• Hey c:

    Ik zit sinds vorige week op handbal. De mensen zijn leuk, de trainster is lief en ik heb het goed naar mijn zin. Maar het minpunt: een vriendin van me zei dat ik eigenlijk na elke training moet douchen. Echt vreselijk -,-
    En ja, ik ben gewoon bang, ik schaam me echt compleet dood om daar tussen al die kinderen van 12 te staan terwijl ik -en nog een ander meisje- bijna 14 ben.
    *zeik* *zeik*

    Om een lang verhaal kort te maken; iemand tips om het minder awkward te maken? :')

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 20:39 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waarom moet dat perse? Je kan toch ook thuis douchen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Op handbal douchten wij nooit daar, maar thuis. Het hele team.


    Your make-up is terrible

    Ik train 3/4x per week (niet handbal tho) en ik douche altijd thuis met al mijn zeepjes en shampoo is ook wel fijn (raak toch weer bezweet na fietsen van een paar kilometer).
    Leg gewoon uit dat je, je niet gemakkelijk voelt dit te doen, ze kunnen je niet dwingen en ik denk dat ze het wel begrijpen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Je moet helemaal niks. Die mensen kunnen jou niet dwingen. Als jij thuis wilt douchen, dan douch jij lekker thuis. ^^
    Niet boos bedoeld, hoor, maar ik heb hier zelf ook last van gehad, toen ik nog aan teamsporten deed. Ik voelde me er ook niet fijn bij, dus ik douchte ook gewoon lekker thuis.


    Deep inside, I've never felt alive

    Norton schreef:
    Je moet helemaal niks. Die mensen kunnen jou niet dwingen. Als jij thuis wilt douchen, dan douch jij lekker thuis. ^^
    Niet boos bedoeld, hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uhm, het moet, het is echt verplicht. Anders wordt de trainer hartstikke pissig :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik hockey en bij ons is het ook verplicht, maar het heeft bij mij een jaar geduurd voordat ik met mijn hele team durfde te douchen. Ik denk altijd maar: we hebben allemaal hetzelfde en ze gaan je niet helemaal bestuderen. (: Als je zegt dat je het niet fijn vindt en dat je tijd nodig hebt (werkte bij mij), begrijpt iedereen dat wel.


    Take risks and conquer your fears.

    Libertas schreef:
    Uhm, het moet, het is echt verplicht. Anders wordt de trainer hartstikke pissig :c


    Briefje van je ouders wil nog wel eens helpen. Of als je ouders/moeder/vader zelf naar je trainer toe gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Corday schreef:
    Ik hockey en bij ons is het ook verplicht, maar het heeft bij mij een jaar geduurd voordat ik met mijn hele team durfde te douchen. Ik denk altijd maar: we hebben allemaal hetzelfde en ze gaan je niet helemaal bestuderen. (: Als je zegt dat je het niet fijn vindt en dat je tijd nodig hebt (werkte bij mij), begrijpt iedereen dat wel.


    Dat is dus kut, het zijn bijna allemaal kiendjes van 12, dus er zit aardig veel verschil in :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    Uhm, het moet, het is echt verplicht. Anders wordt de trainer hartstikke pissig :c

    Dat kunnen ze niet maken. Ze kunnen jou niet verplichten te douchen. Dat die trainer dan hardstikke pissig wordt, dat is onbelangrijk tegenover het feit dat jij je er goed bij moet voelen.
    Als je er niet uitkomt, dan zou ik je ouders inschakelen. Klinkt heel kinderachtig, maar ik vind het echt onzin dat ze zoiets zouden verplichten.


    Deep inside, I've never felt alive

    KillianHook schreef:
    (...)

    Briefje van je ouders wil nog wel eens helpen. Of als je ouders/moeder/vader zelf naar je trainer toe gaat.


    Mijn moeder vindt dat ik me niet zo moet aanstellen en gewoon moet douchen dus dat werkt ook niet :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    (...)

    Dat is dus kut, het zijn bijna allemaal kiendjes van 12, dus er zit aardig veel verschil in :')

    Het is echt niet zo dat alle 12-jarigen planken zijn? Ik vind een verschil van 12 en 14 best wel weinig.


    Pretty is just a pretty word.

    hm ja als je het zelf niet wil dan moet je t gewoon niet doen hee. ik weet dat ik (met wielrentraining) dan soms na een wedstrijd douche in de meidenkleedkamers met gewoon andere meiden en het is nou niet echt super gemakkelijk maar je op zich let ik daar nooit zo heel erg op en als je snel onder de douche springt ben je ook zo weer klaar.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Het is echt niet zo dat alle 12-jarigen planken zijn? Ik vind een verschil van 12 en 14 best wel weinig.


    Het plank gedeelte boeit me gewoon niet, ik heb het over het andere :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Libertas schreef:
    (...)

    Het plank gedeelte boeit me gewoon niet, ik heb het over het andere :c

    Wat bedoel jet met ''het andere''? (:


    Pretty is just a pretty word.