• Okee, zoals jullie zien, staat er op mijn profiel (links) en op Cairde's profiel (rechts, enn sorry dat ik het jouwe gebruik, het is gewoon een voorbeeld ^^) dat wij 255 jaar oud zijn.......
    Ik dacht vroeger altijd dat het een grap was, maar ik zie het de laatste tijd zo vaak, en nu snap ik dat het is omdat je je verjaardag nog niet hebt vermeld, maareuh... Waarom eigenlijk? Kan daar iets aan gedaan worden? Alvast bedankt ^_^8


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarschijnlijk is het zo ingesteld dat je niet geen leeftijd kan hebben. Dus staat er maar iets wat, voor zover wij weten, onmogelijk is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat je eraan kan doen is je geboorte datum invullen bij je instellingen, en je leeftijd.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Vul je verjaardag in? :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vul desnoods een fake datum in met alleen je eigen geboortedatum. Done.


    To infinity and beyond •

    Hahha, simpel: vul je geboortedatum in ;)


    -

    Dit is jaren geleden een keer gebeurt toen alle leeftijden for some reason gereset werden (was dat destijds niet tegelijkertijd met alle stories die verloren gingen?).


    ars moriendi

    Ik ben populair:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ribery schreef:
    Dit is jaren geleden een keer gebeurt toen alle leeftijden for some reason gereset werden (was dat destijds niet tegelijkertijd met alle stories die verloren gingen?).


    Was dat niet altijd al zo dan? Net zoals dat er op het profiel van mensen die nog nooit ingelogd zijn staat dat ze het laatst online waren in 1980 of zo.


    OT: Het komt dus inderdaad doordat je nog geen leeftijd hebt ingevuld. Ik zie alleen niet echt in waarom er iets aan gedaan moet worden, want je kunt het ook oplossen door gewoon een geboortedatum in te vullen bij instellingen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ribery schreef:
    Dit is jaren geleden een keer gebeurt toen alle leeftijden for some reason gereset werden (was dat destijds niet tegelijkertijd met alle stories die verloren gingen?).

    Je verwart het met 'laatst online'. Met de grote crash was opeens élke user van Quizlet online. Vandaar dat er een heleboel inactieve users zijn die voor het laatst op die dag online kwamen. Ik dacht dat het 5 juli ofzo was...

    Maar het is dus al gezegd: iemand die geen verjaardag invult (bij instellingen), krijgt automatisch dat Quizlet 255 jaar voor je invult.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je verwart het met 'laatst online'. Met de grote crash was opeens élke user van Quizlet online. Vandaar dat er een heleboel inactieve users zijn die voor het laatst op die dag online kwamen. Ik dacht dat het 5 juli ofzo was...

    Maar het is dus al gezegd: iemand die geen verjaardag invult (bij instellingen), krijgt automatisch dat Quizlet 255 jaar voor je invult.

    Aah, dat moet het zijn dan! Thanks!


    ars moriendi

    Ik vind het altijd wel grappig. Ik zie het probleem niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Verwelken schreef:
    Hahha, simpel: vul je geboortedatum in ;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ribery schreef:
    Dit is jaren geleden een keer gebeurt toen alle leeftijden for some reason gereset werden (was dat destijds niet tegelijkertijd met alle stories die verloren gingen?).


    Nee, dat kwam omdat er een nieuw systeem ingesteld werd. Vroeger kon je zelf je leeftijd invullen, nu stelt hij je leeftijd in als je je geboortedatum invult.


    Your make-up is terrible

    Misschien moet je gewoon je geboortedatum invullen?


    Enjoy life

    Verwelken schreef:
    Hahha, simpel: vul je geboortedatum in ;)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio