• Mijn crush heeft me op een date gevraagd. Voor morgen. Alleen er zijn een paar dingen waar ik nog mee zit.

    *Ik wil het eerlijk aan mijn ouders vertellen, mar eerst alleen aan mijn moeder. maar wat zeg ik en hoe zeg ik het?
    *Hij stelde voor dat ik bij hem kwam, maar ik kom liever niet op de eerste date al bij hem thuis. Maar wat zouden we dan kunnen doen?
    * wat trek ik aan?

    Haha ik ben echt een hopeloos geval, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zou zeggen ga naakt.


    SLOAN.

    Draait er niet een leuke film of zo? En als het goed weer is kan je mss een wandeling gaan maken langs het strand - als jullie dat hebben iig.
    Wat je kleding betreft: dat ligt aan wat je gaat doen
    En aan je moeder vertellen. Eerst heel snel ratelen. Zo van Mamikgamorgenopdatemetmncrush. En dan als ze vraagt wat je zegt kan je het langzamer vertellen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    -Ik zou gewoon zeggen tegen je moeder zeggen dat je een afspraakje hebt met een die jongen. Verder hoef je niets te zeggen en waarschijnlijk zal je moeder dan nog een paar vragen stellen, die je gewoon kan beantwoorden.
    -Ik heb geen idee, misschien skaten, bios, picknicken in het park, ...
    -Iets waarin je je prettig voelt. Dus misschien niet iets wat je elke dag zou aantrekken, maar wat je toch fijn vind om te dragen. (:

    Veel succes Berna!<33


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Peeta schreef:
    Ik zou zeggen ga naakt.

    Dankjewel voor dat geweldige idee


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Niet teveel over nadenken, trek iets aan waar jij je comfortabel in voelt. Misschien kun je in de stad afspreken en dan eerst ergens iets gaan drinken?

    1. Ik zou zorgen dat je je moeder spreekt als jullie pap niet in de buurt is. Zeg haar gewoon dat je het even spannend vind (om dat te vertellen), maar graag iets met haar wil delen.
    2. Je zou naar de bios kunnen gaan, terrasje pikken, misschien is er ergens in de buurt kermis, in een parkje zitten en gwn kletsen, etc etc.
    3. Iets waar je je lekker/veilig in voelt! Ga geen uitdagende, ongemakkelijke kleding dragen als jij dat niet bent. Hij is per slot van rekening geïnteresseerd in jou, en niet in je kleding!

    Heel veel plezier met jullie eerste date! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Peeta schreef:
    Ik zou zeggen ga naakt.


    I like you.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Peeta schreef:
    Ik zou zeggen ga naakt.


    Haha sorry,

    Over het vertellen aan je ouders, persoonlijk zou ik het pas vertellen na de afspraak. Je wilt jezelf namelijk niet happy maken over dingen, die misschien helemaal niet geweldig kunnen aflopen? (en als het goed afloopt, heb je meer om te vertellen right?)
    Eh, ik heb die ervaring niet echt maar gewoon ergens gaan zitten en elkaar leren kennen met food zou erg nice zijn. Iets van een terrasje pikken dus.
    En je moet je vooral niet te druk maken over wat aan doen, natuurlijk wel iets meer aandacht dan van wat je normaal aandoet, maar niet echt over de top gaan, hij vind je leuk van hoe je bent en als je way to dressy gaat, is de lol voor hem er vast ook af.


    SLOAN.

    Tip; Ga naar 'onbekend' terrein, als je een plek kiest waar jij of hij zich erg thuis voelt wordt het voor de ander al snel ongemakkelijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ga gezellig wandelen oid ;]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Peeta schreef:
    Ik zou zeggen ga naakt.

    AHAHAHAHAH ;p

    -> Ik snap niet waarom je het op voorhand zou moeten zeggen, je kan dat even achteraf doen (nu ja misschien ligt dat aan mij ik zou dat noooooit thuis zeggen). Maar als je het haar wilt zeggen, doe het dan beter wat 'droog', want anders loopt zij helemaal te freaken en enthousiast te doen wat je waarschijnlijk enkel zenuwachtiger maakt.
    -> Ik weet niet waar jij woont, maar bij ons is zo de standaard plaats om af te spreken gewoon 'de stad', omdat de meeste van mijn vrienden ook bekend zijn met de plaats en ik zelf ook. Er zijn verschillende plaatsen om te eten + je kan ook iets 'doen'. Niets is irritanter dan gewoon te zitten en geen idee te moeten hebben wat te zeggen, als je in het stad bent kan je altijd praten over de mensen om je heen en dat soort dingen.
    -> Zorg dat je het niet te warm of te koud hebt, voorzie een paraplu als het kan regenen (je gaat er spijjt van hebben als je doorweekt aankomt ;p ), maar doe verder iets 'normaal' aan. Als hij bij je in de klas zit misschien niet echt het gene wat je het vaakst aan doet, maar het lijkt me onnodig je nieuwste kleren ervoor uit te zoeken. Iets waar je je mooi en zeker in voelt, maar dat niet overdreven sexy is.

    - dit is uiteraard enkel mijn mening ;d -

    & wat ik verder nog moet zeggen, proberen je vooral te richten op het feit dat je een leuke dag moet hebben met iemand die je leuk vindt en dat je er het best van moet maken. Denk niet dat de dag niet geslaagd kan zijn als hij je niet direct kust ofzo.


    effort never betrays you

    - Ik zou zeggen, stap naar je moeder toe.
    Ik ben ook eerst naar mijn moeder gestapt om te zeggen dat ik mijn crush me verkering had gevraagd. En naderhand heb ik het aan m'n vader verteld.

    - Ga naar de bioscoop, ga wandelen.
    Ik weet eerlijk gezegd niet meer wat mijn vriend en ik deden op onze eerste date.

    - Wat betreft kleding. Trek je standaard kloffie aan. Je crush moet je nemen zoals je bent.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Walternate schreef:
    Ga gezellig wandelen oid ;]


    26 - 02 - '16

    Donner schreef:
    -Ik zou gewoon zeggen tegen je moeder zeggen dat je een afspraakje hebt met een die jongen. Verder hoef je niets te zeggen en waarschijnlijk zal je moeder dan nog een paar vragen stellen, die je gewoon kan beantwoorden.
    -Ik heb geen idee, misschien skaten, bios, picknicken in het park, ...
    -Iets waarin je je prettig voelt. Dus misschien niet iets wat je elke dag zou aantrekken, maar wat je toch fijn vind om te dragen. (:

    Veel succes Berna!<33


    -

    *Ik wil het eerlijk aan mijn ouders vertellen, mar eerst alleen aan mijn moeder. maar wat zeg ik en hoe zeg ik het?
    Zeg gewoon de waarheid. Niet er omheen draaien. bijv. 'Mam, ik heb een date met een jongen'.

    *Hij stelde voor dat ik bij hem kwam, maar ik kom liever niet op de eerste date al bij hem thuis. Maar wat zouden we dan kunnen doen?
    Uit eten/bios. Al kan een filmpje bij 'm thuis kijken best leuk zijn. Al begrijp ik dat het misschien wat te snel voor je is.

    * wat trek ik aan?
    Iets waar je je mooi in voelt, maar overdrijf niet. Het is wel zo fijn als het comfortabel zit.

    Hah, zie net dat je vandaag waarschijnlijk de date al hebt (of gehad). Hoop dat het goed gaat/ging!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 20:44 ]


    You are beautiful, you are love.