• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke



    Jongens
    - Joshua Milan Quinn - Cairde
    - Josua Melain Quinn - Cairde
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia
    - Daniel Broadway - Stantuffo
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus


    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:05 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik uitstel voor mijn rol? Ik ging onverwacht bij mijn beste vrienden slapen en blijf tot vrijdag.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Mag ik uitstel voor mijn rol? Ik ging onverwacht bij mijn beste vrienden slapen en blijf tot vrijdag.
    Is geregeld :] Ik ga morgen ook weg en heb geen wifi tot zaterdag..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Thysia schreef:
    Naam:
    Jaxon Finn Diaz da Alvez.
    Leeftijd:
    Jaxon is negentien lentes jong en geboren op 7 maart.
    Nationaliteit:
    Jaxon is van Braziliaanse afkomst.
    Uiterlijk:


    Francisco Lachowski.

    Jaxon heeft donker haar en donkere ogen die hij beiden geërft heeft van zijn Braziliaanse ouders. Hij heeft op zijn schouderblad een enorme tattoo van een leeuwenhoofd. Op zijn benen heeft hij wat littekens doordat hij ooit in een tropisch regenwoud gewoont heeft en vaak buiten was. Bij shoots worden deze meestal bedekt met make-up. Jaxon heeft eigenlijk een bril nodig, maar hij gebruikt liever lenzen aangezien hij niet voor een 'nerd' uitgemaakt wil worden. Je kan zeggen dat Jaxon best ijdel is, en dan vooral met zijn haar. ’s Ochtends staat hij enorm lang in de spiegel om het in model te zetten. Als hij naar school gaat draagt hij meestal dure merkkleding, maar zodra hij thuis komt trekt hij zijn joggingsbroek aan. Het liefst gaat Jaxon niet naar buiten samen met zijn moeder aangezien ze hem vaak voor schut heeft gezet bij zijn vrienden. Jaxon wilt graag een piercing, maar dat mag hij niet van het modellenbureau waar hij voor werkt. Jaxon heeft nog een tattoo, die voor zijn vader staat. Het is een oog. Zijn vader was altijd gefascineerd door ogen en tekende elke dag wel een nieuw oog. Op een dag vond Jaxon één van die tekeningen en hij gebruikte die. Hij staat op de binnenkant van zijn pols, amper zichtbaar. Achter zijn oor heeft hij de tekst staan:
    Innerlijk
    Jaxon is een betrouwbare jongen, mits je hem goed kent. Anders zal hij je eerst buitensluiten. Hij laat alleen mensen met een hoge status in zijn clubje toe. Jaxon werkt als een model voor verschillende dure merken zoals Gucci, Versace en Dolce & Gabanna. Hij heeft een goed gespierd lichaam waar veel meiden op vallen. Echter kan hij ook heel onzeker zijn, maar dat laat hij niet gauw merken. Hij is enorm populair en maakt snel vrienden. Als je een echte vriend van hem bent zal hij altijd voor je klaar staan en dan word Jaxon wat opener. Hij houdt ervan om een grapje te maken en is dan ook niet snel bang voor anderen. Jaxon kan enorm goed gitaar spelen, dit doet hij al dertien jaar. Hij bespeelt ook de piano sinds hij elf was. Je zal het niet verwachten van Jaxon, maar toch heeft hij een rustige kant. Hij houdt enorm veel van lezen, en dan voornamelijk van fantasy boeken. Hij kan zich dan helemaal inleven en zelfs na een paar dagen denkt hij er nog over. Hij heeft een kleine stoornis bij zijn hersenen waardoor hij dingen sneller opneemt. Zo leest hij ook sneller. Jaxon’s vader heeft de stoornis Schizofrenie, waarbij je waanvoorstellingen hebt. Je kan zelfs een gespleten geest hebben. Het is een psychise aandoening die zich bevind in het schizoïde spectrum. Jaxon’s vader heeft een ernstige vorm waardoor Jaxon hem niet meer mag zien. Jaxon heeft het hier heel moeilijk mee aangezien hij ooit een goede band had met zijn vader. De ziekte is namelijk geconstanteerd in 2002, toen Jaxon pas negen was en zijn vader 29. Jaxon heeft een goede band met zijn moeder, maar zichtbaar minder dan die met zijn vader. Ze betalen de huur van het geld van zijn vader en van het modellenwerk dat hij doet. Alleen zijn echte vrienden weten dit. Tegen vreemden zegt hij namelijk dat zijn vader overleden is, dat maakt het hem namelijk makkelijker. Soms kan Jaxon hier lang overna denken. Dan fantaseert hij hoe het had geweest als zijn vader die vreselijke stoornis niet had gehad. Jaxon woonde dicht in het noordwesten van Brazilië bij de Amazonebekken, dicht bij de rivier de Amazone. Om preciezer te zijn woonde hij in het regenwoud. Hij was vaak buiten waardoor hij altijd onder de modder thuiskwam. Doordat hij zo vaak buiten speelde heeft hij wat littekens over gehouden die bij de shoots meestal worden bedekt met make-up. Jaxon’s vader had ooit een hoge functie in Brazilië, maar toen ze ontdekte dat hij Schizofrenie had heeft hij ontslag genomen en zijn ze meteen naar Amerika verhuist omdat daar betere ziekenhuizen zijn. Jaxon’s vader kan zijn geld niet meer beheersen, waardoor Jaxon word aangewezen op deze taak. Jaxon koopt er meestal dure merkkleding van zodat hij er zo goed mogelijk uitziet. Hij en zijn moeder wonen in een grote villa dichtbij de Upper East Side van New York. Vanuit Jaxon’s kamer heb je uitkijk over de Skyline van New York, waardoor dat zijn lievelingsplek is. Als hij thuis is kleed hij zich meestal in gemakkelijke joggingsbroeken, vooral omdat het thuis niet meer draait om de status. Hij zou graag terugwillen naar Brazilië, maar ook New York heeft een plekje geroofd in zijn hart. Jaxon gaat in de vakanties altijd naar zijn familie in Brazilië en verder heeft hij ook nog contact met ze via Skype en andere sociale media. Jaxon is graag met zijn vrienden bij hem thuis aangezien hij een zwembad heeft in zijn tuin, compleet met glijbaan en stroomversnelling. Zijn moeder is architect en via via hebben ze een geweldig huis gekocht. Nadat ze er waren ingetrokken hebben ze nog wat aangepast en ze zijn het er beiden over eens dat ze in een geweldig huis wonen. Jaxon kan echt zichzelf zijn bij zijn vrienden, en vindt het geweldig om met ze op te trekken. Thuis wordt hij vaak bij zijn bijnaam genoemd: Lince, wat lynx betekent. Vrijwel elke Braziliaan heeft een bijnaam. Een lynx is namelijk heel trots. Dit staat voor het feit dat zijn ouders altijd trots op hem zullen zijn, wat er ook gebeurd. Ook is een lynx heel ijdel, dit slaat vrijwel op iedere Braziliaan aangezien Brazilianen er altijd verzorgd uit willen zien. Ook is een lynx heel snel. Dit is een beetje dubbel. Hiermee wordt bedoeld dat Jaxon té snel is opgegroeid, mede door de stoornis van zijn vader, maar ook dat Jaxon van sport houdt, met name basketbal.
    Extra:
    -


    Ik heb hem nog wat aangepast, is hij goed zo :'D?

    Ik vertrek morgen tot 10 augustus, dus, ik zal mijn rol normaal gezien wel af kunnen maken, maar is het een probleem dat ik zo laat ben of niet ?

    Lifeisajoke schreef:
    Ik vertrek morgen tot 10 augustus, dus, ik zal mijn rol normaal gezien wel af kunnen maken, maar is het een probleem dat ik zo laat ben of niet ?
    Ik denk dat ik dan al ben begonnen... Zou je dan asjeblieft wel een stukje van je karaktar willen maken?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik haal mijn meisje weg en vervang hem voor een jongen :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik nog een jongen reserveren? Dan zijn er 7 meisjes en 7 jongens (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Mag ik nog een jongen reserveren? Dan zijn er 7 meisjes en 7 jongens (:
    Nee hoor :} Er moet dan nog 1 jongen bij..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam:
    Joshua Milan Quinn
    Leeftijd:
    19
    Nationaliteit:
    Spaans
    Uiterlijk:


    Innerlijk
    Extra:
    Hij heeft een tweelingbroer.

    Naam:
    Josua Milain Quinn
    Leeftijd:
    19
    Nationaliteit:
    Spaans
    Uiterlijk:


    Innerlijk
    Extra:
    Hij heeft een tweelingbroer.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 17:34 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hii, was er eigenlijk iemand die Zoë Sugg had gefaceclaimt?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    Hii, was er eigenlijk iemand die Zoë Sugg had gefaceclaimt?
    Ik had haar gefaeclaimt maar ik heb mijn rol ingeruilt voor een meisje dus jij mag haar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nee echt niet je hebt een streepje te weinig bij de meisjes. Jij hebt je rol weggegeven, dus zijn er 7 meisjes en er zijn nu 7 jongens. Bij allebei nog 1. Tel maar.

    Of ik ben heeeel scheel in tellen (: Whahaha, dat ka ook.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lootus schreef:
    Nee echt niet je hebt een streepje te weinig bij de meisjes. Jij hebt je rol weggegeven, dus zijn er 7 meisjes en er zijn nu 7 jongens. Bij allebei nog 1. Tel maar.

    Of ik ben heeeel scheel in tellen (: Whahaha, dat ka ook.
    Je had gelijk :] Maar ik was vergeten dat iemand zich had uitgeschreven.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Ethan Samuel Johnson
    Leeftijd: 20 jaar
    Nationaliteit: Afrikaans, Durban
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Bij Ethan draait het leven om drie dingen. Surfen, feesten en stelen. Al vanaf zijn zesde is Ethan druk in het water. Surfen doet hij sinds zijn twaalfde en hij bleek er talent voor te hebben. Elk jaar doet hij mee aan de grote surf wedstrijden in Durban. Telkens eindigt hij in de top 10. Nu zijn ouders hem weg hebben gestuurd naar New York, waar haast niet te surfen valt, haat hij zijn ouders met heel zijn hart.
    Zijn ouders hebben bakken met geld en kunnen doen wat ze willen. Ethan zijn moeder is bekende actrice in Afrika en omstreken, terwijl zijn vader veel geld verdient met zijn eigen televisie serie. Zijn vader is dus producer.
    Ethan haat televisie en geld. Hij haat het, omdat geld en de televisie wereld meer aandacht krijgt dan hem. Zijn ouders zijn altijd druk met werk, roem of geld. Ze geven dingen uit aan de onnozelste dingen. Computers, terwijl er al tien in huis staan. Tv's, terwijl zijn vader al over 2 tv's beschikt, zijn moeder drie en hij een. Ethan is verwend en arrogant, maar hij heeft zijn hart op de goede plek. Hoewel hij alles kan hebben wat hij wilt, weerhoud het hem er niet van om te stelen. Zijn beste vrienden komen uit de krottenwijken van Durban en hebben niks. Ethan schaamt zich voor zijn ouders dat zij niks voor de arme mensen doen en alleen maar aan zichzelf denken. Uit woedde steelt hij met zijn vrienden mee en geeft hun de buit.
    Net zoals hij steelt, weet hij ook hoe je moet feesten. Drugs, te veel alcohol, seks, hij doet het allemaal als hij eenmaal in een feest zit. Hij is van het pad geraakt en was van plan gewoon door te gaan, totdat hij betrapt werd op het dealen met drugs. Zijn ouders wisten hem vrij te kopen voor veel geld, maar hebben hem wel naar New York gestuurd. Surfen kan niet meer en als er ook maar een telefoontje komt dat hij iets uit heeft gehaald, zullen ze hem naar een kostschool sturen in Engeland. Dat is absoluut Ethan zijn nachtmerrie.
    Behalve dat Ethan de weg kwijt is, is hij ook een hele lieve jongen. Hij kan niet tegen de onrecht in de wereld en heeft absoluut een hekel aan verwende mensen en achterbakse trutten. Kleding en geld doen hem niks, wel wilt hij er redelijk uitzien, maar pakken draagt hij echter niet. Ethan kan heel beschermend doen en heeft alles voor zijn vrienden over. Echt alles. Heb je geld nodig? Hij jat het? Zit je in de problemen? Hij beschermt je, al levert hem dat een kogel op. Angsten lijkt hij niet te hebben, ook al is dat wel zo. Zijn grootste angst is iemand verliezen wie hem dierbaar is. Hij heeft vaak genoeg meegemaakt dat een vriend van hem zijn moeder of vader verloor aan honger, aids of door een kogel. Het beangstigd hem dat het hem ook kan overkomen. Hoewel hij zijn ouders haat, houdt hij diep in zijn hart wel van ze. Dat hij niks voor hen lijkt te betekenen, doet hem pijn.
    Ethan is best gevoelig aangelegd, maar van plaats zijn tranen te showen, laat hij je zijn vuisten voelen. Hij is dus behoorlijk agressief, daardoor heeft hij ook veel littekens op gelopen. De grootste zit op zijn heup, waar hij met een mes is geraakt. Zijn agressieve bui kan zo omslaan naar een rustige bui en die rustige bui kan zo omslaan naar een chagrijnige. Hij heeft dus behoorlijk last van stemmingsverwisselingen, maar al bij al bedoelt hij alles goed. Hij weet alleen nooit hoe hij zijn gevoelens moet uiten.
    Extra: Officieel komen zijn ouders uit Engeland, maar die zijn verhuisd naar Durban. Ethan is geboren in Durban en heeft daar zijn hele leven gewoond. Dat in Durban veel criminaliteit heerst, is bij zijn ouders bekend. Dat Ethan bij die criminaliteit hoorde, kwam voor ze aan als een schok. Ze twijfelde geen moment en stuurde Ethan naar New York, de privéschool om precies te zijn.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 20:36 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cairde schreef:
    (...) Je had gelijk :] Maar ik was vergeten dat iemand zich had uitgeschreven.


    Okeej (: Haahah, ik maak mijn personage zo af!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne