• Gebaseerd op Gossip Girl.

    Gossip Girl is een nieuwe Amerikaanse dramaserie, waarin het draait om de levens van de jonge elite van de Upper East Side van New York. Ze genieten hun opleiding op een privéschool, worden rondgereden door chauffeurs in limousines en feesten in designerkleding. Alles draait om status en netwerken. Uiteraard is deze wereld voor jong volwassenen aantrekkelijk, maar ook uiterst gevaarlijk.
    Verleidingen liggen op de loer en niemand is te vertrouwen.
    Gossip Girl is een anonieme dame die alles van iedereen weet. Op haar blog houdt ze alle roddels bij en via sms’jes laat ze iedereen uit het eliteclubje de laatste scoops weten. Ze hoeft gelukkig niet alles zelf te doen, want ze ontvangt dagelijks tips van de leden van de rijke vriendengroep. Alles wat ze op
    haar blog schrijft, wordt als waarheid aangenomen. Met als gevolg dat niemand te vertrouwen is en vele relaties worden verbroken. Welkom in de wereld van Gossip Girl. Hoelang kan zij het nog geheim houden?


    :-Ze leven allemaal in 1 huis.
    -Er kunnen altijd meer meisjes bijkomen maar dit is het voor nu.


    Meisjes

    - Elizabeth ''Lizz'' Mia Falls - Lootus
    - Angelina "Angel" Samantha Abrahms - AnoukXox
    - Alexandra Chantelle Romano - Montica
    - Bibi Jolie Evans - xkimx124
    - Alora Wakely Moreno - Lifeisajoke



    Jongens
    - Joshua Milan Quinn - Cairde
    - Josua Melain Quinn - Cairde
    - Jaxon Finn Diaz da Alvez - Thysia
    - Daniel Broadway - Stantuffo
    - Tyler Matthew Mikealson - Montica
    - Ethan Samuel Johnson - Lootus


    Regels

    - 5 regels moet kunnen.
    - 16+ mag.
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    - Geen ruzie OOC, ICC mag wel.
    - Alleen Cairde maakt nieuwe topics aan.
    - Geen sneltrein.
    - 2 personage per persoon. (Jongens en meisjes)
    - Resevering blijven 24 uur staan





    Invullijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 18:05 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Ik had haar gefaeclaimt maar ik heb mijn rol ingeruilt voor een meisje dus jij mag haar.


    Ah, thanks (: Dan face-claim ik hierbij Zoë.
    Ik maak mijn rol straks aan, zodra ik gegeten heb en terug ben, moet zometeen mee naar de Karwei met mijn vader.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Lootus schreef:
    Naam: Ethan Samuel Johnson
    Leeftijd: 20 jaar
    Nationaliteit: Afrikaans, Durban
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Bij Ethan draait het leven om drie dingen. Surfen, feesten en stelen. Al vanaf zijn zesde is Ethan druk in het water. Surfen doet hij sinds zijn twaalfde en hij bleek er talent voor te hebben. Elk jaar doet hij mee aan de grote surf wedstrijden in Durban. Telkens eindigt hij in de top 10. Nu zijn ouders hem weg hebben gestuurd naar New York, waar haast niet te surfen valt, haat hij zijn ouders met heel zijn hart.
    Zijn ouders hebben bakken met geld en kunnen doen wat ze willen. Ethan zijn moeder is bekende actrice in Afrika en omstreken, terwijl zijn vader veel geld verdient met zijn eigen televisie serie. Zijn vader is dus producer.
    Ethan haat televisie en geld. Hij haat het, omdat geld en de televisie wereld meer aandacht krijgt dan hem. Zijn ouders zijn altijd druk met werk, roem of geld. Ze geven dingen uit aan de onnozelste dingen. Computers, terwijl er al tien in huis staan. Tv's, terwijl zijn vader al over 2 tv's beschikt, zijn moeder drie en hij een. Ethan is verwend en arrogant, maar hij heeft zijn hart op de goede plek. Hoewel hij alles kan hebben wat hij wilt, weerhoud het hem er niet van om te stelen. Zijn beste vrienden komen uit de krottenwijken van Durban en hebben niks. Ethan schaamt zich voor zijn ouders dat zij niks voor de arme mensen doen en alleen maar aan zichzelf denken. Uit woedde steelt hij met zijn vrienden mee en geeft hun de buit.
    Net zoals hij steelt, weet hij ook hoe je moet feesten. Drugs, te veel alcohol, seks, hij doet het allemaal als hij eenmaal in een feest zit. Hij is van het pad geraakt en was van plan gewoon door te gaan, totdat hij betrapt werd op het dealen met drugs. Zijn ouders wisten hem vrij te kopen voor veel geld, maar hebben hem wel naar New York gestuurd. Surfen kan niet meer en als er ook maar een telefoontje komt dat hij iets uit heeft gehaald, zullen ze hem naar een kostschool sturen in Engeland. Dat is absoluut Ethan zijn nachtmerrie.
    Behalve dat Ethan de weg kwijt is, is hij ook een hele lieve jongen. Hij kan niet tegen de onrecht in de wereld en heeft absoluut een hekel aan verwende mensen en achterbakse trutten. Kleding en geld doen hem niks, wel wilt hij er redelijk uitzien, maar pakken draagt hij echter niet. Ethan kan heel beschermend doen en heeft alles voor zijn vrienden over. Echt alles. Heb je geld nodig? Hij jat het? Zit je in de problemen? Hij beschermt je, al levert hem dat een kogel op. Angsten lijkt hij niet te hebben, ook al is dat wel zo. Zijn grootste angst is iemand verliezen wie hem dierbaar is. Hij heeft vaak genoeg meegemaakt dat een vriend van hem zijn moeder of vader verloor aan honger, aids of door een kogel. Het beangstigd hem dat het hem ook kan overkomen. Hoewel hij zijn ouders haat, houdt hij diep in zijn hart wel van ze. Dat hij niks voor hen lijkt te betekenen, doet hem pijn.
    Ethan is best gevoelig aangelegd, maar van plaats zijn tranen te showen, laat hij je zijn vuisten voelen. Hij is dus behoorlijk agressief, daardoor heeft hij ook veel littekens op gelopen. De grootste zit op zijn heup, waar hij met een mes is geraakt. Zijn agressieve bui kan zo omslaan naar een rustige bui en die rustige bui kan zo omslaan naar een chagrijnige. Hij heeft dus behoorlijk last van stemmingsverwisselingen, maar al bij al bedoelt hij alles goed. Hij weet alleen nooit hoe hij zijn gevoelens moet uiten.
    Extra: Officieel komen zijn ouders uit Engeland, maar die zijn verhuisd naar Durban. Ethan is geboren in Durban en heeft daar zijn hele leven gewoond. Dat in Durban veel criminaliteit heerst, is bij zijn ouders bekend. Dat Ethan bij die criminaliteit hoorde, kwam voor ze aan als een schok. Ze twijfelde geen moment en stuurde Ethan naar New York, de privéschool om precies te zijn.


    Af (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bumop


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ik weet niet wanneer we gaan beginnen, amar maandag ga ik op vakantie, ik post alleen 's avonds wat, want dan heb ik tijd haha]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Stantuffo schreef:
    [Ik weet niet wanneer we gaan beginnen, amar maandag ga ik op vakantie, ik post alleen 's avonds wat, want dan heb ik tijd haha]


    En ik ga met haar mee, maar ik kan helemaal niet posten x|

    Ik hebnof steeds im te beginnn (: hahaja


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Thysia schreef:
    (...)

    En ik ga met haar mee, maar ik kan helemaal niet posten x|
    Je mag best na mij hoor 's avonds ^^


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Lol, en we zijn alweer terug en er is nog niet gereageerd.

    Lifeisajoke schreef:

    Naam: Alora Wakely Moreno.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Nationaliteit: Amerikaans. Al is haar mama wel Mexicaans.
    Uiterlijk:





    Alora valt het meeste op door haar ogen. Sommige denken dat ze blauw zijn, maar dat is niet waar. Haar ogen hebben een lichtbruine kleur die ze graag benadrukt met haar zwarte eyeliner en mascara. Alora heeft van zichzelf al een iets donkerdere huidskleur, door haar Mexicaanse moeder, waardoor ze meestal ook veel bruiner is als ze ook daadwerkelijk in de zon ligt. Haar haren zijn roodbruin tot donkerbruin, te zien in welk licht ze staat. Alora is niet de kleinste, maar ook zeker niet de grootste, met haar 1m64 zit ze er mooi tussenin. Alora heeft een mooi, slank figuur waardoor ze ook zeker niet bang is om een stijl te hebben die niet iedereen heeft. Haar kleren zijn gedurfd en wat aan de stoerdere kant, perfect passend bij haar karakter dus. Alora houdt ervan om naar festivals te gaan en om te reizen en die dingen, daarom hangen er ook altijd armbandjes aan haar pols van festivals of van bandjes die ze op reis gekocht heeft of zelf gemaakt heeft. Verder draagt ze ook bijna altijd één of meerdere ringen, een ketting en oorbellen, al zal ze zeker niet altijd een ketting aanhebben omdat ze niet graag iets om haar nek heeft. Alora staat ervoor bekend bij haar vriendinnen om twee kanten te hebben. Op foto kan ze overkomen als een model met de gezichten die ze kan maken en de blikken die ze kan geven, maar aan de andere kant is ze de enige persoon die haar vriendinnen kennen die zulke vreemde gezichten kan maken.
    Alora droomde er van kinds af aan al om een paar tattoo's te hebben en aangezien ze de toestemming had van haar ouders heeft ze die dan ook gezet. Ze heeft over elke tattoo goed nagedacht en heeft er telkens voor gezorgd dat er een verhaal achter zat. De tattoo's zijn niet groot, maar ook zeker niet onzichtbaar.
    De eerste tattoo heeft niet zoveel betekenis of een verhaal, maar het is voor Alora een manier om tegen haarzelf te zeggen dat ze het Noorden nooit mag kwijtraken. Dat ze moet blijven wie ze is en dat ze zich nooit moet veranderen voor iemand anders. Dat ze slechte keuzes mag maken, maar dat ze eruit moet leren en dat ze ook altijd welkom is bij haar ouders, waar ze in de wereld ook is en wat ze de laatste tijd ook heeft uitgespookt. -het kompas staat op haar rechterheup.
    De tweede tattoo zijn twee simpele woorden. Op zich zit hier niet zoveel betekenis achter, maar voor Alora zijn dat de twee kernwoorden in het leven, want het 1 is altijd groter dan het ander waardoor er beslissingen zullen genomen worden altijd liefde, maar ook uit angst.
    De derde tattoo is het woord Promise op haar rechterpink. Het staat ervoor dat ze nooit beloftes verbreekt en het herinnert haar aan de Pinky Promises die ze had met Lily.
    Haar vierde tattoo is ook niet echt iets met een betekenis maar meer een mooie herinnering aan haar eerste woordje. Dat was namelijk Quote. Haar tattoo helpt haar eraan herinneren dat haar laatste woord Unquote moet zijn en ergens heeft het ook de betekenis dat je niet alles serieus moet nemen en alles letterlijk moet opvatten in het leven, je moet een beetje plezier hebben.
    Ze denkt eraan om nog een tattoo te laten zetten aangezien geen enkel van haar tattoo's erg groot zijn, maar ze moet dan iets hebben waarvan ze zegt dat het de moeite waard is om een tattoo van te maken.
    Innerlijk: Alora is een rustig meisje, niet het soort persoon waar je je dood aan ergert omdat hij of zij te luidruchtig is. Zelf heeft ze ook een hekel aan dat soort mensen. Het overdreven luide gelach, het geroep in plaats van normaal normaal gepraat, ze moet er allemaal niets van weten. Alora is ook niet het soort persoon die zij beschrijft als 'De Plakkers', daarmee wil ze zeggen dat ze niet tegen het soort persoon kan die altijd en overal aan je lichaam of haar zit of die doet alsof je van die persoon bent. Een voorbeeld bij dat laatste is dat De Plakker je altijd langs de kant trekt bij een groepswerkje op school of iets dergelijks zodat hij of zij zeker niet alleen zit.
    Alora heeft op zich enorm veel geduld bij alles, maar er komt een moment waarop dat geduld opraakt en dan blijf je het beste uit haar buurt. Op zich is Alora niet het soort persoon dat mensen onmiddellijk haat of niet leuk vindt, maar soms heeft ze een voorgevoel bij mensen en dat voorgevoel volgt ze dan meestal ook. Alora is een positief meisje, maar ze houdt wel rekening met de realiteit. Sommige mensen zeggen dat ze niet zo negatief mag denken over sommige dingen, maar op zulke momenten houdt ze vooral in gedachten wat realistisch is en wat niet.
    Alora houdt van horrorfilms, achtbanen en alles wat voor andere mensen eng kan zijn. Ze houdt van het gevoel om bang te zijn van iets, want hoewel ze zo graag horrorfilms kijkt, ze blijft bang op sommige momenten in de film.
    Alora is niet het soort meisje dat meteen hals over kop verliefd wordt op iemand. Ze vindt het belachelijk hoe sommige mensen al na 2 dagen een koppel zijn terwijl in haar ogen er zeker een week nodig is, of meer, om iemand te leren kennen. Zijzelf doet zich altijd een beetje anders voor in het begin als ze iemand leert kennen. Ze doet zich rustiger voor en gemanierder dan ze is. Als je haar leert kennen dan zal je weten dat Alora niet bang is om met haar handen te eten in een restaurant of om een boer te laten. Natuurlijk zegt ze er pardon achter, maar voor haar is een boer iets dat moet gebeuren, anders zou het niet bestaan.
    Alora let niet op haar lijn, of toch niet drastisch, maar ze is ook niet het soort meisje dat direct aankomt. Persoonlijk houdt ze van eten en het is daarom ook een marteling om haar te vragen wat haar favoriete eten of dessert is.
    Alora is niet het agressieve type. Als ze boos is dan zal je dat merken aan andere dingen. Zo zal ze niet tegen je praten en je gewoon negeren. Als jij haar iets vraagt zal ze niet reageren en ze zal niet ophouden met je zo te behandelen tenzij je je excuses aanbiedt. Ze weet maar al te goed wanneer zij in de fout gaat en wanneer een ander het doet.
    Alora heeft zoals elk persoon natuurlijk ook goede kanten. Zo is ze een zeer betrouwbaar persoon en zal ze altijd naar je luisteren. Ze zal nooit dingen doorzeggen waarvan ze weet dat iemand ze geheim wilt houden en als ze ziet dat iemand alleen gelaten wil worden terwijl een ander die persoon constant aanspreekt dan zal ze er ook voor zorgen dat die iemand alleen zal gelaten worden. Natuurlijk heeft Alora ook zo haar slechte kantjes. Zo zal ze altijd blijven doordrammen tot ze haar gelijk heeft gekregen, want als ze gelijk heeft dan zal ze dat laten zien ook. Ze is ook enorm koppig en meestal zegt ze de verkeerde dingen waardoor ze vriendschappen rap verpest.
    Alora is ook licht neurotisch met haar eten. Ze heeft bepaalde rituelen of gewoontes die ze moet uitvoeren. Zo moet ze haar kroketten in 3 stukjes snijden, eet ze altijd eerst de koek op van haar prinsenkoekje en dan pas het sterretje in het midden en bij veel dingen zal ze altijd eerst de buitenkant opeten en dan pas de binnenkant.
    Extra: Alora doet aan turnen en kickboksen, maar die laatste sport doet ze alleen nog maar soms aangezien ze steeds beter wordt in het turnen en daardoor ook meer en meer wedstrijden moet doen.


    Oké ze is eindelijk klaar, sorry voor het lange wachten (:

    Wanneer gaan we beginnen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wat is een RPG?

    Lootus schreef:
    Wanneer gaan we beginnen?
    Wanneer iedereen hun rol ingevuld heeft.. Mm ik dacht dat deze RPG doogelopen was.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Maar volgens mij heft bijna iedereen zijn rol ingevuld. Kim heeft ingevuld, ik heb ingevuld en lifeisajoke heeft nu ingevuld. Gaat hij nog wel beginnen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Estiuw schreef:
    Wat is een RPG?


    Een Role Play Game.
    Je kan een karakter aanmaken en samen maak je dan één groot verhaal.
    In het spel schrijf je de hele tijd vanuit je eigen personage en mag je niemand anders besturen.

    Alleen Meester, Go en Tomlinsonz nog, misschien is het handig als je die even pb't?