dom noemt, want je bent zelf geen haar beter, jij benr begonnen in strijd te zoeken door gelijk toen mila bij brandon zat, gelijk zeggen 'zo versier je geen jongens'

    xkimx124 schreef:
    Heb geen zin in ruzie maar erger me echt aan het slettengedrag van jaylee, ze doet alleen maar zo omdat ze alle jongens voor dr eigen wilt. En het maakt mij niet uit dat ze chloe en mila niet mag, I love haters
    En hoe weet je dat? Weet je überhaupt wel wat een slet is? Jammer dat je je aan haar ergert. Het is een personage. Ze bestaat niet in het echt. Jij neemt deze dingen veel te serieus


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    xkimx124 schreef:
    Het ergste vind ik dat je me dom noemt, want je bent zelf geen haar beter, jij benr begonnen in strijd te zoeken door gelijk toen mila bij brandon zat, gelijk zeggen 'zo versier je geen jongens'
    WAT BEGRIJP JIJ NIET? HOU JE MOND GEWOON LEKKER? JAYLEE IS MIJ NIET? EN JIJ BENT ZO DOM OMDAT NIET TE BEGRIJPEN!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (ik neem t niet serieus, bij een andere rpg mag een rol mijn personage ook niet, maar dir zegt dat gewoon, geen probleem dus, maar jij draait er wel heel ver in door, want ze zouden gezellig met zn allen uitgaan, dat slet neem ik terug.)

    Laten we elkaar geen slet of dom noemen. En Kim ergerde Ich toch aan jaylee dat ze zei? Niet aan jou Angel. Oke, dit gaan we ven uitpraten.

    xkimx124 schreef:
    (ik neem t niet serieus, bij een andere rpg mag een rol mijn personage ook niet, maar dir zegt dat gewoon, geen probleem dus, maar jij draait er wel heel ver in door, want ze zouden gezellig met zn allen uitgaan, dat slet neem ik terug.)
    (Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik ze niet mag? Jij draait gewoon te ver door in RPG'en?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Let's grab the popcorn..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Let's grab the popcorn..

    AHAHAH qq


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hoe gaan we dit oplossen? Dit moet afgelopen zijn.. Als we nou gewoon afspreken dat Mila en Chloe gewoon mee uitgaan, Jaylee hoeft niet aardig tegen ze te zijn of whatever, maar Mila en Jaylee worden wel overal bij betrokken zodat ze niet alleen achterblijven? Iedereen mee eens? Hopelijk ben jij[angel] er het ook mee eens? Je mag nog steeds boos op ze zijn ja? Maar zo houden we het tenminste wel meer als een groep.

    Cairde schreef:
    (...) AHAHAH qq


    Hihi :3


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Monticia schreef:
    Let's grab the popcorn..



    Hahahaha geniaal.

    AnoukXox schreef:
    (...)

    Hahahaha geniaal.


    I thought, let's bring some happines in the dark times ;o


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable