• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

Jeeejj. Handjes schudden

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Draculea schreef:
    Hahaha wauw dat is awkward. :'D

No, it isn't (cat)

-

[ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 20:15 ]

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Cairde schreef:
    (...)Iemand anders zij het. Zij vond het nodig om te bemoeien.

Oh really?... Dat had ik niet verwacht, en al zeker niet zo'n reactie dan. ;o

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Verwelken schreef:
    (...)

No, it isn't (cat)

Huh? :')

Altijd leuk als mensen je story waarderen (bloos)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Jij komt godverdomme ook nooit je beloftes na. Egoïstisch kutwijf, je bent niet de enige die hier rondloopt.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Oh god. ._.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Eindelijk weer eens productief *O*

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Weer een bestelling geplaatst. (cat)
    I couldn't help it, ze hadden 70% korting.

mhii ik heb weeral niet echt iets gedaan (cat)

effort never betrays you

I really don't like you

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ugh, oude mensen... En dan durven ze wat te zeggen over "de jeugd van tegenwoordig".

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Weer op dat punt beland... mijn masker hoog maar van binnen ben ik kapot. Huilen tot ik geen tranen heb terwijl ik niet weet waarom. Niemand zit het en gelukkig maar. ik wil niet zwak zijn, ik wil niet de gene zijn die altijd iets heeft. terwijl ik dit wel ben helaas, ondanks alle positiviteit die ik steeds weer creeer in mijn leven gaat er zoveel mis. ik wil niet meer huilen, ik wil mij blij en gelukkig voelen en niet zo ellendig als ik mij nu voel.
    ik wil niet meer boos worden op kleine dingen, ik wil niet zoveel emotie voelen ik wil gewoon normaal zijn. zoveel mensen rond mij en toch zo alleen...

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.