• Iedereen weet inmiddels wel dat Tokio Hotel al een aantal maanden in Amerika zit en niet iedereen is het daarmee eens, waaronder ik ook niet.

    Wie heeft het voor ze waargemaakt? Europa. En dan vooral Duitsland. Ik vind het best gemeen dat ze dan opeens halsoverdekop gaan touren in Amerika (foutje ;p), en daar voorlopig blijven. Tenminste, zo ziet het ernaar uit.

    Maar als ik, en veel anderen daar onze mening overgeven, worden we uitgemaakt door andere fans zoals: 'FAKE FANS' 'Jullie gunnen TH niks' en dat soort shit. Dat vind ik gemeen, want iedereen weet dat ze in Amerika zitten, en veel fans verliezen. En zó raar is dat niet, Maar waarom dan gelijk die fans fake noemen? Dat vind ik niet echt logisch.

    Dit is mijn mening, ik wil geen ruzie ofzo.


    -

    go Esmaye!
    ze moeten idd terugkomen^^ ik gun ze Amerika wel maar: Europe is much cooler:D (en ik wil weten hoe de nieuwe cd wordt^^)


    I am an idiot, I move.

    nja ik gun het ze best hoor.. maar ieder zijn eige mening en nja okej ik will ze ook graag terug hoor daar niet van.. maar dat je een eige mening hebt maakt je nog geen faker..
    je bent gwn een fan of je bent het niet.. dus dan moet je dat gewoon respecteren..
    maar nogmaals.. ik gun het ze echt hoor.. maar als ze nou ook tusendoor ff een paar keer terug kwamen.. en dan met name duitsland belgie en nl.. want die worden volgens mij wel het minst mee genomen verders...


    A Noble was Born in Chaos

    Ik vond het eerst ook stom dat mensen klaagde dat ze in Amerika waren,
    Maar nu ze daar blijven vind ik dat ze liegen. Ze zouden tog terug komen?
    en volgensmij worden ze steeds aroganter (A) Jaah ik vind Tokio Hotel arogant, het gaat mijn om de muziek, niet om 2 opscheperige persoontjes en 2 die daardoor naar de achterkant worden gedrukt...
    Amen
    Xx,,


    Get back motherfuckerz'

    ik ben het gewoon met je eens!!!
    Maar mesnen zijn hier wel heel erg snel fake geloof ik!
    Gister Afond/Nagt
    Waren paar mensen hier,, onderandere ik, egt heel grappig bezig,, me hadden egt gewoon te veel fantasie,, maar omadt daarin Bill,, Billina werd,, waren we opeen fake fannen!!
    omdat we lol hadden en riepen, dat bill een koie broek aanhad, meiden laarzen, anorexia had, en steeds meer op een Bi ging lijken.
    Maar als wij dat vinden,, hoezo ben je dan Fake,,
    maar even terug ofer Amirika, sorry ik haakt af van jouw onderwerp.
    Het is gewoon waar, zze laten ons zitten. en mensen die dan roepen dat wij fake zijn, omdat zij in amerika zitten,, die mensen, die zien gewoon niet, dat ze hier weg zijn, dat het nu aleen nog maar amerika is.
    dat vind ik er van :D


    Dunno ><

    ik ben het gewoon met je eens!!!
    Maar mesnen zijn hier wel heel erg snel fake geloof ik!
    Gister Afond/Nagt
    Waren paar mensen hier,, onderandere ik, egt heel grappig bezig,, me hadden egt gewoon te veel fantasie,, maar omadt daarin Bill,, Billina werd,, waren we opeen fake fannen!!
    omdat we lol hadden en riepen, dat bill een koie broek aanhad, meiden laarzen, anorexia had, en steeds meer op een Bi ging lijken.
    Maar als wij dat vinden,, hoezo ben je dan Fake,,
    maar even terug ofer Amirika, sorry ik haakt af van jouw onderwerp.
    Het is gewoon waar, zze laten ons zitten. en mensen die dan roepen dat wij fake zijn, omdat zij in amerika zitten,, die mensen, die zien gewoon niet, dat ze hier weg zijn, dat het nu aleen nog maar amerika is.
    dat vind ik er van :D


    JAA!! BILLINA!!
    Ik ben het zo het jou en Chantou eens ,,
    en gisteren was egt tè grappig ,maar dat maakt ons tog niet gelijk fake ,ofweldan ^^


    Crack a bottle

    mee eens, als ze nou even daar waren oke. Maar het is wel obvious dat ze zich nu alleen op Amerika richten.

    Ik vind sowieso dat ze als band dat niet kunnen maken, maarja goed daar gaan ze zelf niet over. 't is wel logisch, kwa geld enzo, maar ook oneerlijk voor europa inderdaad. ^^

    niemand is fake omdat hij/zij een andere mening heeft dan andere fans ;)

    Wanneer hun nieuwe album uit is komen ze wel weer touren (hoop ik)

    Amen_O_


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Waarom overdrijft iedreen toch zo..

    Ze hebben gezecht, volgend jaar gaan ze weer volop touren in Nederland. Dus je kunt kwaad op ze zijn of niet, maar door gezeik van 'ze vergeten ons' gaan ze toch niet meer komen. Dit jaar, 14 juni.. 4 maart. Zijn ze hier geweest, en volgend jaar komen ze gewoon weer. Vergeten? Nee dus!


    Weet je wat ik MEGA hypocriet vind? Een maand geleden, opende ik hier een topic over. Toen werd ik continu uitgemaakt met 'slechte fan' 'je gunt ze niets' en bla bla bla. Nu zijn degenen die me hebben uitgemaakt PLOTS weer van mening 'ze zitten te lang in Amerika!' Echt waar: stel hypocrieten.


    Maar goed, mijn mening over Amerika: ze zitten inderdaad way too long in l'Amerique. Ik vind het vooral erg voor Duitsland (en voor mezelf, hahaha) omdat zij het thuisland zijn. Maar aan de andere kant denk ik dat ze in Duitsland nog maar weinig fans hebben, maar ja, EIGEN SCHULD :')



    ik ben het best met jullie eens van dat ze daar te lang zitte en alles maar ik heb er nii veel aan:(
    ik mag nie naar concerten van hun:'(

    maar zij kunnen er ook niks aan doen dat ze daar zitten. watn zij plannen de toer niet.
    dat doen al die andere gassies daarrhoo
    maar ze zullen ons vast nie in de steek late.
    wij zijn hun allerliefste buurlandjes(A)

    maar dat uitgemaakt worde doro fakefan vind ik weard.
    ik heb met mijn vriendin vlak voor ik hun eindelijk in egt zag [ mijn allereerste en als het aan memoeder ligt aller laaste ] concert 14 juni.
    toen hadde we een pooster van hun in een soort plastic mapjesding en ginge we op die map vet grote lul bij hun tekene en kreeg tom een snor en allesXD

    ik bedoel die lol mag er tog zijn?
    als je melig bent doe je nu eenmaal wat rare dinge. ik vind da da best zou moge

    ok ik krijg kramp in me arme van dit vele type=.='
    ik ga weer lkkr quizjes leze:)


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Je hebt gelijk,maarreuh er is een fout in uu bericht denk ik xD
    want,ge zegd dat ze alleen naar Amerika gaan,en Europa vergeten,en dan ineens gaan touren in Engeland
    Maar,is Engeland nie een stuk van Europa?
    wnat het behoort allesinds niet tot Amerika :D
    xx


    everybody needs a song.

    Heb ik nooit gezegd Ö Ookal ben ik het niet met de meeste eens dat TH ons vergeet, ik hou me niet bezig met mensen fake or wannaB te noemen (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    boeiend, fans van een groep moeten samenhangen, niet elkaar uitmaken voor fake
    dat is vet bad



    Idd.


    Spirits move me, every time I'm near you.