• Ik was vandaag bij mijn lieve opa en oma. En daar krijg ik even doodleuk te horen dat er laatst een kerel van de flat gesprongen is>.< Vorige week. Zegt mijn pa: Ja,die werkte bij ons.
    Oke,dom dat ik het hier neerzet,maar: Is er bij jullie in de buurt ook wel eens iemand van de flat ofzo iets anders hoogs gesprongen?

    Ps,sorry als het verkeerd staat,had geen idee waar het moest^^


    Music is the new sex

    wtf... ?


    We can only learn to love by loving.

    Hmm, de vriendin van mn moeder was vroeger voor de trein gesprongen als dat meeteld o_O


    I recycle my thoughts.

    @ VANILLANINJA
    Schrijf ik weer zo onduidelijk? [/doe ik erg vaak]

    @ Previous
    Telt ook,en wat erg =O


    Music is the new sex

    Ja xD Bij ons springen er regelmatig mensen van de flat af -_- Ik word ook omringd door enorme flats :P als er een ambulance langs komt zeggen we altijd: "Er is weer iemand van de flat gesprongen."
    Nou, een man bij mijn vader op zijn werk heeft zijn vrouw uitgebeend net als een slager doet met vlees...


    Your make-up is terrible

    Ja, van ons schoolgebouw

    Jap, er is eens iemand uit een raam gesprongen. En zijn enkels waren beide gebroken maar het was maar het 2e verdiep. Vorige maand is er een vrouw uit het raam gesprongen. Zij is dood.

    In Turkije hadden we een etentje met mijn vader en een paar mensen van zijn werk. Wat bleek: die mensen waren twee uur te laat omdat ze over de brug in Istanbul moesten waar iemand vanaf wou springen.
    Van dichtbij heb ik 1 zelfmoordpoging meegemaakt, maar dat was niet dmv springen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja, bij de flat naast mijn school, en toen was alles afgesloten.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ja xD Bij ons springen er regelmatig mensen van de flat af -_- Ik word ook omringd door enorme flats :P als er een ambulance langs komt zeggen we altijd: "Er is weer iemand van de flat gesprongen."
    Nou, een man bij mijn vader op zijn werk heeft zijn vrouw uitgebeend net als een slager doet met vlees...



    OMG IEUW!

    Ja, vorig jaar een jongen van mijn school. 5 november is dat alweer een jaar geleden. Toepasselijk liedje, kwam in m'n hoofd, moest ik even aan denken en ga ik hier gewoon even plaatsen hoe dom het ook is.

    Ich schrei in die nacht für dich,
    lass mich nich' in stich
    Spring nicht..
    Die Lichter fäng'n dich nich'
    sie betrügen dich
    Spring nicht..
    Erinner dich,
    an dich und mich,
    die Welt da unter zählt nich' ..
    Bitte spring nicht

    Aber ihr war schon gesprungen..


    Life is hard and then we die

    Bij ons in het bos is er een brug (ja, ik woon tegen een bos) en daar was een man, in zn naaktje afgesprongen en dan moest de politie komen enzo. Gelukkig heb ik het zelf niet moeten zien! x'D


    Tanya is de beste.

    Jaa
    3 Jaar geleden was het gebeurt want toen woonde ik nog in een flat nu niet meerxD

    Maar een meisje die voor mij woont die was 28 juni van haar raam gesprongen ofso (sorry mij Nederlands is slechtxD)

    Jhaa, bij ons was er ook iemand dicht bij in de buurt van de flat af gesprongen.
    Zo zijn de Engerds geboren en weer doowd gegaan x33 [.let niet op die laatste zin]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jhaa, bij ons was er ook iemand dicht bij in de buurt van de flat af gesprongen.
    Zo zijn de Engerds geboren en weer doowd gegaan x33 [.let niet op die laatste zin]

    Daar dacht ik daarnet ook aan als ik dit topic zag. x'D


    Tanya is de beste.

    Van mijn school is 5 jaar geleden iemand gesprongen van de derde verdieping, gewoon midden in een les. Mijn broer kwam toen net van gym terug... Maar hijs niet dood. Hij had heel wat gebroken en een ingeklapte long. Hij heeft echt heel lang in coma gelegen, en ik weet niet wat er nu is.


    Your make-up is terrible