• heey, mij leek het leuk om mijn haar te dip dyen (of hoe je het ook noemt xD )
    maar weet iemand hoeveel ik kan verwachten dat het gaat kosten?
    en welke kleur past/staat mooi bij donkerbruin haar.

    alfast bedankt (flower)


    You can't not look cool with a crossbow.


    zoiets?

    van prijzen heb ik geen idee.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 23:23 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Het is niet veel, ligt eraan welke kapper. Bij mij kostte het niet meer dan dertig euro. Toen ik mijn haar lichtbruin had -had ik felroze. Het moet mooi bij je staan, bij je gezicht ook.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik vind dat eerder een roze erbij hoort of paars. Van prijzen heb ik echt geen idee.


    -

    Verwelken schreef:
    Ik vind dat eerder een roze erbij hoort of paars. Van prijzen heb ik echt geen idee.

    Dit + blauw. (Foto hierboven.)
    Ik wil het ook zelf doen, haha, maar ik zoek al een hele tijd wat goed past bij mijn gezicht en huidskleur. Pft, ik heb alleen geen idee x'D.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 23:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een vriendin deed het gewoon met goedkope kleurenshampoo, het kwam ook best mooi uit, alleen kan je niet echt van die kleurrijke kleurtjes vinden en gaat het er sneller uit


    16 - 09 - '17

    Verwelken schreef:
    Ik vind dat eerder een roze erbij hoort of paars. Van prijzen heb ik echt geen idee.


    Ik wilde inderdaad ook roze of paars zeggen. (:


    Bad decisions make good stories.

    Bij mij kostte het volgensmij 30 euro. Ik ben ginger en ik heb bruine dipdye gehad. Ik was erg blij met het resultaat. c:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:15 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik heb het roze gedaan (ik ben zelf blond) vorig jaar, en dat was 30 euro.


    Alleen maar tranen van geluk

    Aangezien je het eerst moet laten ontkleuren zou ik het wel bij de kapper laten doen. Het is dan idd wat duurder dan als je het zelf zou doen maar het is best moeilijk dit zelf mooi te doen en bij de kapper weet je zeker dat het goed is :)

    Blond of blauw?


    I'm a girl in the world

    Ik had het ook, alleen mijn haar is er helemaal dood van gegaan. Bij mij moest het namelijk gebleekt worden omdat ik van nature bruin haar heb. En ik wilde graag de dip dye lichter hebben.
    Heb er dus wel spijt van gehad, maar ik denk dat het ook een beetje per soort haar afhangt.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Als je bruin haar hebt zou ik het niet zo snel laten kleuren; bleken is a bitch.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Als je bruin haar hebt zou ik het niet zo snel laten kleuren; bleken is a bitch.


    Inderdaad! En dat heb ik gemerkt ook haha


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."