Ik heb een hekel aan Tom&Bill. Ik vind ze arrogant. Bovendien vind ik Tom een wannabe gangster en Bill.. tja.. homoseksueel bezig. In ieder geval erg meisjesachtig. En wat is jouw mening over hen?
Ruzie kan gebeuren, maar stoor mij er niet mee aub =].
Nou jij weetje,
Je zegt wel dat je fan bent om hun muziek, maar als je fan bent, vind ik ook dat je de bandleden zelf ook wel kan respecteren hoor (:
Het zijn tenslotte hun die de muziek maken!
btw, het zijn ook maar gewoon mensen hoor.
Sgat alsjeblieft,, ik meen dit heus niet, kijk waar we het ofer hebebn, dat billina en Tom ons tegelijk nemen, en dat soort shit, ofer een fucking voetselpaket, dat in Tomz e broekzakken pas!!
Dat is ook egt zwaar fictie.
Nou jij weetje,
Je zegt wel dat je fan bent om hun muziek, maar als je fan bent, vind ik ook dat je de bandleden zelf ook wel kan respecteren hoor (:
Het zijn tenslotte hun die de muziek maken!
btw, het zijn ook maar gewoon mensen hoor.
Ja precies, ik respecteer ze ook, maar ik heb ook een mening over hun karakter =] Zoals jij, jij hebt toch ook een mening van mij? Dat ik een hoer ben enzo (geen idee waar je het vandaan haalde, maar goed, het zal wel) en zo heb ik er ook 1 van hun twee.
(...)
Sgat alsjeblieft,, ik meen dit heus niet, kijk waar we het ofer hebebn, dat billina en Tom ons tegelijk nemen, en dat soort shit, ofer een fucking voetselpaket, dat in Tomz e broekzakken pas!!
(...)
jaa vooral dat voedselpakket serieus nemen
We'll still love each other, forever and always. <3
(...)Ja precies, ik respecteer ze ook, maar ik heb ook een mening over hun karakter =] Zoals jij, jij hebt toch ook een mening van mij? Dat ik een hoer ben enzo (geen idee waar je het vandaan haalde, maar goed, het zal wel) en zo heb ik er ook 1 van hun twee.
Ooh! Dus jouw zag ik eerst in MIJN buurt lopen!
Jij, jij jij HOER!
nee, maar daar heb ik het niet over, over toen Daniela en ik dat ene plaatste zei ze, dat ze alleen fan was van de muziek, nou danzeg ik dat (:
omdat ze ze zelf el lekker zit af te kraken, daarbovein