• Tsja. Ik vind het toch wel vervelend worden.. :c
    Ik volg een paar verhalen die in de top staan vaak (heel vaak x'D) en als ik dan weer even terug wil lezen, en het via de top wil doen, staan ze er vaak niet tussen , ook al hebben ze de meeste kudo's. Dit snap ik niet. Is dit fout, of wordt hieraan gewerkt?
    Voorbeeldje: Flashing Cameras van iHeartNouis. Staat vaak op nr. 1, heeft ook nu weer veel kudo's, maar staat niet in de top, terwijl er verhalen met 1, 2 of 3 kudo's er wel staan.

    IronGarden.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Loian schreef:
    (...)

    Ik gun je deze ene reactie, idioot. Waag het niet deze zin te verdraaien, zodat het lijkt alsof ik je ophemel, want je kunt naar de bliksem, voor mijn part.
    Ja, ik ga hierop aangesproken worden, want wat ik doe is misschien niet zo aardig, maar ik heb het ervoor over.

    Je hebt geen gelijk, fucking debiel. Echt waar, hou je mond en stop met ons op te jagen. Ik word helemaal krankzinnig van je, ik kan er niet meer tegen. Je bent precies een kleuter die nog moet leren dat de wereld niet om hemzelf draait, dat 'ie niet het middelpunt is.
    Dus, ik ga zelfs geen alsjeblieft zeggen, stop met je gelul en hou je eigen kinderachtigheid in de hand.


    Schelden is een vorm van zwakte en een teken dat je je emoties niet kunt beheersen, daarbij is het ook een teken dat je geen goede argumenten kunt vormen om mijn ongelijk te bewijzen.Dus vind ik het niet relevant te lopen vloeken, volgens mij gebruiken volwassen mensen geen vloekwoorden om hun gelijk te halen en ik vind het daarom erg ongepast. Ik vind dit een bijzonder lage reactie en zoals ik al eerder meldde, heb je en probleem met mij, kom dan naar mij dan praten we dat samen uit en ga niet zo zielig reageren in een vorm om aandacht te krijgen of iets. Ik vind het ook bijzonder hypocriet dat jij gaat zeuren dat ik kinderachtig ben, terwijl jij blijkbaar vloeken nodig hebt om jezelf uit te kunnen drukken. Dan ben je in dit geval voor mij al totaal ongeloofwaardig en ik neem je daarom ook totaal niet serieus.

    - Veel plezier verder (doeg)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Verwelken schreef:
    Achja, dat is de nieuwe "top". Ik vond het eerst goed, nu vind ik em alleen maar bullshit.


    16 - 09 - '17

    Ik ben geen mod, maar mensjes, het is gewoon veel te warm om je op te jagen ^_^
    Dus ontopic: Zoals gezegd, er is een nieuwe top en tja, veel meer of andere dingen valt er niet te zeggen als wat er al gezegd is in het andere topic. Dus misschien kan hier een slotje op, voor het uit de hand gaat lopen? Slechts een suggestie natuurlijk ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Destined schreef:
    (...)

    Dat is een vreemde manier om "jij hebt gelijk" te spellen, maar ik snap wat je bedoelt.
    Dus bedankt dat je me gelijk geeft, veel plezier met wat je gaat doen (doeg)

    Ik bedoel met die reactie helemaal niet dat je gelijk hebt, je hebt alles behalve gelijk. Met die reactie bedoel ik ermee dat ik helemaal klaar ben met je kinderachtige gedrag. Daarom wil ik geen moeite meer doen om te reageren, omdat je toch wel tegen me in gaat. Wat voor argumenten ik ook ga geven.
    Jij mag dan de stories die in de top staan troep vinden, maar dat betekent nog niet dat iedereen het troep vindt. Zelf lees ik alleen de OP stories die in de top staan, maar dan betekent het nog niet gelijk dat ik de andere stories in de top troep vind. Mijn interesse ligt gewoon niet bij de onderwerpen van die stories.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 19:08 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik bedoel met die reactie helemaal niet dat je gelijk hebt, je hebt alles behalve gelijk. Met die reactie bedoel ik ermee dat ik helemaal klaar ben met je kinderachtige gedrag. Daarom wil ik geen moeite meer doen om te reageren, omdat je toch wel tegen me in gaat. Wat voor argumenten ik ook ga geven.
    Jij mag dan de stories die in de top staan troep vinden, maar dat betekent nog niet dat iedereen het troep vindt. Zelf lees ik alleen de OP stories die in de top staan, maar dan betekent het nog niet gelijk dat ik de andere stories in de top troep vind. Mijn interesse ligt gewoon niet bij de onderwerpen van die stories.
    Haar smileys irriteren mij echt. Voor mij voelt het dan gewoon alsof ze ''sensatie'' wil maken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Haar smileys irriteren mij echt. Voor mij voelt het dan gewoon alsof ze ''sensatie'' wil maken.

    Thank you. Er zijn gelukkig nog mensen die aan mijn kant staan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik bedoel met die reactie helemaal niet dat je gelijk hebt, je hebt alles behalve gelijk. Met die reactie bedoel ik ermee dat ik helemaal klaar ben met je kinderachtige gedrag. Daarom wil ik geen moeite meer doen om te reageren, omdat je toch wel tegen me in gaat. Wat voor argumenten ik ook ga geven.
    Jij mag dan de stories die in de top staan troep vinden, maar dat betekent nog niet dat iedereen het troep vindt. Zelf lees ik alleen de OP stories die in de top staan, maar dan betekent het nog niet gelijk dat ik de andere stories in de top troep vind. Mijn interesse ligt gewoon niet bij de onderwerpen van die stories.


    Dat vind ik aardig dat je dat zegt, maar ik moet je helaas ongelijk geven. Als ik iets zeg dan wil dat niet gelijk zeggen dat iets zo is, maar dat ik dat vind, dat is mijn bescheiden mening. Maar je hebt nog geen enkel goed argument genoemd dat ook maar iemand zou kunnen overtuigen, je slaat onzin uit en ik vind het buitengewoon onprofessioneel dat je mijn argumenten niks vind, maar zelf steeds zegt er geen moeite voor te willen doen. Wat geef jou sowieso het recht om mij persoonlijk af te kraken op basis van geen enkel goed steekhoudend argument?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Dat vind ik aardig dat je dat zegt, maar ik moet je helaas ongelijk geven. Als ik iets zeg dan wil dat niet gelijk zeggen dat iets zo is, maar dat ik dat vind, dat is mijn bescheiden mening. Maar je hebt nog geen enkel goed argument genoemd dat ook maar iemand zou kunnen overtuigen, je slaat onzin uit en ik vind het buitengewoon onprofessioneel dat je mijn argumenten niks vind, maar zelf steeds zegt er geen moeite voor te willen doen. Wat geef jou sowieso het recht om mij persoonlijk af te kraken op basis van geen enkel goed steekhoudend argument?

    Ik heb nu de neiging om bepaalde dingen te gaan zeggen, maar dat doe ik niet. En weet je waarom? Omdat ik me niet verlaag tot jouw niveau.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Ik heb nu de neiging om bepaalde dingen te gaan zeggen, maar dat doe ik niet. En weet je waarom? Omdat ik me niet verlaag tot jouw niveau.


    Jaa, met dit soort opmerkingen kan ik niets mee, dat vind ik zo slap of ik daar bang van moet worden of iets?
    Wat verwacht je dat er gebeurd?

    Maar ja, ik denk niet dat dit topic nog te redden valt, ik heb het geprobeerd maar ja.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Cairde schreef:
    (...) Haar smileys irriteren mij echt. Voor mij voelt het dan gewoon alsof ze ''sensatie'' wil maken.

    Dan zeg je het recht in z'n gezicht. Watje.


    Some people are art and do art at the same time

    Oh my God people, seriously. Waarom gaan we niet allemaal on-topic? (cat) dit topic is niet om ruzie te maken. The other person isn't going to accept you opinions anyway. Be the bigger person and walk away.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Oh my God people, seriously. Waarom gaan we niet allemaal on-topic? (cat) dit topic is niet om ruzie te maken. The other person isn't going to accept you opinions anyway. Be the bigger person and walk away.

    Dat wil ik zo graag doen, maar ik wil hem geen gelijk geven. Mezelf trouwens ook niet. Ik wil een gelijke stand.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    WTFFFFFFF is going on here??


    -

    Verwelken schreef:
    WTFFFFFFF is going on here??

    Ssshh, I'm trying to enjoy the show


    From these ashes, I will rise

    Cairde schreef:
    (...) Haar smileys irriteren mij echt. Voor mij voelt het dan gewoon alsof ze ''sensatie'' wil maken.


    High five. Het leukste aan je reactie vind ik dat zij eigenlijk een hij is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28