• Dump hier je reclame voor mij maar, en niet in mijn gastenboek!
    Ik zal alles lezen wat jullie me sturen, so don't worry.
    :)

    Hey, ik ben begonnen aan mijn eerste story.
    Het verhaal heb ik compleet op word staan, het zijn daar 12 pagina's.



    Behind The Mask Is A Lover Hiding
    Het verhaal maak je mee door de ogen van Samara en soms worden situaties als derde persoon geschreven, omdat het beter paste.
    Hallo, ik ben Samara en dit is mijn verhaal.
    Sinds dat ik kon lopen ben ik getraind om een crimineel te worden. Ik ken niet anders. Mijn uiterlijk doet wonderen voor sommige bezigheden, ik kan mannen als de beste afleiden. Mijn auto's zijn mijn passies, vooral de mustang uit '69. Haar heb ik zelf gered van de sloop.
    Gevoelens ken ik niet meer, de enige die ik vertrouw is mijn baas. Totdat hij kwam.


    http://www.quizlet.nl/stories/124307/behind-the-mask-is-a-lover-hiding/

    -Onbekende personen.
    -Geen verhaal die eindeloos doorgaat.


    Ik zou het erg waarderen als je gewoon een kijkje nam.


    I Just Love Pissing People Off

    Hey!
    Ik begin binnenkort aan een nieuwe story,

    Namelijk: This is me ~ Larry stylinson

    Tips & abo's zijn altijd welkom,
    Liefs Brent

    center]He's my nerd

    [/center]




    Why is it always me?


    ]



    [

    one direction bestaat niet
    Gesproken in het Nederlands
    Geschreven in het Nederlands
    @Brentos

    Fragile - Styles.


    “So, he said he would leave a message?” Leah asked with a huge smile on her face.
    “I don't really care, Leah.” I said with no emotion.
    “He is just... A stupid boy who thinks he can handle everything.”
    Leah giggled. “Do you know what I think?
    I think you really care about him,
    because the more you talk about him to others,
    the more you fall in love with him. I can see it in your eyes.”
















    frag•ile
    Easily broken, damaged, or destroyed; frail.


    Sometimes, the one you love turns out to be the one who hurts you the most,
    and sometimes the friend who takes you into his arms and cries when you cry
    turns out to be the love you never knew you wanted.






    - An Abonny production.
    - Written in Dutch.
    - Fanfiction, drama, romantic.


    Enjoy life

    Oké, je hebt echt al veel om te lezen, nu :D. Toch ga ik het ook proberen:



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 12:31 ]


    - Cromulent

    The Letter • The Chronicles of Narnia

    The war is nigh.
    The air smells of it.
    I can feel it.
    It's like last time,
    but it will be different.
    I can feel it.

    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    I'll fight for my country.
    I'll fight with you. 'Till death is our fate.


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    Het is intussen al 5 jaar geleden dat de 4 Pevensies tot koningen en koninginnen van Narnia gekroond zijn, en Lucy en Edmund staan op het punt te vertrekken op hun zeereis naar de verlaten eilanden: Doorn, Avra en Felimath.
    Na enkele hatelijke opstakels komen ze eindelijk toe met hun schip de Kristallijnen Pracht: maar dan arriveert er op Cair Paravel een brief van Koning Lune (koning van Archenland, ligt ten zuiden van Narnia en ten Noorden van Calormen) die op hulp roept, vanwege een oorlogsverklaring van Calormen.
    Aangezien koningin Susan nooit meedoet aan oorlogen (dat wordt vermeld in het boek "Het paard en de jongen" en de Hoge Koning Peter naar het westen getrokken is, stuurt Koningin Susan de brief door naar Lucy en Edmund, die op Avra aangedaan hebben.
    Onmiddellijk nadat ze de brief ontvingen, vertrokken ze weer naar het noorden (Narnia en Archenland). Maar welke gevaren heeft de zee te bieden, en nog meer: welke gevaren heeft de oorlog te bieden?


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

    Geschreven door Nyota
    Narnia fanfiction
    Opbouwende kritiek is altijd welkom.
    Leuke kritieken ook
    Ik wil best waarschuwen, maar een abo nemen is makkelijker voor iedereen
    En ik hoop vooral dat jullie -indien je meeleest-, ervan genieten!






    Al heb je al veel te lezen, ik zet hem hier toch even bij (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bloodsuckers...






    Ooit over na gedacht hoe de wereld zou kunnen eindigen? Vele denken door natuurrampen. Overstromingen, vulkanen, de zon die sterft. Maar wie zegt dat het zo gebeurd?
    Destiney denkt hier soms overna, maar al snel word haar vraag beantwoord. Een virus breekt uit en niet zomaar een virus.
    Een virus dat iemand laat sterven ,maar ook weer terug laat komen. Een virus dat van iemand een vampier maakt.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    weet niet of je het leuk vind.. ^^


    http://www.quizlet.nl/stories/116503/een-nieuw-begin-th/

    [ bericht aangepast op 16 sep 2013 - 21:56 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    http://www.quizlet.nl/stories/125266/calorie-limits--horanson/
    Zou je pls pls willen kijken? Het gaat over Niall die een ED ontwikkelt en verliefd wordt op Louis..
    - One D bestaat
    - Waarschuwing, ED en depressie
    - Net gestart
    Hope you like it!! (flower)

    Sweet Marshmallows ~ One Direction

    Hopelijk vind je het leuk! (:

    The unsightly things of being differently


    Aylin voelt zich haar hele leven al anders dan haar familie en de mensen met wie ze om gaat. Wanneer ze naar de middelbare school gaat komt ze daar door in de problemen. Haar ouders begrijpen waarom ze zich afzondert. Caner begrijpt haar en samen proberen ze het te reden. Niet alleen thuis, maar ook op school en online.



    The first day, when I saw your face,
    I knew you were special.
    Even when I was giving up all the faith.
    You gave me strength.

    I don't know how you did it,
    but it helped.
    It made me feel human again.
    Like you freed me from my curse.




    The unsightly things of being differently



    Ochtendlicht • OP

    Emma, een meisje van 17 jaar, is verliefd op Milo, een jongen van 22 jaar. Hij studeert al, zij zit nog in haar examenjaar. Op vakantie ontmoeten ze elkaar en ze gaan samen een super tijd tegemoet. Maar dan, als ze weer thuis zijn van vakantie, blijkt Milo haar opeens niet meer zo leuk te vinden. Of toch wel? Emma houdt van hem, dus ze wil hem niet opgeven, maar wat nou als hij echt een spelletje met haar speelt? Cassie, één van Emma's vriendinnen, zegt dat Emma het moet uitmaken, maar Britt (een andere vriendin, die jongens aan de lopende band verslijt) zegt dat jongens dit altijd doen. Het is normaal dat jongens een tijdje niks van zich laten horen. Maar Emma weet het niet meer. Wat moet ze nou doen, en hoe zal Milo reageren? Ze is al zo onzeker van zichzelf en dan laat ze ook nog eens met zich sollen. Maar dan komt Will in haar leven, de beste vriend en rechterhand van Milo. Hij is zo lief voor haar, en ze kunnen zo goed met elkaar praten, over dingen die ze meemaken. Emma voelt zich veilig bij hem en weet nu nog minder goed wat ze met Milo aan moet. Will is nog single...


    • Emma's POV
    • Soms 16 +
    • Begonnen 15/10/13
    • Volledig Nederlands

    Hoop dat je deze story leuk vind! Hunger Games Fanfic.


    http://www.quizlet.nl/stories/126312/let-me-love-you--peeta-mellark/


    xo


    Don't Worry, Be Happy :D

    We just make love. - Hogwarts story

    Rosa Cage en Paolo Salieri zijn al samen sinds hun eerste jaar op Hogwarts. Afgezien van de normale, standaard relatie (lees, handjes vast, kusje hier, kusje daar, blij blij) heeft Paolo (of Paul) Rosa vaak mishandeld, geslagen en vernederd. Haar vrienden zijn ook nooit ongedeerd gebleven.
    Maar, nu in het laatste jaar, lijkt alles weer goed te gaan. Sex houd hun relatie stabiel.
    Nadat ze geslaagd zijn van school gaan ze samen wonen, maar blijft alles rozengeur en maneschijn?


    'Powers are divided into Four; the world is guided by one'




    ‘‘The perfect love affair is one which is conducted entirely by post.’’ - George Shaw


    De meeste mensen verwachten dat de toekomst eruit ziet als een wereld vol met high-tech apparatuur: robots die alles regelen, de beste mobieltjes en computers, vliegende auto's. Klinkt ook best logisch natuurlijk, maar helaas. Het is een tijd geworden waarin elektriciteit het amper doet en je van geluk mag spreken als je warm water tot je beschikking hebt. Bovendien zijn de bossen, die normaal netjes bijgehouden worden, aan hun lot overgelaten en groeien dwars door steden heen, waardoor ook wilde dieren, die zich wél ontwikkeld hebben, door de straten van de steden lopen, zo ook in het Londen van het jaar 2349, waar Austin Meyer zijn leven doorbrengt samen met zijn ouders. Het is moeilijk: school bestaat al niet meer en vrienden worden gaat niet makkelijk als je niemand kan vertrouwen. Dit geldt ook voor Charlotte Bradford, die probeert te overleven in het Britse Newcastle. Maar wanneer de twee elkaar brieven beginnen te schrijven, wat per toeval begint, lijkt er een vriendschap op te bloeien: of ze nou betrouwbaar zouden zijn of niet, dat maakte niets uit, want ze leefden kilometers van elkaar vandaan. En wanneer vriendschap overvloeit in liefde, hebben ze beide een verlangen: elkaar ontmoeten. Maar dat is gevaarlijk, gevaarlijker dan je je ooit zou kunnen voorstellen.


    Austin Meyer + Charlotte Bradford




    KLIK

    ( op dit moment zijn er al 2 hoofdstukken online )


    I'd rather read about this world than live in it.