• Hey, bij mij staat er dat ik al 5 maanden en zoveel online ben. En als ik bij mijn profiel kijk staat er maar vier.

    Is er een foutje?


    I'm a girl in the world

    Je bedoelt de tijd dat je geregistreerd bent, niet de tijd dat je online bent geweest. (: Ik kan op je profiel zien dat er vier maanden staat, maar waar staat dat van die vijf maanden dan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik kijk staat er dat je je 4 maanden geleden hebt aangemeld op Q en dat je 1 week en ik geloof een 1 dag online bent geweest. Waar staat de 5 maanden dan?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:29 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Square schreef:
    Je bedoelt de tijd dat je geregistreerd bent, niet de tijd dat je online bent geweest. (: Ik kan op je profiel zien dat er vier maanden staat, maar waar staat dat van die vijf maanden dan?


    Nee. Op mijn profiel staat er inderdaad dat ik 4 maanden geleden ben geregistreerd. Maar als je naar je badges gaat dan staat er bij mij vanonder 5 maanden en zoveel… ( dat zie ik alleen bij mezelf)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 13:12 ]


    I'm a girl in the world

    Hij geeft volgens mij altijd een extra maand weer tot je 1 jaar online bent geweest. Hij geeft ook 12 maanden aan en daarna pas 1 jaar.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 13:12 ]


    Your make-up is terrible

    Hij geeft sowieso een maand meer want bij mij staat er onder mijn badges dat ik 1 jaar, 12 maanden, 1 week en 6 dagen geleden heb geregistreerd. Dat zou gewoon twee jaar zijn, als ik niet wist dat ik eind augustus geregistreerd had en niet eind juli ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Bij mij staat het volgende:
    2 jaar 9 maanden 3 weken 3 dagen

    Ik heb me geregistreerd op 8 november 2010. Dus is dat 2 jaar, 9 maanden en 3 dagen. Dus bij mij staan er drie weken extra.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hatsumomo schreef:
    Hij geeft volgens mij altijd een extra maand weer tot je 1 jaar online bent geweest. Hij geeft ook 12 maanden aan en daarna pas 1 jaar.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,