• Op 16 augustus opent de allereerste 1D World pop-up store in België. Na het ongeziene succes van de store in steden over de hele wereld, vervult de tijdelijke winkel nu ook de dromen van 1D-fans in ons land. 3 weken lang wordt het Waasland Shopping Center een trekpleister voor echte Directioners, wat de bijnaam van de fervente One Direction fans is.
    http://www.waaslandshoppingcenter.com/Home


    Ik dacht: ik laat het even weten haha (:

    Ik dacht bij de titel dat ze een 1D-pretpark gingen openen dat 1D-World heette :x
    Fijn voor de fans, maar mij zul je daar waarschijnlijk niet zien.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Alles is goed zolang het geen 1D store forum is.

    Dus alleen dit topic over de winkel geen 1 meer!


    Een beetje onzinnig om een apart forum aan te laten maken voor een winkel. Dit staat trouwens keurig in het 1D forum dus ik snap niet waarom het niet zou mogen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Een beetje onzinnig om een apart forum aan te laten maken voor een winkel. Dit staat trouwens keurig in het 1D forum dus ik snap niet waarom het niet zou mogen.


    Omdat het dan ook bij actieve topics staat:P

    En het hangt van de winkel af.

    Maar we zijn redelijk melig offtopic bezig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Weeral iets waarvan ik beschaamt ben om Belg te zijn, waarom hebben wij zo'n winkel nodig?Ze kunnen beter een m&m store openen!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Incredulity schreef:
    Ach, àls er één komt zal het waarschijnlijk ook maar een drie weken of zo zijn. In België blijft 'ie ook maar 3 weken, dus ja.

    Huh, wat? Waarom blijft een winkel maar 3 weken bestaan? Is het dan wel een "winkel" te noemen? Echt vaag dat het zo kort is.

    En gelukkig dat Nederland dit niet heeft. Nog niet, althans.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 16:13 ]


    Chaos is a ladder.

    Surgeon schreef:
    Als ik spullen van een band wil kopen ga ik wel naar large.nl.
    Als je per se 1D spullen wil kopen, ga dan gewoon naar de Bart Smit, daar verkopen ze ook genoeg van die spullen.


    Het is eerder een soort "meet-plek" voor 1D-fans haha, er is ook een of andere karaoke-ding en je kan met een soort greenscreen een foto maken. Daarbij mag je op de muren schrijven en tekenen, aangezien het toch een pop up-store is. Dus het gaat niet alleen maar om de dingen die je kan kopen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Huh, wat? Waarom blijft een winkel maar 3 weken bestaan? Is het dan wel een "winkel" te noemen? Echt vaag dat het zo kort is.

    En gelukkig dat Nederland dit niet heeft. Nog niet, althans.


    Daarom is het ook een pop up-store, haha. Ik denk dat dat ook zo is omdat het anders te druk wordt in het winkelcentrum door de gestoorde directioners.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Incredulity schreef:
    (...)

    Ach, àls er één komt zal het waarschijnlijk ook maar een drie weken of zo zijn. In België blijft 'ie ook maar 3 weken, dus ja.



    3 weken???
    NEEEEEEEE :(


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik wil er ook 1 in Nederland.


    Pretty is just a pretty word.

    Walternate schreef:
    (...)
    Ik stem voor een hema forum. (cat)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik las het en vind het dom dat het maar 3 weken is, waarom komt het hier dan? En Waasland is te ver voor me, dus mij zien ze daar nooit.


    16 - 09 - '17

    Vivere schreef:
    Ik wil een JB pop-up store. :Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ramsassy schreef:
    Weeral iets waarvan ik beschaamt ben om Belg te zijn, waarom hebben wij zo'n winkel nodig?Ze kunnen beter een m&m store openen!


    From these ashes, I will rise

    Laat het alsjeblieft daar blijven en niet naar Nederland komen. En als het in Nederland komt moet het ver uit de buurt van Overijssel zijn, want daar woon ik en ik wil geen winkel met gillende fanmeiden in mijn buurt. (cat)


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    Laat het alsjeblieft daar blijven en niet naar Nederland komen. En als het in Nederland komt moet het ver uit de buurt van Overijssel zijn, want daar woon ik en ik wil geen winkel met gillende fanmeiden in mijn buurt. (cat)


    Bij Overrijsel, Drenthe mag er wel 1 komen voor mij. Maar als er een komt zal die waarschijnljik in Amsterdam zijn ofzo.


    Pretty is just a pretty word.