• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Doe niet zo stalkerig. Twee maanden een relatie en je denkt dat ik de ware ben? Ik voel niet veel voor je meer. Dit gaat gewoon veel te snel en het enige wat ik wil is een beetje vrijheid. Het is zo verwarrend. Ik wil het uitmaken, maar dat vind ik zielig. Ik weet het niet meer.

    Lalaloveyaa schreef:
    Doe niet zo stalkerig. Twee maanden een relatie en je denkt dat ik de ware ben? Ik voel niet veel voor je meer. Dit gaat gewoon veel te snel en het enige wat ik wil is een beetje vrijheid. Het is zo verwarrend. Ik wil het uitmaken, maar dat vind ik zielig. Ik weet het niet meer.


    Zelfde hierzo, alleen dan twee weken, ipv maanden >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Quizlet Radio is geweldig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ravensmoon schreef:
    Weer op dat punt beland... mijn masker hoog maar van binnen ben ik kapot. Huilen tot ik geen tranen heb terwijl ik niet weet waarom. Niemand zit het en gelukkig maar. ik wil niet zwak zijn, ik wil niet de gene zijn die altijd iets heeft. terwijl ik dit wel ben helaas, ondanks alle positiviteit die ik steeds weer creeer in mijn leven gaat er zoveel mis. ik wil niet meer huilen, ik wil mij blij en gelukkig voelen en niet zo ellendig als ik mij nu voel.
    ik wil niet meer boos worden op kleine dingen, ik wil niet zoveel emotie voelen ik wil gewoon normaal zijn. zoveel mensen rond mij en toch zo alleen...

    Ahhw, ya wanna talk? (flower)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo blij dat ik die mensen weer na één jaar gezien heb!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wauw, tijd gaat snel O_O


    -

    ...Hoelang duurt het voordat een zuigzoen weg is, jezus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Draculea schreef:
    ...Hoelang duurt het voordat een zuigzoen weg is, jezus.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)



    whahah x'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sinistre schreef:
    (...)

    (img)

    Oh god. :')
    Jammer dat het een forever-alone zuigzoen is hehe...

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh god. :')
    Jammer dat het een forever-alone zuigzoen is hehe...


    Wait whut (cat)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Wait whut (cat)

    Ik was een serie aan het kijken en ondertussen verveelde ik me oké. (cat)
    Ok no, I have no idea why I did it. I'm insane sometimes.

    Come on, rude boy.. :9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Don't you cry no more!


    Your make-up is terrible