• Soms zie ik in een sidebar op Tumblr een GIF staan met al de favoriete personages en ships van die persoon. Nu leek me zo iets ook wel leuk. Gewoon 1 GIF waar al mijn favoriete personages in zitten. Ik weet ondertussen dat het mogelijk is dat je GIF's aan elkaar plakt, ik kan het alleen zelf niet. Dus zou iemand anders het voor mij kunnen doen?

    Het zou dan gaan om deze GIF's:



    Zou dat iemand kunnen lukken? Want ik zou het heel graag willen want ik weet dat het wel mogelijk is om een paar van die GIF's achter elkaar te doen. Het zijn kleine GIF's maar dat heb ik expres gedaan omdat het van mij niet zo groot hoeft. Als er een paar wat uitgerekt worden (ze zijn natuurlijk allemaal in verschillende groottes) dan is dat op zich niet zo'n ramp. Het zijn al mijn favoriete personages. (: Er hoeft geen tekst op, ik wil ze alleen maar aan elkaar hebben, dus dat ze om de beurt afspelen.


    Chaos is a ladder.

    De enige waarbij ik het zie is 3 en 6?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    De enige waarbij ik het zie is 3 en 6?

    Huh? Hoe bedoel je? Ik wil gewoon alle zes de GIF's aan elkaar hebben.


    Chaos is a ladder.

    Bedoel je dat die afbeeldingen in een sixpack-formatie staan? (Ik weet het niet anders te verwoorden :'D )

    Ik kan wel wat in elkaar proberen te flansen voor je, maar het kan even duren (voornamelijk door de formaten).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Draculea schreef:
    Bedoel je dat die afbeeldingen in een sixpack-formatie staan? (Ik weet het niet anders te verwoorden :'D )

    Nee, dat de GIF's zich achter elkaar afspelen (en dus wel één plaatje zijn) zoals op deze site. Alleen dan dus niet met twee GIF's maar met zes.


    Chaos is a ladder.

    Het is wel mogelijk, maar verschillende formaten maken het wel lastiger. Wiarda/Jip probeert het nu al voor je, dus ga ik het niet doen. ^^

    En dit is even iets anders, maar het is wel zo netjes om de makers van de originele gifs ergens te vermelden als je dit voor je sidebar wilt gebruiken. Misschien was je dit al van plan, maar ik zeg het even, want de meeste mensen zijn niet zo blij als je hun creaties gebruikt zonder te laten weten waar je het vandaan hebt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ik kan wel wat in elkaar proberen te flansen voor je, maar het kan even duren (voornamelijk door de formaten).

    Als je dat zou willen doen, dan echt heel graag.

    Square schreef:
    Het is wel mogelijk, maar verschillende formaten maken het wel lastiger. Wiarda/Jip probeert het nu al voor je, dus ga ik het niet doen. ^^

    En dit is even iets anders, maar het is wel zo netjes om de makers van de originele gifs ergens te vermelden als je dit voor je sidebar wilt gebruiken. Misschien was je dit al van plan, maar ik zeg het even, want de meeste mensen zijn niet zo blij als je hun creaties gebruikt zonder te laten weten waar je het vandaan hebt.

    Bedankt. Ik zal proberen de makers even te benaderen.


    Chaos is a ladder.

    Ik heb alles nu bijgesneden (de gif van Joffreys moeder waarvan ik de naam even ben vergeten, kon namelijk niet verkleind worden tot het formaat waar ik vanuit ging, anders zag het er niet uit), maar er is één probleem; sommige gifs maken gebruik van alfakanalen en transparantie, wat het allemaal een beetje ingewikkeld maakt. >< (Door de transparantie zie je namelijk alle gifs door elkaar heen, waardoor het een soort soepzooitje wordt)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil 't anders wel proberen?

    Die van mij is ook af, maar ik zie nu al dat die van Draculea een stuk netter is. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Draculea schreef:


    Oh, deze is echt zo abnormaal goed gelukt! Onwijs bedankt. Echt. (:


    Chaos is a ladder.

    Vanillivi schreef:
    (...)
    Oh, deze is echt zo abnormaal goed gelukt! Onwijs bedankt. Echt. (:

    Graag gedaan. ^^