• Tsja. Ik vind het toch wel vervelend worden.. :c
    Ik volg een paar verhalen die in de top staan vaak (heel vaak x'D) en als ik dan weer even terug wil lezen, en het via de top wil doen, staan ze er vaak niet tussen , ook al hebben ze de meeste kudo's. Dit snap ik niet. Is dit fout, of wordt hieraan gewerkt?
    Voorbeeldje: Flashing Cameras van iHeartNouis. Staat vaak op nr. 1, heeft ook nu weer veel kudo's, maar staat niet in de top, terwijl er verhalen met 1, 2 of 3 kudo's er wel staan.

    IronGarden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat is de nieuwe 'top'. Elk uur worden er willekeurige stories die wél een kudo hebben in de top gezet. Hoe meer kudo's, hoe meer kans.
    Ik vind het maar niks, maar goed. Zo zijn sommige personen hier weer even blij tot ze iets nieuws vinden. :')

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 18:13 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Flashing Cameras staat er nu wel in.
    Klopt, het is een update. Hier staat meer informatie. Als je op ''Top Stories Vandaag'' klikt, zie je de echte top gewoon.


    Some people are art and do art at the same time

    De Top is aangepast. Nu komen er ieder uur random verhalen in de top te staan en heb je een grotere kans gekozen te worden als je veel kudo's hebt, maar dat is geen garantie. Je kan de 'normale' top nog wel zien als je op Top Stories Vandaag klikt. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Achja, dat is de nieuwe "top". Ik vond het eerst goed, nu vind ik em alleen maar bullshit.


    -

    Mm. Ik vidn 't toch vrij onhandig.

    Ja ik zie nu ook dat hij erin staat, haha. x'D

    Met deze top heeft dat hele eh.. kudogedoe geen zin meer, of wel? Als je toch minder kans hebt om in de top te komen.. x;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Er zijn wat mensen die denken dat de top beter gerangschikt kan worden wanneer de stories wie een kudo hebben en minstens één hoofdstuk bevatten willekeurig in de top verschijnen, zo krijgt iedereen een kans om in de top te staan. Persoonlijk vind ik dit niet egt een geweldig idee, maar het is een beter dan de troep die eerst in de top stond :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hoezo is 't troep..? Neem niet aan dat je zomaar in de top komt of wel..?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Verwelken schreef:
    Achja, dat is de nieuwe "top". Ik vond het eerst goed, nu vind ik em alleen maar bullshit.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hier kan je er meer over lezen.
    Kudo's hebben wel degelijk nog zin, want het verhoogt de kans om in de top te komen. Hoe meer kudo's, hoe groter de kans. Maar ergens heeft het natuurljk wel minder zin als je enige doel met kudo's is om in de top te komen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kudo's hebben wel degelijk nog zin, want het verhoogt de kans om in de top te komen. Hoe meer kudo's, hoe groter de kans. Maar ergens heeft het natuurljk wel minder zin als je enige doel met kudo's is om in de top te komen.


    Dat bedoel ik. (; Mij lijkt het heel leuk om in de top te komen, maar meer als het de hele dag hetzelfde blijft, en als je de meeste kudo's hebt en zo. En niet op deze manier. Maar dat is mijn mening.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IronGarden schreef:
    Mm. Ik vidn 't toch vrij onhandig.

    Ja ik zie nu ook dat hij erin staat, haha. x'D

    Met deze top heeft dat hele eh.. kudogedoe geen zin meer, of wel? Als je toch minder kans hebt om in de top te komen.. x;

    Als je goed hebt gelezen, zou je weten dat kudo's nog wel evenveel zin hebben. Als je op ''Top Stories Vandaag'' klikt, zie je de echte top nog gewoon. Hij staat alleen niet meer op de voorpagina. :')


    Some people are art and do art at the same time

    IronGarden schreef:
    Hoezo is 't troep..? Neem niet aan dat je zomaar in de top komt of wel..?


    Nou jawel,
    Elk verhaal dat seks bevat en een of andere boyband die bij meiden erg populair is heeft kans in de top te staan. Ik noem het troep, omdat het kwalitatief een slecht verhaal is en totaal geen literaire elementen bevat. De thematiek is nergens te bekennen, de personages zijn waardeloos en het plot, laat ik daar maar niet over beginnen en dan kijk ik alleen naar de basis elementen van een boek, want als ik er dieper op in ga dan zou ik het pas egt gaan afkraken :P

    Dus mijn mening erover is dat het slechte stories waren die in de top stonden en nu is er een hele kleine kans dat er toch nog iets goeds in de top komt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Nou jawel,
    Elk verhaal dat seks bevat en een of andere boyband die bij meiden erg populair is heeft kans in de top te staan. Ik noem het troep, omdat het kwalitatief een slecht verhaal is en totaal geen literaire elementen bevat. De thematiek is nergens te bekennen, de personages zijn waardeloos en het plot, laat ik daar maar niet over beginnen en dan kijk ik alleen naar de basis elementen van een boek, want als ik er dieper op in ga dan zou ik het pas egt gaan afkraken :P

    Dus mijn mening erover is dat het slechte stories waren die in de top stonden en nu is er een hele kleine kans dat er toch nog iets goeds in de top komt.


    Dan moet je denk ik maar een boek gaan schrijven of zo. Op Quizlet zijn nou eenmaal amateur schrijvers (ik ben er een van). Als beginneling moet je je niet gelijk bezighouden met moeilijke onderwerpen, lastige plots en van die dingen. Je moet het rustig opbouwen. Ik ben bijvoorbeeld weer begonnen met een nieuwe fanfiction. Ik vind niet dat je die verhalen verhalen met een diepe betekenis kunt noemen. Maar voor de meeste lezers hier op Quizlet leest het juist makkelijk. (:
    We moet ik zetten dat de spelling en stijl en zo wel in orde moet zijn. Een verhaal lezen dat bestaat uit één lange zin, zonder ook mar één punt, komma of hoofdletters leest vrij.. ontiegelijk onhandig.

    Als je goed hebt gelezen, zou je weten dat kudo's nog wel evenveel zin hebben. Als je op ''Top Stories Vandaag'' klikt, zie je de echte top nog gewoon. Hij staat alleen niet meer op de voorpagina. :')

    True. Ik ahd ook niet goed gelezen, haha. Ik had nooit geweten dat dat een link was naar de top. Nu wel.. ;p


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IronGarden schreef:
    (...)

    Dan moet je denk ik maar een boek gaan schrijven of zo. Op Quizlet zijn nou eenmaal amateur schrijvers (ik ben er een van). Als beginneling moet je je niet gelijk bezighouden met moeilijke onderwerpen, lastige plots en van die dingen. Je moet het rustig opbouwen. Ik ben bijvoorbeeld weer begonnen met een nieuwe fanfiction. Ik vind niet dat je die verhalen verhalen met een diepe betekenis kunt noemen. Maar voor de meeste lezers hier op Quizlet leest het juist makkelijk. (:
    We moet ik zetten dat de spelling en stijl en zo wel in orde moet zijn. Een verhaal lezen dat bestaat uit één lange zin, zonder ook mar één punt, komma of hoofdletters leest vrij.. ontiegelijk onhandig.


    Ben ik mee bezig :P Dus daar hoef jij je niet druk te maken.
    Maar ik dacht dat de top stond voor de beste verhalen en niet de slechtste, hoewel ik natuurlijk niet denk dat ze de slechtste zijn van heel quizlet, maar wel erg slecht zijn. Ik heb veel betere verhalen gelezen wie deze elementen beter toepassen en veel verder zijn en ik vind dat de beste verhalen in de top moeten staan en niet de verhalen dmet de grootste groepering van blind kudoën fans die alleen maar een kudo geven, omdat ze fan zijn. Ik snap dat dit een site is voor beginners, maar er zitten ookw at mensen bij die iets verder zijn en de beste verhalen moeten in de top staan, niet de troep wie er nu instaat.

    En trouwens de spelling en grammatica is ook niet goed in veel van die verhalen, want ik zie zelfs soms stories in de top staan met in de titel al een fout, dat faalt al behoorlijk hard en de stijl vind ik ook niks, dus de enige reden dat die stories in de top staan is dat de fans graag over die naar mij mening talentloze boyband leest en over seks.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Verwelken schreef:
    Achja, dat is de nieuwe "top". Ik vond het eerst goed, nu vind ik em alleen maar bullshit.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."