• Maar ik heb daar heel wat hulp voor nodig.
    Het is namelijk voor een goed doel, er wordt heel wat geld ingezameld voor het kankerfonds. Helaas heb ik de middelen niet om het te doen, het is namelijk per fiets. Hiervoor heb ik een fundraiser opgezet om geld in te zamelen en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
    Hier kunnen jullie mijn verhaal en de fundraiser vinden, ik zou het fijn vinden als jullie willen helpen om deze te verspreiden, op Facebook bijvoorbeeld.
    Voor degene die niet zo goed in Engels zijn, vertel ik het nog even in het kort.

    Recent heeft mijn moeders beste vriendin en collega gehoord dat ze darmkanker had. Ze heeft een operatie gehad en alles leek goed te gaan, tot ze voor controle naar het ziekenhuis ging. Ze vonden een tumor van ongeveer 3 cm op haar darm. Nu moet ze bestraald worden en krijgt ze chemotherapie en misschien nog een operatie. Ze is nog niet eens veertig en heeft vier kinderen, waarvan twee nog jonger van 6 zijn. Voor mijn moeder is dit heel moeilijk, aangezien haar moeder ook overleden is aan darmkanker. Mijn opa is ook overleden aan kanker en de andere twee hebben het gelukkig overleefd. Nu is haar beste vriendin uit haar thuisstad ook net geopereerd aan baarmoederhalskanker. Dit alles heeft ervoor gezorgd dat ik heel graag wil helpen en geld wil inzamelen voor het kankerfonds, er moet iets aan gebeuren!
    Hiervoor heb ik dus een fiets nodig, en wat andere kleine dingen, maar ook geld om daarheen te gaan (het is in Frankrijk) en inschrijfgeld. Alles wat ik ophaal en overhoud, gaat regelrecht naar het kankerfonds.

    Je mag ook een pbtje sturen met de informatie die je bij je donatie wilt hebben en het bedrag, dan stuur ik een pbtje terug met mijn rekeningnummer, waar je dan iets op kan storten en dan zet ik het zelf over met jouw naam erbij.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:38 ]


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een mooi doel. Ik heb zelf mijn centjes broodnodig, maar ik zal straks thuis het wel eens delen op Facebook. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb helaas geen internetbankiering en het is misschien een stomme vraag...maar hou je wel iets over als je een fiets moet kopen, naar Frankrijk moet reizen en ook nog inschrijfgeld moet betalen?


    You were born original, don't die as a copy.

    Divergents schreef:
    Ik heb helaas geen internetbankiering en het is misschien een stomme vraag...maar hou je wel iets over als je een fiets moet kopen, naar Frankrijk moet reizen en ook nog inschrijfgeld moet betalen?


    Het ligt er allemaal aan hoe duur de fiets gaat worden. Als ik een meevallertje heb daarin houd ik zeker nog wat over.


    Your make-up is terrible

    Wat voor fiets wil je? Een racefiets? Wat voor fiets dan ook, er is vast wel iemand die jou zijn/haar fiets wilt lenen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Wat voor fiets wil je? Een racefiets? Wat voor fiets dan ook, er is vast wel iemand die jou zijn/haar fiets wilt lenen.


    Lenen? Ze gaat er ook op moeten trainen en als ik zoiets groots wil doen, dan zou ik niet iemands fiets willen lenen.
    OT; ik vind het een heel goed initiatief. Ik zal nog eens zien of ik geld ga (kunnen) doneren. Maar ik heb wel een vriend die fietsen handelt. Misschien kan hij je een goede tweedehandsfiets vinden, als je dat wilt? Ik vind het echt super cool dat je dit gaat doen.
    En nog sterkte aan je moeder (en jou).


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is dit zoiets als Alpe d'HuZes? Dan vind ik het echt super dat je zoiets doet!
    Ik heb alleen het probleem dat ik er op het moment even niet uitkom met mijn geld. Ik kan alleen over een paar maanden wel wat doneren, want dan heb ik weer wat meer geld. Ik zal het in ieder geval delen op Facebook en ik wens je héél veel succes!


    Deep inside, I've never felt alive

    Patholoog schreef:
    (...)

    Lenen? Ze gaat er ook op moeten trainen en als ik zoiets groots wil doen, dan zou ik niet iemands fiets willen lenen.
    OT; ik vind het een heel goed initiatief. Ik zal nog eens zien of ik geld ga (kunnen) doneren. Maar ik heb wel een vriend die fietsen handelt. Misschien kan hij je een goede tweedehandsfiets vinden, als je dat wilt? Ik vind het echt super cool dat je dit gaat doen.
    En nog sterkte aan je moeder (en jou).


    Dankjewel! En dat zou ik echt heel erg waarderen trouwens.

    De rest ook allemaal bedankt, ik vind het super dat jullie dat overwegen en het voor me willen delen.


    Your make-up is terrible

    Sim schreef:
    Is dit zoiets als Alpe d'HuZes? Dan vind ik het echt super dat je zoiets doet!
    Ik heb alleen het probleem dat ik er op het moment even niet uitkom met mijn geld. Ik kan alleen over een paar maanden wel wat doneren, want dan heb ik weer wat meer geld. Ik zal het in ieder geval delen op Facebook en ik wens je héél veel succes!


    Ja, inderdaad!


    Your make-up is terrible

    Ik vind het een heel mooi gebaar.. Maar helaas kan ik niet doneren omdat ik onder bewindvoering zit. Ik zou graag doneren hoor maar sorry ik kan het niet doen helaas.. Maar super goed dat je dit doet. Mijn oma had ook kanker, botkanker..
    Sterkte en ik hoop echt dat je heel veel sponsers krijgt.

    Maar ik heb het wel gedeeld op FB :)

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 15:59 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wat goed dat je dit doet! Heel veel sterkte en ik ga eens kijken of ik toevallig nog wat geld over heb om te doneren.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik vind het een mooi gebaar en idee. Ik ga vanavond aan mijn ouders vragen of ik wat mag doneren.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 16:23 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh wat een mooi initiatief. Ik zou heel graag geld willen geven, maar ik kom zelf niet rond met mijn geld voor het moment dus ik kan je niks geven. Sorry. Ik zal het wel eens delen op Facebook en ik hoop dat anderen je zullen steunen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ben ik niet geweldig? :') Ik heb je net je eerste vier dollar gesponsord. Meer had ik niet x3

    Montrose schreef:
    Ben ik niet geweldig? :') Ik heb je net je eerste vier dollar gesponsord. Meer had ik niet x3


    Awh, dankjewel Ellen! <3 Ja, je bent geweldig. 8D


    Your make-up is terrible

    220912 schreef:
    Ik vind het een mooi gebaar en idee. Ik ga vanavond aan mijn ouders vragen of ik wat mag doneren.


    Dat vind ik echt heel lief van je!


    Your make-up is terrible