• Hallo allemaal,

    Door een back up te maken die een beetje fout ging zijn al mijn bestanden van mijn externe harde schijf gewist.
    Nu zoek ik dus een foto van Louis en ik kan hem nergens vinden. Ik weet dat ik 'm een keer heb gekregen van iemand op Twitter maar ik zou niet weten van wie en wanneer dus kan hem ook niet terug zoeken.

    Dus nu vroeg ik me af of één van jullie deze foto heeft?

    Dit is de foto:

    de foto op mijn laptop daar dus :')
    Als je deze foto hebt ben ik je eeuwig dankbaar :)


    Ivar Oosterloo.

    Als je chrome hebt kun je je downloads nog terugzoeken :'D Go Chrome

    Het is handiger om je twitter feed even te bekijken een foto zoeken op bezig van een plaatje als deze gaat uren duren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    LeDerp schreef:
    Als je chrome hebt kun je je downloads nog terugzoeken :'D Go Chrome


    Dat wordt moeilijk, want die laptop op de foto is geformateerd, dus naar fabrieksstand gezet en ik heb nu een nieuwe laptop..


    Ivar Oosterloo.

    Sinistre schreef:
    Het is handiger om je twitter feed even te bekijken een foto zoeken op bezig van een plaatje als deze gaat uren duren.


    Bedoel je bij mentions? Het is namelijk al een tijdje terug dat ik die kreeg en kan niet meer zo ver terug.


    Ivar Oosterloo.

    Aangezien het, zover ik zeg, twee foto's van Lou bij elkaar waren, zou ik zeggen: kijk hiertussen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis