• Wat vinden jullie van tattoos? Was ik wel even benieuwd naar?
    Hebben jullie tattoos, of zou je er één of meerdere willen?

    Ik ben nog te jong voor een tattoo, maar later zou ik wel een kleine of een paar kleine willen.
    Ik vind het mooi als ze een betekenis hebben of staan voor een bepaald doel dat je gehaald hebt.
    Maar over het algemeen vind ik tattoos ook gewoon mooi, niet over je hele lichaam ook al kunnen sommige mensen
    het wel hebben. Een hele mooie lyric lijkt me ook mooi.





    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 21:42 ]

    Er zijn al heel veel topics zoals dit,
    Ik heb drie tattoo's

    Een hart voor alle vrienden die altijd achter me staan
    een spaanse tekst, een memorial voor me oma
    en mijn moeders naam met een engel en een hart


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vind ze wel mooi, maar niet iets voor een tattoo, meer de afbeelding. Ik zou zelf nooit tattoos nemen want die raak je nooit meer kwijt.


    ©1998

    Tonto schreef:
    Er zijn al heel veel topics zoals dit,
    Ik heb drie tattoo's

    Een hart voor alle vrienden die altijd achter me staan
    een spaanse tekst, een memorial voor me oma
    en mijn moeders naam met een engel en een hart


    Oh, eigenlijk niet gezien, net wel even opgezocht, maar veel gaan over zichzelf, en ik heb het eigenlijk over het algemeen.
    Sorry als het je stoort ._. Je tattoos klinken trouwens wel heel erg mooi, en vind het mooi dat je er een betekenis bij hebt.

    Oh ja, ik wil zeker een tattoo! Kan nu niet, vanwege de gat in m'n hand, maar ik ben al wel met een ontwerp bezig voor mezelf. :] Ik ben alleen bang dat als ik er eenmaal aan begin, ik er niet mee kan stoppen haha :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb er geen, maar zodra ik het geld heb ze te kunnen betalen (en ik mijn pa heb overtuigd dat mijn lichaam ook echt mijn lichaam is en dat ik volgens de wet zelf mag beslissen wat ik ermee doe), neem ik er wel.


    We need a bigger boat.

    Malafide schreef:
    Oh ja, ik wil zeker een tattoo! Kan nu niet, vanwege de gat in m'n hand, maar ik ben al wel met een ontwerp bezig voor mezelf. :] Ik ben alleen bang dat als ik er eenmaal aan begin, ik er niet mee kan stoppen haha :')


    Well.. Ik kan zeggen dat als je eenmaal een genomen hebt, het verlangen blijft branden... Ik heb atm ook geen geld en geen ontwerp maar anders had ik er zo nog een genomen hoor (ondanks dat ik er al drie heb en ik niet van die onder getatoeëerde vrouwen houd)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nah, ik heb het zo niet op tattoo's.
    Ik vind ze er ook heel snel marginaal uitzien. (mijn mening)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Tonto schreef:
    (...)

    Well.. Ik kan zeggen dat als je eenmaal een genomen hebt, het verlangen blijft branden... Ik heb atm ook geen geld en geen ontwerp maar anders had ik er zo nog een genomen hoor (ondanks dat ik er al drie heb en ik niet van die onder getatoeëerde vrouwen houd)

    True. Toen die kerel nog bezig was om mijn tattoo te zetten dacht ik al na over de volgende. (cat)


    -

    Ik wil zo'n tijgertattoo op m'n linkerschouder maar ben nog te jong eh ;p

    w8 ik plaats een fototje ;d




    Maar dan wil ik hem op mijn linkerschouder C:

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 22:00 ]


    May StarClan light your path.

    Ik ga wss een tattoo van een tijger laten zetten op m'n rug of bovenarm heel groot.
    Mijn achternaam betekent namelijk tijger.


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    (...)
    True. Toen die kerel nog bezig was om mijn tattoo te zetten dacht ik al na over de volgende. (cat)


    Had precies hetzelfde bij mijn eerste haha. Binnen 2 jaar had ik er drie.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rivaille schreef:
    Ik ga wss een tattoo van een tijger laten zetten op m'n rug of bovenarm heel groot.
    Mijn achternaam betekent namelijk tijger.


    cool :D
    ik ben gek op tijgers :3


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    (...)

    cool :D
    ik ben gek op tijgers :3
    Hehe, lijkt me ook echt vet om zo'n grote tattoo van zo'n mooi beest te hebben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind bepaalde tatoeages wel mooi. Kleine inderdaad, en om een of andere reden een kompas of een windroos ook altijd.
    Maar ik zou zelf nooit een tatoeage willen, het is namelijk niet meer terug te draaien. [Weg laten laseren laat sporen achter.]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 22:00 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    tattoo's? awesome, maar het ligt er wel aan wat voor... zelf weet ik nog niet zo of ik er eentje wil..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio