• Voor mijn nieuwe TK storie! (:

    ... heeft al vanaf haar 10e een passie voor make-up. Als ze haar examen heeft gehaald besluit ze dan ook om de opleiding 'beauty' te doen. Als de achttienjarige ... de opleiding al een tijdje doet, moet ze een stage zoeken. Haar moeder verteld haar over haar nichtje die visagiste is en dat ze misschien wel iets kan regelen. ...'s moeder pakt meteen de telefoon en komt met het goede nieuws dat ... bij haar stage mag lopen. ... is heel erg enthousiast maar, dat enthousiasme verdwijnt al snel als ze er bij stil staat dat ze 6 maanden lang bij haar nicht stage moet lopen en een paar andere beroemdheden. Wat als ze elkaar hellemaal niet aardig vinden of wat als ze het niet met de beroemdheden kan vinden?


    Rollen:
    Hoofdrol: Sevani.
    Visagiste -nicht-: DECIBELLE.
    Beste vriendin hoofdrol: Universal.
    Zelfverzonnen rol:

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Titel?:
    Not the first one, but the best one.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 19:30 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol: Maakt niet uit (:
    Naam: Nadia Hodgins
    Leeftijd: 20
    Karakter: Eigenwijs, koppig, zachtaardig, zegt wat ze denkt, onzeker, verlegen in 't begin.
    Foto: ;D

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:09 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Mag ik mezelf opgeven als hoofdrolspeelster -ookalben ik geen achtien maar whatever-, want ik wil later ook heel graag visagiste worden enalles (: En je verhaal lijkt me leuk dus ga ik hem ook lezen :9~

    Naam: Iris Janssen
    Leeftijd: 18, hahahah zo zie ik er neit uit maar okey.
    Karakter: Ik ben heel erg koppig en blijf altijd bij m'n standpunt, ook al heb ik het soms fout. Ik woon in Nederland en mijn familie vind Tokio Hotel homo's. Verder ben ik heel nieuwschierig en kan ik nooit ophouden met praten.
    Foto: klik

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 21:11 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Rol: Visagiste (:
    Naam: Jamie Ashlee Franken
    Leeftijd: 21
    Karakter: Ze is lief, vrolijk, eigenwijs, soms een beetje bitchy, grappig, betrouwbaar, behulpzaam en eerlijk.
    Foto: Jamie
    Titel?: Ehm.. i don't know ;x


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Rol:maakt niks uit
    Naam:Romina 'romi' Salena
    Leeftijd:18
    Karakter:heel aardig maar kan ook verlegen over komen. heeft een moeilijke jeugd gehad waarin ze meerdere malen verkracht is. daardoor vertrouwt ze jongens minder snel.
    Foto:klik
    Titel?:Let's do it


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Rol: maakt niet uit
    Naam: Jacqueline Angelique Vaeringer (Angel)
    Leeftijd: 18
    Karakter: lief, eerlijk en verlegen. komt als het moet op voor haarzelf en haar vrienden. verder is ze de enige uit haar groepje die zich alternatief kleed (emo) en vind TH leuk. iedereen vertelt haar alles want ze weten dat ze het niet doorvertelt
    Foto: http://2.bp.blogspot.com/_9Zf_P9g6cuo/SRVOqwN3QuI/AAAAAAAACEE/qKY3nsfxkss/s400/hot-Emo-girl.jpg

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 8:27 ]

    Rol: Hoofdrol
    Naam: Anouk Nesa Romi.
    Leeftijd: 17 bijna 18.
    Karakter: Eerlijk, zorgzaam & behulpzaam, lief, aardig, verlegen, tikkeltje onzeker, kan een grote mond hebben, eigenwijs, brutaal, betrouwbaar, eigenwil/eigenweg, eigen mening, koppig. Vader verloren (overleden) daardoor kan ze soms wel stil zijn.
    Foto: the picture.


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    Rol: Hoofdrol
    Naam: Tara Chase
    Leeftijd: achttien
    Karakter: Tara is een lief en vrolijk meisje, ze is negen van de tien keer harstikke opgewekt. Ze heeft meestal wel een woordje klaar en ze is zeker niet op haar mond gevallen, ze durft gauw dingen te zeggen en ze schaamt zich ook niet gauw. Ze is niet het meisje dat alles voorschut vindt, nee ze staat graag in de belangstelling. Ze doet rare en opvallende dingen maar dat maakt haar zo leuk, ze is op elk moment van de dag harstikke druk en ze maakt contstant grappen. Haar humor is vooral erg droog en oversext. Tara komt vaak in aanmerkingen met jongens, ze zien haar altijd staan. De meeste meisjes zijn vaak jaloers op haar, maar Tara is niet zo iemand die echt met jongens bezig is. Ze lijkt soms nog wel een basisschool kindje, die van tikkertje en tiktik wie ben ik houdt. Ze kan zich soms heel erg jongensachtig gedragen, een grote mond hebben en stoer doen. Haar buien kunnen ook erg verschillen. Tara is een verschrikkelijk slim meisje, hoogbegaafd zelfs. Ze zat altijd bij oudere mensen in de klas omdat ze twee keer een klas heeft overgeslagen, soms gedraagt ze zich ook als een betweter en dan komen erveel bijdehandte opmerkingen uit. Dat vinden de meeste mensen minder leuk, ze wordt dan heel erg bijdehand en ze wil dan altijd gelijk hebben. En als Tara haar gelijk niet krijgt wordt ze heel boos, ze kijkt je dan harstikke arrogant aan en niemand is dan meer goed genoeg van haar. Al komt dat zelden voor. Tara is een echte mode-freak, haar kast heeft vier keer meer inhoud als de gemiddelde vrouw. Ze draagt dan elke dag iets anders, met net een andere stijl. Ze is ook 90% van de keren dat ze praat bezig over mode, ze is dan ook erg rijk en kan veel kleding kopen. Tara is iemand die graag hard-to-get speelt, ze doet het eigenlijk niet expres. Het gebeurt omdat ze heel onhandig wordt bij jongens, ze wordt dan klunzig en heel schattig. Ze is sowieso niet erg met jongens bezig en daarom raken de meeste alleen maar meer geïntereseerd in haar, wat ze meestal niet eens wil.
    Foto: Tara. Haar opa was een half spaanse, haar vader een kwart en zij dus een-achtste. Haar ogen matchen werkelijk perfect bij haar huid, die doen haar alleen maar meer op een Spaanse lijken. Ook haar haren geven hier extra effect aan, ze zijn bruin en erg lang. Meestal heeft ze het los, met een hippie-bandje, haarbandje of een lint zitten. Ze houdt er wel van om haar haren 'apart' te doen, want dat is eenmaal wie ze is. Ze heeft nooit make-up op, ze houdt er niet van en het is bij haar ook niet nodig. Ze ziet er mooi en verzorgd uit zonder maar één teken van make-up. Haar huid is altijd mooi egaal.
    Titel?: Ik ga voor je denken :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Wat het beste uitkomt :3
    Naam: Sarah Enet.
    Leeftijd: 20
    Karakter: Lief- sociaal- maakt makkelijker vrienden. Eigenlijk gelovig maar daar doet ze niet aan. Ze draagt vaak tanktopjes met een donnay broek eronder. Haar lievelingsmerk van schoenen is All Star en Nike. Ze heeft meer jongensvrienden dan meiden- haar beste vriend is Josh. Ze kennen elkaar al van kleins af aan- ze waren buren. Ze houd ervan mensen op te maken voor feesten of wat dan ook.
    Foto: Klik.


    -

    Rol: De rol mag je kiezen (:
    Naam: Kaylee rose Gardens.
    Leeftijd: 20
    Karakter: Kaylee staat bekend bij haar vrienden een geliefd persoon. Ze is erg sociaal daarom kent ze veel mensen waarvan ze dan ook veel houdt. Als mensen aan haar vrienden komt maakt Kaylee hun af. Niet letterlijk, maar ze kan de bitch uithangen als het moet. Muziek is haar passie, ze houdt van zingen en ooit wilt ze eens een single opnemen. Voor de rest is kaylee aardig, soms koppig en moet altijd het laatste woord hebben.
    Foto: 1 2 & 3 (dit is telkens dezelfde persoon)

    liefs (:


    I'm not going to be a star. I'm going to be a legend