• Ja, ik ben al drie jaar bevriend met een meisje van school en ze is nu 28 weken zwanger. (ze heeft echt een grote buik gekregen) Ze is nog maar 16 (en wilt de baby met haar moeder gaan opvoeden, plus ze zit in haar examenjaar). Maar ik moet er niet aan denken om nu zwanger te raken en haar vriend heeft hem gesmeerd :x best zielig. En ze heeft al een zwaar leven. Maargoed bij mij op school lopen 3 meisjes van 16 die zwanger zijn : O
    Ik vind het best wel erg, maar dat moeten ze zelf weten.
    Ik heb pas nog geleden de nieuwe serie op MTV 16 and pregant gekeken, best heftig..


    Maargoed, zitten er bij jullie op school ook meisjes die zwanger zijn? 0.0

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 18:51 ]


    You can run but not hide

    Niet dat ik weet.
    God, wat vergooi je dan je jeugd en leven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ja bij mij zat een meisje op school die zat in de eerst een was al zwanger. nu is ze 16 en heeft een zoontje

    en wie er allemaal zwanger is bij ons op school? geen idee

    nope zit op een mbo school waar niet veel mensjes op zitten (nerd)

    denk ik niet, want op onze gebouw hebben we alleen maar de 1e,2e en de 3e. -ligt ingewikkeld in elkaar-


    we've only said goodbye with words

    Helemaal niemand.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ga nimeer na school =)
    En ken niemand die jong en zwanger is =)


    Stop wishing, Start doing..

    bij ons zero... *tot zover ik weet dan* maar op een andere school neuken ze erop los :X. sorry dak het zo zeg.


    Love is the movement <3

    voor zover ik weet niet, ik ken wel mensen die zwanger zijn, of geweest maar abortus hebben laten plegen. Een meisje dat ik ken dat is nu 16 en die is al 2x zwanger geweest maar heeft het steeds laten verwijderen..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik zit hier nog met m'n mond open. 3meisjes? in wat voor school zit jij? bij ons niemand. nuja niet dat ik weet teminste.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    ik zit hier nog met m'n mond open. 3meisjes? in wat voor school zit jij? bij ons niemand. nuja niet dat ik weet teminste.


    Ik zit op een Vmbo-school :x : ]
    En ja, er zitten nogal probleem jongeren op : (


    You can run but not hide

    Ik denk niemand.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, mijn school is zwaar Katholiek en niet zo open-minded...

    Als je als leerling van mijn school op je zestien zwanger bent, kun je best zo snel mogelijk wegrennen en een andere school zoeken. :')

    Een meisje waarmee ik omga dacht 2 keer dat ze zwanger was, maar verder niets


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Volgensmij niet op het moment...


    Get back motherfuckerz'

    Fortune schreef:
    Ik denk niemand.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 18:59 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo