• Je hebt voor het verkeerde pad gekozen.. Enkele van jullie hebben waarschijnlijk nog contact met jullie ouders, en dit contact verloopt niet soepel door de vele ruzie's. Wie nog contact heeft neemt een enorm risico met zich mee.. Je zit in een criminele bende, vol moordenaars, berovers, oplichters, gijzelaars en wat je ook kan bedenken.. Welkom in de stad Jersey



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 19:41 ]


    Your make-up is terrible

    Beaton schreef:
    Is het goed dat Faye haar broer die overdosis heeft genomen? Hij is sowieso al drugsverslaafd, en dan heeft Faye tenminste een reden om daar te zijn. :3


    Sure. :3 Dan hebben ze ook een goede reden om met haar te praten.

    @Erieka, ik heb het meegekregen ja en ik begrijp dat best. Het ging er daar niet echt lekker aan toe.


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Sure. :3 Dan hebben ze ook een goede reden om met haar te praten.

    @Erieka, ik heb het meegekregen ja en ik begrijp dat best. Het ging er daar niet echt lekker aan toe.

    Oki, thanks! Dan ga ik nu beginnen met schrijven. :]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Kan Seveni misschien daar zijn, teminste in de menigte met haar allesdoodbijtende hond?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Chilaw schreef:
    Kan Seveni misschien daar zijn, teminste in de menigte met haar allesdoodbijtende hond?


    Post eerst maar eens met je andere personage. Daar wacht iemand op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chilaw schreef:
    Kan Seveni misschien daar zijn, teminste in de menigte met haar allesdoodbijtende hond?

    Sydrian schreef:
    Post eerst maar eens met je andere personage. Daar wacht iemand op.


    Die komt er gelijk bij.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.