• jah, jullie lezen de titel wel e...
    ik heb enkele foto's gezien van op de Comet award uitreiking, waarop je geen piercing meer ziet...

    reactie's..?

    Jaja hij praat anders, maar wat wil je als je net geopereerd bent aan je stembanden? Hoeft niet met zijn tong te zijn ofzuuw

    Voor zyn operatie denk ik


    Vainglorious

    Zo wel kunne...

    Mss deruit me zijn operatie ofzo...


    You're the house my heart searched for so long

    kweenie ik zag de foto hij leek me heel overtuigend

    hij kan er hem uitgedaan hebben en dan er terug ingestoken hebben he!!!


    Let me be me...

    Hij kan best wel ontstoken zijn. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hij was eruit gehaald voor de operatie waarschijnlijk.. en zoals iedereen wel zag bij de comeet uitreiking.. Bill was toe aan een ander imago.. waarschijnlijk ook daarom is ie eruit.. Ik las tussen een paar comments door dat hij slist omdat zijn piercing ontstoken zou zijn.. Bill heeft altijd geslist zelfs al voor de piercing.. overigens doen heel veel duitsers dat, is mij opgevallen ^^

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb geen idee of die eruit is.
    ik heb maar 1 foto gezien waar je de piercing niet zag.
    verder heb ik geen foto's meer kunnen vinden waar hij open mond had(zo ver dat je zijn tong kon zien) dus weet ik niet of hij er nog wel of niet in zit.

    xx

    had die stekelvarken haar?:V
    Zoja, dan zal die er wel uit zijn hea?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ja dat hoor ik vaker, maar ga dan nu ff in het gastenboek van zeldafreak kijken ofzo..:P


    My fairytail stinks, does yours?

    als je geopereed wordt dan moet je al je piercings, en sieraden afdoen, dat is verplicht daardoor is mijn gaatje ook dicht gegroeid, hij moet hem zker weer alten schieten is echt sexii^^


    i like cookies :Y)

    Hij heeft hem een x uit gedaan
    en iedereen denkt meteen dat
    hij hem nooit meer gaat dragen..
    xD
    Maar hij draagt hem nog wel maar
    niet altijd.