• De geur van antibacterieel schoonmaakmiddel maakte me ietwat licht in mijn hoofd. De lampen, die de gang verlichtten waren akelig in mijn ogen. ik keek recht vooruit; niet opzij, bijna bang voor de wezens die ik zou zien; uitgemergeld, vastgeklampt aan hun bed, er niet meer uit kunnen… Ik wilde het niet zien. Dat kon ik niet.
    We sloegen af naar links. Er was niemand voor me te zien, enkel Paul en de zuster die ons bracht naar de plaats van bestemming. Ik probeerde de geluiden van de apparaten in de diverse kamers uit mijn hoofd te houden.
    Ik voelde me eenzaam, zo zonder de rest van de groep. Ik had ze graag mee willen nemen, maar dat had niet gemogen. Paul had het verboden. Er was duidelijk gevraagd of ik in mijn eentje wilde komen; vier meer was teveel geweest. Veel teveel. Dat snapte ik ook.
    Weer een afslag; dit keer naar rechts. Ik besloot me te concentreren op mijn voetstappen. Links. Rechts. Links. Rechts… Het vormde een vast ritme; de drumpartij van een nieuw lied. Het was het enige spoor van muziek dat er in de omgeving te bekennen was.


    Heb jij ooit willen weten waarom Harry zijn eerste dochter 'Darcy' wil noemen?


    Harry Styles.
    One Direction bestaat.
    Nederlands geschreven & gesproken.
    Momenteel 2 hoofdstukken, maar ik ben van plan er veel aan te gaan schrijven. beloofd.
    Nog geen cover.

    Ik zou het heel leuk / lief / awesome vinden als jullie een kijkje zouden nemen (:!

    Little Girl Darcy

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 0:32 ]


    We need a bigger boat.

    Mt
    ik neem later wel een kijkje.


    -

    Oh... Ik lees normaal bijna nooit 1D. Maar dit klinkt écht leuk. Ik hoopte al dat er zo'n verhaal ooit zou komen op Quizlet.


    Chaos is a ladder.

    Dankjulliewel (: !


    We need a bigger boat.

    abo (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    abo (:


    Thank you ^^


    We need a bigger boat.

    Ik dacht dat het over Harry Potter ging XD, ik dacht (ik heb die boeken nooit gelezen) dat het een citaat uit het boek was, het is echt heel goed. Ik zal even een kijkje nemen ^^


    ©1998

    DuchessAlpha schreef:
    Ik dacht dat het over Harry Potter ging XD, ik dacht (ik heb die boeken nooit gelezen) dat het een citaat uit het boek was, het is echt heel goed. Ik zal even een kijkje nemen ^^


    Haha, dank je!


    We need a bigger boat.