• Vaak is het zo dat meiden jongens niet begrijpen en dat jongens meiden niet begrijpen. Daarom een topic hierover. Hier kunnen jongens hun vragen over meiden stellen, waarop meiden kunnen antwoorden (of andere jongens). En de meiden kunnen zo hun vragen over jongens stellen, waarop de jongens kunnen antwoorden (of andere meiden).

    So, just ask and discover! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    I'll start: Waarom tonen (de meeste) jongens nooit hun gevoelens?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben zelf geen jongen, maar aangezien ik toch wel erg veel met jongens omga ga ik toch een gokje wagen.
    Jongens tonen hun gevoelens wel, maar de meesten doen dat alleen als ze je werkelijk vertrouwen. Dan nog is het meestal zo subtiel dat veel meisjes het niet eens doorhebben. Ook maakt het best wel uit over welke jongens je het hebt; ik ken namelijk genoeg jongens die met gemak over hun gevoelens praten, maar ook een aantal stoerdoenertjes die liever een harteloos imago hebben dan als 'sukkel' gelabelt worden op school.

    My turn; waarom, o waarom zijn de meeste meisjes zo gesteld op hun lange haar (en waarom vinden ze het 'raar' als een klasgenote kort haar heeft)?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meisjes zijn momenteel zo gesteld op hun lange haar omdat het een trend is. Als het 'in' zou zijn om kort haar te hebben, zouden ze het vreemd vinden als een meisje met lang haar rondliep.

    Waarom maken jongens soms uit het niets een opmerking over ongesteldheid? Ik vind het altijd heel ongemakkelijk.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:29 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik denk omdat lang haar iets van vrouwelijkheid uitstraalt en kort haar is dan weer meer voor jongens. :Y) Misschien denken ze er zo over.


    -

    Wiarda schreef:
    Ik ben zelf geen jongen, maar aangezien ik toch wel erg veel met jongens omga ga ik toch een gokje wagen.
    Jongens tonen hun gevoelens wel, maar de meesten doen dat alleen als ze je werkelijk vertrouwen. Dan nog is het meestal zo subtiel dat veel meisjes het niet eens doorhebben. Ook maakt het best wel uit over welke jongens je het hebt; ik ken namelijk genoeg jongens die met gemak over hun gevoelens praten, maar ook een aantal stoerdoenertjes die liever een harteloos imago hebben dan als 'sukkel' gelabelt worden op school.

    My turn; waarom, o waarom zijn de meeste meisjes zo gesteld op hun lange haar (en waarom vinden ze het 'raar' als een klasgenote kort haar heeft)?

    Thankyouu! Ik kan die vraag niet beantwoorden, want dat vroeg ik mezelf ook af toen ik kort haar had. (':

    Other question: Wat doen jongens meestal als ze een meisje leuk vinden? (liefst antwoord van een jongen).

    Oh, and don't forget to answer at Wiarda's question!


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nu heb ik zelf kort haar en knip ik het zelf regelmatig kort, en ik krijg er verschillende reacties op. Lang haar, geen idee. Ik vind anders zijn leuk, hoewel het nu weer op mijn schouders begint te komen. Ik wil nu Emma Watson, iets langer.
    Waarom het raar is? Omdat je anders bent dan de meeste eendjes in de bijt. Je onderscheidt je. Het kan zijn dat het onbewust een verschuiving in de ''groep'' is. Een oerinstinct is elkaar opzoeken en roddelen, jezelf veilig stellen in de groep. Het een aard van nature, het is eenmaal zo, denk ik.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tempesta schreef:
    Meisjes zijn momenteel zo gesteld op hun lange haar omdat het een trend is. Als het 'in' zou zijn om kort haar te hebben, zouden ze het vreemd vinden als een meisje met lang haar rondliep.

    Waarom maken jongens soms uit het niets een opmerking over ongesteldheid? Ik vind het altijd heel ongemakkelijk.


    Zoiets vreesde ik al. Wat onzekerheid toch soms niet met een mens doet - iemand afkraken vanwege de lengte van iemands haar. x'D

    Om antwoord te geven op jouw vraag; ik denk dat dat komt omdat ze er zelf geen last van hebben. Natuurlijk is het grappig om over zoiets 'raars' te praten (want voor een week uit je vagina bloeden is natuurlijk hilarisch). Wij zijn eraan gewend en weten hoe ongemakkelijk het soms is (zeker als je bang bent om door te lekken e.d.), maar jongens kennen het helemaal niet. Ga maar eens plotselinge opmerkingen maken over onverwachte erecties in de klas, dan weten zij ook eens hoe het voelt. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Zoiets vreesde ik al. Wat onzekerheid toch soms niet met een mens doet - iemand afkraken vanwege de lengte van iemands haar. x'D

    Om antwoord te geven op jouw vraag; ik denk dat dat komt omdat ze er zelf geen last van hebben. Natuurlijk is het grappig om over zoiets 'raars' te praten (want voor een week uit je vagina bloeden is natuurlijk hilarisch). Wij zijn eraan gewend en weten hoe ongemakkelijk het soms is (zeker als je bang bent om door te lekken e.d.), maar jongens kennen het helemaal niet. Ga maar eens plotselinge opmerkingen maken over onverwachte erecties in de klas, dan weten zij ook eens hoe het voelt. :'D

    Haha, dat zou ik echt niet durven. Maar ik kan me voorstellen dat ze dat heel vreemd zouden vinden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ephesus schreef:
    I'll start: Waarom tonen (de meeste) jongens nooit hun gevoelens?
    Omdat zoiets voor vrouwen is. Waarom zouden jongens hun gevoelens moeten tonen? Ik vind dat nutteloos


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)Omdat zoiets voor vrouwen is. Waarom zouden jongens hun gevoelens moeten tonen? Ik vind dat nutteloos


    Lijkt me niet nutteloos. Bovendien vinden de meeste meisjes het heel fijn als een jongen zijn gevoelens toont. Al hoeft het heus niet constant natuurlijk. :Y)

    This topic is genius bytheway.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Lijkt me niet nutteloos. Bovendien vinden de meeste meisjes het heel fijn als een jongen zijn gevoelens toont. Al hoeft het heus niet constant natuurlijk. :Y)

    This topic is genius bytheway.
    maar waarom zouden we ze dan moeten tonen? Alleen omdat meisjes dat fijn vinden? Wat boeit het anderen nou wat ik voel? :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn vriend toont zijn gevoelens ook gewoon hoor. :Y) Ik waardeer dat juist.


    -

    waarom snappen jongens hints pas als je er heel groot/hard "hint" bij schrijft/zegt?

    Aotearoa schreef:
    waarom snappen jongens hints pas als je er heel groot/hard "hint" bij schrijft/zegt?
    Omdat hints geven echt dom is. Zeg het gewoon rechtstreeks, dan is het in ieder geval duidelijk. Ik wil niet te lang nadenken bij dingen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sandrachips schreef:
    (...)maar waarom zouden we ze dan moeten tonen? Alleen omdat meisjes dat fijn vinden? Wat boeit het anderen nou wat ik voel? :Y)

    *Mind shattered to pieces*
    Wait wut. You're a guy. All this time... lol ik dacht dat je een meisje was :D


    No growth of the heart is ever a waste