• OMG dit is sow erg.

    Vroeg vrij van school. Ging ik ff met een klasgenoot met de bus. Zo als gewoonlijk zitten we achterin. Hij reed weg en wat een kabaal. Je kon amper met elkaar praten. Bleek de uitlaat kapot te zijn.

    Toen stapte we uit. De bus reed weg met 2 andere bussen ernaast. Die ene bus met die kapotte uitlaat hoorde je er bovenuit. Geen normaal busgeluid maar echt een hele harde zware dreun die je voelde op je trommelvlies.

    Wat vinden jullie? Tijd voor nieuwe bussen?

    Ik zie regelmatig filmpjes van een bus die kapot gaat of een bus die in de brand vliegt ofzo.

    Like. Connexxion bussen zijn van 1997 en Arriva van 1995. Hoe oud gewoon :O. De enigste mooie nieuwe bussen zijn van Q-Line ( Van Arriva ). Die zijn van 2006.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik weet niet, wij hebben De Lijn bussen (x
    Maar misschien toch best nieuwe bussen, want stel u voor dat die bus ineens ontploft ofzo, al is die kans wel klein misschien (nerd)

    Shit moet er niet aan denken man :O.

    Een bus die ontploft waar ik in zit :|.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Maar volgens mij kan dat niet ineens ontploffen hoor (:
    Maar als je zo in de bus zit en ineens valt die in panne omdat die té oud is ofzo ><
    Fijn is anders
    En als die al zo oud is dan ziet die er waarschijnlijk niet meer uit (x, of valt dat nog mee? ;D

    Shit moet er niet aan denken man :O.

    Een bus die ontploft waar ik in zit :|.

    je hebt geen tijd om eraan te denke want dan ben je al dood xD
    okee sorry x) ma tis zo >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Maar volgens mij kan dat niet ineens ontploffen hoor (:
    Maar als je zo in de bus zit en ineens valt die in panne omdat die té oud is ofzo ><
    Fijn is anders
    En als die al zo oud is dan ziet die er waarschijnlijk niet meer uit (x, of valt dat nog mee? ;D

    Van buiten issie wel mooi maar van binnen is hij levensgevaarlijk.

    Er zitten van die geel groenige palen in en die zitten normaal aan de stoelen naar het plafon vast. Daar zitten 2 los en als je je daaraan vast houd en de bus slaat linksaf trek je die hele paal eraf en kan je door het raam vliegen.

    Ook zit er veel kauwgom achter de stoelen. Echt ranzig.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Van buiten issie wel mooi maar van binnen is hij levensgevaarlijk.

    Er zitten van die geel groenige palen in en die zitten normaal aan de stoelen naar het plafon vast. Daar zitten 2 los en als je je daaraan vast houd en de bus slaat linksaf trek je die hele paal eraf. Is al een keer gebeurt.

    Ook zit er veel kauwgom achter de stoelen. Echt ranzig.

    Vies ><
    Je weet nooit hoelang die kauwgom er al hangt --'

    Op mijn lijn, dat ik altijd moet pakken, zijn het echt altijd van die oude dingen. En andere lijnen krijgen dan zo een kei hippe, nieuwe bus! O.O'


    Tanya is de beste.

    Ik kan er niets van zeggen, ik neem - lees moet - meestal de hippe bussen nemen x'D!
    Maar als het echt te erg wordt moet je met een petitie rondgaan waarin staat dat er dringend nieuwe bussen nodig zijn :Y)!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    De bussen die ik pak stinken naar hondenpis.


    -

    mijn bus lijn stopt. er mee en ik mag niet fiesten omdat ik een keer ben aan gereden en toen. tjah liep niet echt goed af..!!


    Some angels have no wings.