• Ik ben twee weken geleden met een vriend van mijn broer en een vriendin gaan skiën. Nu was het de eerste keer dat ik hem zag en het klikte echt heel goed tussen ons. Ook is hij erg knap en volgens mij begin ik hem echt super leuk te vinden. Mijn ouders hadden het door en mijn broer ook dus dat vonden ze wel luek. Gosteren gingen we met een vriendin en die jongen naar het zwembad en mijn broer wilt ons gaan koppelen. Wij zaten elkaar telkens te soppen en in het water te kloten en heel subtiel lieten ze ons samen dan achter en gingen ze weg. Ook in het bubbelbad deden ze het heel subtiel door keihard weg te rennen. Telkens ging hij me optillen en in het watergooien en weet ik het wat. Mijn broer zei dat hij me waarschiijnlijk ook leuk vind

    Nu ben ik sinds vanochtend eigenlijk met hem op Facebook aan het kletsen en nu heb ik zijn nummer en nu whappen we echt al drie uur lang en eigenlijk wil ik hem zeggen dat ik hem leuk vind of vragen hoe hij over mij denkt. Dus kan iemand me helpen hoe ik hem dat het beste kan zeggen/vragen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hm, soms kan het beter zijn als je het vraagt hoor. Ik had een soort van iets met een jongen een paar weken geleden en ik wist niet of we nou vrienden waren of meer. Het schept wel duidelijkheid.


    SLOAN.

    Surgeon schreef:
    (...)
    En? Heeft het geholpen?
    hijnhad geen zin dus ik ben van plan als t zwemmen niet lukt ga ik het hem zeggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)hijnhad geen zin dus ik ben van plan als t zwemmen niet lukt ga ik het hem zeggen


    Als het zwemmen niet lukt, tbh. heeft hij geen interesse ;)


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Als het zwemmen niet lukt, tbh. heeft hij geen interesse ;)
    nee dat is het niet, hij werkt bij een broer bijna zevendagen in de week en hijis net als mn broer dj. Dushij heeft het heel druk dus dat heeft niet met intresse te majen gister heeft hij ook van9tot 5 in zn trekker gereden en in de avond nog op het land geholpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maar als hij je echt leuk vond zou hij er wel zo veel mogelijk aan doen om tijd te máken..


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Veni schreef:
    Maar als hij je echt leuk vond zou hij er wel zo veel mogelijk aan doen om tijd te máken..
    dat is wel zo maar als hij weetdat ie moet werken..ach jaikga vanavond proberen het whappje te sture


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) dat is wel zo maar als hij weetdat ie moet werken..ach jaikga vanavond proberen het whappje te sture


    Dan zou hij een andere keer proberen af te spreken. Of als je een ander moment voorstelt, dat hij ja zou zeggen!


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    (...)

    Dan zou hij een andere keer proberen af te spreken. Of als je een ander moment voorstelt, dat hij ja zou zeggen!
    Hij heeft alleen gezegd dat hij niet precies weet wanneer hij tijd heeft, en aangezien hij toen aan het werk was begrijp ik dat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke het is verzonden.... Nu wachten tot hij klaar is met eten en reageert...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Skiën in juli? Waar dat dan?

    Maar ik zou eerst gewoon eens afspreken. Je hoeft hem nog niet te zeggen dat je hem leuk vindt, take it easy girl!


    SHABOOYA

    IrishNialler schreef:
    Oke het is verzonden.... Nu wachten tot hij klaar is met eten en reageert...

    .. Und?


    ars moriendi

    Tss, hij reageert niet op mijn mail :<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    IrishNialler schreef:
    Oke het is verzonden.... Nu wachten tot hij klaar is met eten en reageert...

    Heeft hij al geantwoord? Trololol.
    Nu voel ik me zelfs zenuwachtig erom, terwijl dat helemaal niet nodig is. :').


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IrishNialler schreef:
    Oke het is verzonden.... Nu wachten tot hij klaar is met eten en reageert...

    En? En? En?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."