• Heeey :)

    Na een lang tijdje niet te hebben gezongen heb ik hier weer een nieuw filmpje. Ik kreeg vaak te horen dat ik wat aan mijn ademhaling moest doen en dat was ook zo, ik had weinig lucht en kon niet zinnen uitzingen zonder happen lucht in te nemen ! Never knew why :(

    Nu heb ik een tijd lang ziekenhuis onderzoeken gehad en er is " ernstige " Astma uit gekomen, dit verklaard waarom ik altijd zo om lucht zat te happen en niet voluit kan zingen. Sinds gister heb ik astma puffers meegekregen en eindelijk voel ik al iets meer lucht, dus zonet maar gelijk een zangfilmpje gemaakt ! Ik ben blij dat het nu allemaal duidelijk voor mij is.

    Het filmpje is sowieso niet " perfect " , het nummer heb ik vandaag voor de 3e keer meegezongen en net dus karaoke gedaan, ik noem het zelf maar een try-out haha.

    Willen jullie eerlijk zeggen wat jullie ervan vinden ? Ik zing normaal niet echt musical maar meer classical crossover, het is sowieso lastig om je eigen stem te beoordelen omdat iedereen het weer als anders ervaart. Er zijn meiden die vinden hun zelf heel mooi zingen en dan blijkt dat iedereen het vals vind, ik bedoel maar !!! Maar goed, nu ik eindelijk meer lucht heb ben ik ook meer gemotiveerd voor zanglessen, gewoon omdat ik zingen leuk vind. Wat vinden jullie ? kan hij op openbaar blijven op youtube of moet ik toch maar voortaan een andere genre gaan zingen?? haha



    Liefs, Anna

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 18:25 ]

    Niet mijn smaak maar ik vind het eigenlijk best wel goed klinken.
    Ik heb er geen verstand van maar ik weet wel dat je beter dan ik zingt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Phantom <3
    En ik vind het echt wel mooi klinken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw mooie stem!
    ik denk dat sound of Music liedjes ook bij je passen :)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dafuq jij kan mooi zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wauw.
    Je stem is heel zuiver, super gaaf!


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Dankjewel !! :) :X

    Echt mooi! (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik had echt iets heel anders verwacht toen ik de eerste seconden zag (':
    Maar holy shit, voor de rest van het filmpje heb ik met open mond naar je gestaard. Je zingt echt heel goed!


    Nypmh > Yaspis

    Thnx Nymph !!

    Het is net of ben je aan het playbacken d:
    Maar dat kan ook aan mij liggen x'D
    Dus als je echt zo zingt, en niet playbackt of bewerkt vind ik het mooi (:
    Maar op sommige stukjes volgt je mond niet bepaald het geluid O.O
    En het klinkt bewerkt(De echo enzo..)
    Maar ik bedoel dit niet negatief ofzo, ik zeg gwn wat ik er van vind en daar vraag je ook om d:
    Het is gewoon bijna onmogelijk dat iemand zo'n stem heeft zo jong al. Maar als je ons niet aan het oplichten bent dan vind ik het super mooi (:
    Oké, echt sorry als dit berichtje heel negatief klonk D:
    Is niet mijn bedoeling :c


    Little do you know

    Hahahaha ik snap je twijfel Roww ! :) Het is een cam kwaliteit en heb een usb microfoon aangesloten ( Blue Yeti Pro ) waarmee je echo mee kan inschakelen. Maar goed, de cam kwaliteit van mij is slecht en hij heeft moeite om het geluid tegelijk ook op te nemen. Heb van te voren het filmpje ook gezegd dat hij Out of Synch is :) Baal er zelf ook van maar het is niet anders :(

    Dus geen oplichterij hahaa, thnx voor je comment !

    Javier schreef:
    Wauw mooie stem!
    ik denk dat sound of Music liedjes ook bij je passen :)


    Hahaha heel toevallig begon ik dat gisteren ook nog te zingen XD Maar thnx !!!

    Weten jullie nog leuke nummers om te zingen ? Iets dat misschien bij mijn stem past ? Mijn inspiratie is het land uit :(

    Wauw, je kan mooi zingen !!


    -

    thnx !!