• Ik heb een vraag, eigenlijk meer aan de moderators gericht. Ik heb nog één of twee acounts op de site staan maar daar kom ik niet meer op aangezien ik de boel daarvan kwijt ben (wachtwoord/email) Ja ik weet het, heel dom. Maar ik wou vragen of die accounts ook verwijderd kunnen worden? Of mag dat niet omdat ik niet kan bevestigen dat ik het ben ;o Staan namelijk hele oude stories op waarvan ik nu denk, omg wat schreef ik daar slecht x') Dus wil het eigenlijk wel heel graag verwijderd hebben.
    Help? ;o

    xoxo


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Mail de mods dan, dat hoort geen topics te zijn. De mods hebben ook een contactformulier trouwens waarop je ze kan mailen.


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 21:42 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Hatsumomo schreef:
    Mail de mods dan, dat hoort geen topics te zijn. De mods hebben ook een contactformulier trouwens waarop je ze kan mailen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja sorry kon het niet vinden x)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Hatsumomo schreef:
    Mail de mods dan, dat hoort geen topics te zijn. De mods hebben ook een contactformulier trouwens waarop je ze kan mailen.


    Je kan er gewoon een topic over maken hoor? Doen er zoveel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je weet toch hoe je een pb moet versturen?


    Your make-up is terrible

    Hatsumomo schreef:
    Je weet toch hoe je een pb moet versturen?


    Ja, ik ga al bezig!:Y)

    @ ImAwesome
    Inderdaad ik dacht dat dat ook gewoon mocht aangezien ik het in het kopje 'vragen' heb staan. Maarja :')


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    -

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 22:04 ]


    Enjoy life

    Nu ben ik benieuwd welke accounts het wel niet waren :Y)


    -

    Je kunt de mods wel een pb sturen, maar accounts worden voor zover ik weet nooit verwijderd - dat komt ook altijd weer naar voren wanneer mensen bezette usernames van inactieve users willen gebruiken. Je kunt ze alleen inactiveren, maar daarvoor moet je kunnen inloggen.
    Als je niet kunt bewijzen dat het jouw oude accounts zijn zullen ze al helemaal niet worden gedelete, lijkt me, want je zou erover kunnen liegen. Niet dat ik denk dat je dat doet, maar het zou wel heel rot zijn voor de echte eigenaars als dat werkelijk het geval was. Te groot risico. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je kan bewijzen dat die accounts van jou zijn, dan kunnen de mods je creaties wel inactief zetten. Pb gewoon eentje en dan wijs het zichzelf wel uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Verwelken schreef:
    Nu ben ik benieuwd welke accounts het wel niet waren :Y)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Verwelken schreef:
    Nu ben ik benieuwd welke accounts het wel niet waren :Y)


    Hahah, ja dat zal wel maar ik ga het niet zeggen x'D Schaam me dood voor de stories die daar nog online staan, zo oud en zo slordig ;p



    @ Square.
    Ja ik begrijp dat wel dat ik het moet bevestigen, ik bedoel ik zou kunnen liegen maar dat doe ik in dit geval niet x']
    Ik heb al een berichtje gestuurd naar één van de Mods dus ik wacht nog even af. Inactiveren vind ik ook best, zolang de stories maar niet meer zichtbaar zijn hahaha.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.