• Topic 97 al!
    (typing)

    Zit iets je dwars of wil je gewoon wat meedelen met de wereld? Lucht je hart dan in dit topic!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:18 ]


    -

    España!


    Tijd voor koffie.

    Jij vindt het ook niet leuk als jij iets kijkt en ik loop te schreeuwen. Wil jij dat dan ook niet doen als ik iets kijk?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Shit, ik ben bang dat op vakantie mijn angsten terugkeren. What to do D:


    Tijd voor koffie.

    Ik zal je missen.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.

    Mad world.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jesus christ, is de natuur van slag of zo? Eerst overal dikke bromvliegen, vervolgens komt er een vogel het huis binnen gevolgen en nu stikt het van de fruitvliegjes. Gelukkig heb ik plakstrips opgehangen, die you mofo's!

    Grappig iets; op een balkon kunnen mensen je zien pijpen is dan niet perse een heel goed idee.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:54 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Grappig iets; op een balkon kunnen mensen je zien pijpen is dan niet perse een heel goed idee.

    Uuuh? (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    Grappig iets; op een balkon kunnen mensen je zien pijpen is dan niet perse een heel goed idee.

    Er zijn ook mensen die het leuk vinden als mensen ze kunnen zien.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Er zijn ook mensen die het leuk vinden als mensen ze kunnen zien.


    In dat geval maak ik even een foto.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I love Dragons...
    Waarom moet ik opstaan voor snoepjes D:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:58 ]


    Tijd voor koffie.

    Sinistre schreef:
    (...)

    In dat geval maak ik even een foto.

    Voor mij hoeft dat niet. Het ziet er toch altijd hetzelfde uit dus niet interessant. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Voor mij hoeft dat niet. Het ziet er toch altijd hetzelfde uit dus niet interessant. (cat)


    Ik doe het ook niet voor jou! Het hele internet kan hiervan genieten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Ik doe het ook niet voor jou! Het hele internet kan hiervan genieten.

    In dat geval: doe wat je niet laten kan.


    -