• ik wil écht zoveel, maar ik doe geen f*ck :x

    ik wil bijv. op:

    - zanglessen >> love to sing, but I haven't got the skills..
    - gitaarlessen >> I love guitars
    - pianolessen >> I love to play piano
    - sportschool >> ik wil ook zo'n mooie platte buik^^, maar ik durf niet alleen. En geen van mijn vriendinnen wil of zit op een sportschool.. :[
    - een sport >> ik zou met een vriendin meegaan naar een hockey training maar het valt onder dezelfde tijd als het orkest waarin ik zit ==*
    - musical >> ik heb al ooit 2 jaar musical gedaan.. maar ik ben er toen ik verhuisde mee gestopt en de musical repetities in Lelystad vallen précies onder mijn klarinetles ==*
    - skullcandy's kopen >> ik twijfel te veel en ik wil er niet zoveel voor betalen..
    - een iPod touch >> kan ik niet zelf betalen en mijn ouders zeggen no way :/
    - 3 Cd/dvd'd kopen >> komt er niet van.
    - naar een LP concert >> tjaa.. die gasten komen maar niet naar NL :[ en ik zou naar een concert in DE mogen maar mijn moeder zegt nu dat ik beter kan wachten..
    - van mijn drempelangst af ==* >> ik durf nooit ergens alleen naar toe en ik ben enorm onzeker..

    en ik wil meer discipline want zo weinig discipline als ik heb kan nooit gezond zijn ;x

    en en ik wil uit de pubertijd zijn want dan heb je een stuk minder puistjes, heb ik niet meer zoveel last van mijn hormonen ==* ik kan plotseling zo emotioneel worden om gewoon een gedachte of een liedje :s en misschien weet ik dan eindelijk wat ik wil ;x

    Ik wil, ik wil, ik wil.. teveel.

    en wat wil jij? ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik wil Robert Pattinson.

    Maar we krijgen niet altijd wat we willen zeker. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Zingen de hele dag lang, piano spelen, naar Pinkpop, Lady Gaga live zien, Nicol ontmoetten en vast nog wel meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ha, we hadden met 'n paar mensen ook afgesproken om naar de fitness te gaan een jaar geleden, er is dus nog altijd niets van terecht gekomen :'s en die gitaarlessen ook. x)

    - Zanglessen
    -Gitaarlessen [krijg ik normaal als het schooljaar om is]
    - Fitness abonnement
    - Tenissen

    and much more..


    You're a star in heaven.

    Vakantie _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat mijn leven SNEL weer goed komt :'D Maar dat is te veel gevraagd.
    Eeh, ook sporten denk ik. Maar ik vind geen enkele sport leuk x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil:
    -Meeten met Oliver Sykes en Ronnie Radke
    -Een zoen van Robert Pattinson, Johnny Depp, Orlando Bloom, Alex Evans, etc
    -Een beste vriend die homo is én op zo'n mensen als Alex Evans of Sam Llansing lijkt.
    -Een nieuw kapsel
    -Nieuwe kleren, die er ook nog eens goed uitzien
    -Afvallen
    -Kunnen zingen/muziekinstrument spelen
    -Vakantie
    -Heeeeeeeeel Quizlet meeten
    -Wat meisjes in elkaar timmeren die mij al een hele tijd irriteren.
    -Mijn kapper :9~

    Ik wil...
    Grotere kamer.
    Kevin zien.
    Naar meer concerten.
    Niet werken.
    Thats it x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik wil een opblaaskrokodil (:
    neenee,:
    - LINKIN PAAAAAARK OPTREDEN.
    - Nieuwe kleren, accesoires en stuff.
    - wat dunner worden

    Niet echt veel opt moment (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    - Zanglessen
    - Toneelschool
    - Meeten met bepaalde beroemdheden
    - nieuwe kleren en toebehoren
    - Een pupy
    - vakantie
    - vermageren
    - nieuwe spullen voor mijn kamer
    - geen examens
    - .... ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil dat een vriendin dichterbij woont zodat we tienduizend gekke dingen kunnen doen en nog niet moe zijn en doorgaan tot het einde. Zodat we samen onze dromen kunnen verwezelijken.
    Ik wil naar Londen en nog veel meer.
    Iets te veel gevraagd naar het schijnt. (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    - sportschool >> ik wil ook zo'n mooie platte buik^^, maar ik durf niet alleen. En geen van mijn vriendinnen wil of zit op een sportschool.. :[ Ik zal mee gaan! Maar dan gaan we voetballen (:'
    + ik wil Tom,nu en hier bij mij :'D

    Ik doe ook aan hockey en dat is goed voor een plat buikje en heel goed tegen flubber benen :Y)
    En thja, ik wil ook heel veel. Ik wil Robert Pattinson en Bill Kaulitz in een kooitje op mijn kamer, jummie! :9~


    -

    ik wil vakantie:Y)
    en meer kan ik niet bedenken :'D

    we gaan gewoon met heel Q naar de sportschool. (duivel)


    AAP