• Topic 97 al!
    (typing)

    Zit iets je dwars of wil je gewoon wat meedelen met de wereld? Lucht je hart dan in dit topic!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:18 ]


    -

    Het is echt een heel verschil wanneer je binnen voor de drempel van de deur staat, of buiten bij de drempel van de deur. Dafuq weather, you drunk?

    Ik vind het echt heel rot voor je, wat hij gedaan heeft. Maar hij leeft nog!
    Weet dat ik er voor je ben, als je me nodig hebt! (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik kan hem wel afknallen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yesterday, upon the stair, I met a man who wasn’t there. He wasn’t there again today I wish, I wish he’d go away...
    When I came home last night at three, the man was waiting there for me but when I looked around the hall I couldn’t see him there at all!
    Go away, go away, don’t you come back any more! Go away, go away, and please don’t slam the door...
    Last night I saw upon the stair a little man who wasn’t there, he wasn’t there again today.
    Oh, how I wish he’d go away.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:24 ]

    Bel nou maar gewoon >.<


    i put the fun in funeral

    waarom irriteer ik me toch zo aan mijn eigen schrijfstijl (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    waarom irriteer ik me toch zo aan mijn eigen schrijfstijl (cat)

    Verander hem dan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haat hem zo. Ik heb een enorme hekel aan dat soort mensen die alle meningen afkeurt, behalve die van hunzelf.
    Ik wil hem nu zo graag een headshot geven, zodat ik geen last meer van hem heb. Maar dat doe ik niet. Ik verlaag me niet tot zijn niveau.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Why can't I be happy?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mensen zullen nog denken dat ik dood ben. :')

    Ik ben altijd blij met hoe objectief mensen blijven en zich laten leiden door emoties :Y)
    Vooral niet als ze weten dat de ander gelijk heeft, maar hun eigen ongelijk niet willen toegeven.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En ze zijn me vergeten te bellen ;-;
    Dan moet ik zelf maar actie ondernemen...


    i put the fun in funeral

    Eigenwijze biatch. Just saying. :Y)

    Creepy poetries.

    Wat is dit D:
    Gisterochtend sollicitatiegesprek, zou voor vandaag 18.00 gebeld worden voor de uitslag, maar ben niet gebeld. Bel ik zelf naar de Albert Heijn, krijg ik een man aan de lijn die nergens van af weet en zegt dat ik maandag maar weer moet bellen.


    i put the fun in funeral