• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Hamblet schreef:
    (...)

    Dat onthoud ik ^^ Bij mij ook hoor (:


    (K)


    16 - 09 - '17

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Reageer a.u.b met George =D
    Ik heb pauze op werk, moet tot twaalf..
    Reageer eerst even in andere RPG


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Carlisle schreef:
    (...)Ik heb pauze op werk, moet tot twaalf..
    Reageer eerst even in andere RPG


    Owja jij werkt ;D Geluksvogel. Ik wil ook werk :( Maar ik ben nog te jong ugh xD.

    Ja ik ben echt vaag xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Owja jij werkt ;D Geluksvogel. Ik wil ook werk :( Maar ik ben nog te jong ugh xD.

    Ja ik ben echt vaag xD


    Je moet later al genoeg werken ;)


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    (K)


    My face



    This is real friendship. Its so cute :'(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Je moet later al genoeg werken ;)


    Ik wil werk!! *Stampt boos*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha, Daisy toch xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Haha, Daisy toch xp


    *Neemt kwaad hap van banaan. Ja serieus ik heb nu een banaan* Ik wil gewoon werken ik verveel me en werken is leuk !!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    *Neemt kwaad hap van banaan. Ja serieus ik heb nu een banaan* Ik wil gewoon werken ik verveel me en werken is leuk !!


    Ik heb ooit gewerkt in zo een tweedehandskledingzaak, ik verveelde me kapot! xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Ik heb ooit gewerkt in zo een tweedehandskledingzaak, ik verveelde me kapot! xp


    Kreeg je goed betaald? xD Want dan zou ik zo gelijk zo een baantje aan nemen xD Nje ik heb voor school een keertje mogen mee lopen bij een bruidszaak. Uiteindelijk kreeg ik 100 euro van een klant omdat ik zo goed hielp met uitzoeken =D en ook omdat ik weet dat er mooie jurken waren voor een niet zo dure prijs xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Kreeg je goed betaald? xD Want dan zou ik zo gelijk zo een baantje aan nemen xD Nje ik heb voor school een keertje mogen mee lopen bij een bruidszaak. Uiteindelijk kreeg ik 100 euro van een klant omdat ik zo goed hielp met uitzoeken =D en ook omdat ik weet dat er mooie jurken waren voor een niet zo dure prijs xD


    Het was vrijwilligerswerk en ben er dus ook snel mee gestopt. Maar kreeg vergoeding voor vervoer en ik had toch een mooi bedrag, weet alleen niet meer hoeveel precies. Ging bijna elke woensdagnamiddag voor een paar uurtjes, maar school werd te druk enz en ik vond het daar best saai en die vrouw die de baas wou spelen kon ik al helemaal niet uitstaan enz xp


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Het was vrijwilligerswerk en ben er dus ook snel mee gestopt. Maar kreeg vergoeding voor vervoer en ik had toch een mooi bedrag, weet alleen niet meer hoeveel precies. Ging bijna elke woensdagnamiddag voor een paar uurtjes, maar school werd te druk enz en ik vond het daar best saai en die vrouw die de baas wou spelen kon ik al helemaal niet uitstaan enz xp


    Aaah op zo'n manier xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Aaah op zo'n manier xD


    Uhhu


    16 - 09 - '17

    Ik verveel me cd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik verveel me cd


    Ik mij ook


    16 - 09 - '17