• Hello,

    Ik ben er nu al een tijdje over aan het denken om een tablet aan te schaffen voor mee te nemen naar de les. Ik heb een paar keer mijn laptop meegenomen, maar dit blijkt toch net wat te onhandig te zijn. Veel te groot en dat sleuren is vervelend.
    Daarom is die tablet misschien wel de oplossing. Het is compact en veel handiger om mee in de les te zitten, maar welke is nu goed? Daarvoor vraag ik jullie wijsheid.
    Ik heb mijn tablet voornamelijk nodig om cursussen, powerpoints, etc te kunnen bekijken die online staan, dus graag een niet te dure tablet. Laten we zeggen onder de 300 euro, want ik wil mijn zuurverdiende centen niet allemaal verbrassen aan een tablet. Kom maar op met die aanraders. ^^


    Take me to wonderland

    Ik raad je de Samsung in ieder geval af, want die werkt niet prettig als je cursussen en powerpoints moet bekijken. De iPad daarentegen werkt voor mij wel héél goed, maar die ligt dan weer boven je budget.
    Ik denk dus niet dat ik je veel meer advies kan geven. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Windows tablet is ook erg goed


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zelf heb ik een iPad, maar die ligt boven het budget. Mijn ouders hebben een Samsung en die werkt heel erg goed!
    Ik weet niet precies wat voor soort je wilt want ik ken ook iemand die een tablet heeft met usb poorten, ik ga zo even opzoeken welke dat ook alweer was.


    "Ignite, my love. Ignite."