• Op twitter zag ik twee tweets van Louis en die waren op zijn zachtst gezegd nou niet echt vriendelijk. Ik begreep er niks van en nieuwsgierig als ik ben, heb ik het opgezocht.

    Wat blijkt is dat The Mirror de moeder van Louis beschuldigd van dat ze haar verloofde zou hebben gestolen van zijn (nu) ex-vrouw.

    Ik vind het best wel heftig. Ik bedoel, ik begrijp dat je als media een goed verhaal zoekt over een beroemdheid zoekt maar dit gaat er toch wel over vind ik. Het kan zijn dat ze gelijk hebben maar die kans lijkt mij klein.

    Bron

    Denken jullie dat dit waar is of gewoon een stunt van The Mirror om meer lezers te krijgen?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 18:16 ]


    Physics is awesome

    Dat heet vreemdgaan, als ze nog getrouwd waren, niet stelen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    *zangerig* reclamestunt.
    En anders: gemmideld iedereen wordt bestolen.


    Dat lijkt mij niet, dat het een reclamestunt is. En wat bedoel je met die tweede opmerking?


    Physics is awesome

    Threnody schreef:
    (...)
    Gemiddeld iedereen? En wat moet ik me daarbij voorstellen? :')


    Iedereen word in zijn/haar leven wel eens bestolen. Dat is niet eens belangrijk genoeg voor de krant


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Iedereen word in zijn/haar leven wel eens bestolen. Dat is niet eens belangrijk genoeg voor de krant

    Tja, het zijn beroemdheden he?


    -

    fallenbadass schreef:
    Ik zag zijn tweets ook en ben het ook maar even op gaan zoeken haha. Maar volgens mij lult The Mirror wel meer, al kan het natuurlijk zomaar ook waar zijn (omdat het de moeder van Louis is wilt het niet zeggen dat ze geen fouten kan maken :'D) maar goed. Ik heb het gelezen omdat ik nieuwsgierig was maar verder boeit het me absoluut niets :')


    Dat ben ik met je eens, net zo goed als dat Louis zelf fouten kan maken. Het zijn en blijven allemaal mensen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat lijkt mij niet, dat het een reclamestunt is. En wat bedoel je met die tweede opmerking?


    Iedereen wordt in zijn leven bestolen, bedrogen voorgelogen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik dacht eerst: "Alweer kwaad?" Omdat Louis volgens mij ook al laatst kwaad was op The Wanted. Dat kan ik ook mis hebben want er is zoveel nieuws en hectiek rondom One Direction dat ik het zo langzamerhand niet meer kan volgen. Niet dat ik dat wil, maar toch. Hoe dan ook, is het best stom dat The Mirror dat allemaal loopt te roepen. Ik vind het gewoon best beledigend.

    Loian schreef:
    – Sorry voor de 1D'ers onder ons.
    Het enige wat ik vind/denk is; 'Niet alweer een topic over 1D, please..'

    Dit ook.


    Chaos is a ladder.

    Wat blijkt is dat The Mirror de moeder van Louis beschuldigd van dat ze haar verloofde zou hebben gestolen van zijn (nu) ex-vrouw en dat ze er iets mee heeft te maken dat de baby van haar verloofde en zijn ex-vrouw (toen ze nog getrouwd waren) dood geboren is.


    Ik snap niet waar je dat vandaan haalt?. Dat is namelijk níét wat er staat en daar wordt ze ook niet van beschuldigd. Ze wordt ervan beschuldigd tijdens die zwangerschap en de moeilijke periodei daarna die gast opgegeild te hebben. Ze zeggen niks over dat dat mens iets te maken heeft met dat die baby dood geboren is x] Alleen dat ze zeer betrokken was bij die emotionele tijd. Ik zie nergens staan dat ze daar van beschuldigd wordt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Iedereen wordt in zijn leven bestolen, bedrogen voorgelogen.


    Dien een klacht in bij The Mirror, dat iedereen in de krant mag omdat iedereen wel eens word bestolen. Kranten schrijven nou eenmaal liever over beroemdheden of familie van beroemdheden dan over mensen die niet beroemd zijn.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    En je denkt dat de fans op zo'n verhaal zitten te wachten?


    Als de fans niet zo geïnteresseerd zouden zijn in hun familieleden zouden ze zoiets ook niet verzinnen.


    Your make-up is terrible

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik snap niet waar je dat vandaan haalt?. Dat is namelijk níét wat er staat en daar wordt ze ook niet van beschuldigd. Ze wordt ervan beschuldigd tijdens die zwangerschap en de moeilijke periodei daarna die gast opgegeild te hebben. Ze zeggen niks over dat dat mens iets te maken heeft met dat die baby dood geboren is x] Alleen dat ze zeer betrokken was bij die emotionele tijd. Ik zie nergens staan dat ze daar van beschuldigd wordt.


    Approached by the Mirror yesterday Jay insisted: “No, I did not deliver the baby. I was a midwife.

    "There were 17 midwives there. I don’t want to talk about it – so we’ll leave it at that!”


    Hierdoor dacht ik dat ze er ook van werd beschuldigd, sorry hoor.


    Physics is awesome

    Hatsumomo schreef:
    Dat komt omdat alle fans zo springerig zijn op verhalen van hun familieleden.


    26 - 02 - '16

    Wat een gedoe.


    Reading a good book is like taking a journey.