• ik zoek leuke stories, omdat het vakantie is en ik het leuk vind om leuke verhalen te volgen =D

    ik ben opzoek naar verhalen met drama, verliefdheid, er mag wel een beetje geweld in voor komen enzo.
    ik vind fanfictions van Ariana Grande, Justin Bieber & One Direction erg leuk, alleen heb ik er al veel over 1D.

    Dus heb jij een leuke story? zeg het me en misschien neem ik een abbo op je storie =D
    De story moet ook niet meer dan 10 Hoofdstukken hebben, anders is het teveel om in één keer te lezen :)

    Graag nederlands geschreven, engels mag er wel in voor komen ;)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 11:32 ]


    don't forget to smile :)

    Kan je misschien op me profiel kijken?


    -



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ik heb alleen maar lange verhalen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klik c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Hee,
    Het verhaal heet double trouble.
    Het verhaal gaat over een tweeling die al jaren lang met een geheim loopt voor de buitenwereld.
    Iedereen denkt dat er maar één Olivia Grace Field is, maar wat als er ineens twee van zijn..
    Kunnen zij hen geheim kunnen houden?
    Proloog staat online.
    double trouble • Harry Edward Styles



    Why does it feel so good but hurt so bad
    My mind keeps saying
    Run as fast as you can
    I say I'm done but then you pull me back
    I swear you're giving me a heart attack
    Troublemaker!
    Cintayou ®



    KLIK
    HIER
    MAAR
    Double Trouble • Harry Edward Styles

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 22:57 ]

    [url=lhttp://www.quizlet.nl/stories/122494/het-dagboek-van-aemilia/]Het dagboek van Aemilia[/url]


    Als Elena verhuist naar Londen Brengt ze het grootste deel van haar tijd door in de bibliotheek. Al snel raakt ze geïnteresseerd in de Romeinen in de zesde eeuw. Dolores, de oude maar zeer lieve bibliotheek secretaresse heeft het in de gaten en geeft Elena een zeer oud dagboek. “Je moet hier heel zuinig mee zijn, de verhalen in dit boekje zijn magische en zeer krachtig.” Met veel bewondering leest Elena die avond het dagboek door. Het boekje blijkt te zijn van Aemilia Augusta, ze is de dochter van een rijke Hertog. Maar ze is smoor verliefd op Adeo, een jongen zonder ouders, zonder huis en dus ook zonder geld. Die avond valt Elena in slaap, het dagboekje rustend in haar handen. Tot haar grote schrik wordt ze niet wakker in haar eigen bed, maar op de rand van een enorme fontein met een grote groep vreemd geklede mensen om haar heen.
    Als snel komt ze erachter wat haar taak is, Amelia helpen vluchten van huis om samen te laten zijn met haar geliefde Adeo. Maar de problemen stapelen zich een voor een op.


    ||Gebaseerd op de Stravaganza serie||onbekende personen||Avontuur||Fantasie||Historische


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Op mijn profiel heb ik er een aantal, is misschien makkelijker om daar te kijken dan dat ik het hier allemaal ga posten :P

    Maar als je alsnog de links enzo wilt hebben, zet maar een berichtje in mijn GB! ;)

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    A Thousand Ways - Liam J. Payne
    Er staan al enkel hoofdstukken online, dus dan kan je al zien of het iets is.
    Het gaat over Liam Payne en speelt zich af in 2015, wanneer de band jammer genoeg is gesplit.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.


    Beschrijving
    Macy Gilbert was fascinerend. Ze was onweerstaanbaar mooi en had een elegantie die werkelijk iedereen versteld deed staan. Toch was ze altijd al een buitenbeentje geweest. Vele verhuizingen volgden, waarbij ze na de dood van haar ouders ook nog eens terecht kwam in Mystic Falls. Vanaf toen veranderde alles. Macy had nooit gedacht dat ze iets speciaals had. Ze trok hiermee verschillende mensen aan – waarvan ook mensen die eigenlijk helemaal niet menselijk bleken te zijn. Vele geheimen moesten bewaard blijven, en vele gevaren moesten uitgesloten worden. Het werd een spel van leven en dood, waarbij de liefde een grotere rol speelde dan ze ooit voor ogen had gehouden.


    [url=http://www.quizlet.nl/stories/84787/the-scent-of-




    blood/]The Scent of blood[/url]
    Geïnspireerd op The Vampire Diaries
    Fantasy, Thriller en Romantiek
    Nederlands geschreven
    Geschreven door xMythology


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.





    I kissed these lonely tears
    I shed Goodbye
    Because I'm Bittersweet,
    Without you Father
    There's no reason.
    I kissed these lonely tears
    I shed Goodbye
    Because I'm Bittersweet

    Close up my heart it makes me feel,
    Like these rooms will close in locking all the doors.
    With these hands and broken stones,
    I have built a legacy and now it's time to move on






    Het gaat over een meisje die haar vader verliest bij een auto ongeluk.
    Haar moeder komt terecht in een depressie.
    Het valt zwaar voor Demi April Mayfar. Ze verliest beide ouders in een klap.
    Later komen er twee nieuwe mannen in haar leven, haar oom en zijn zoon. Zou haar oom van Demi kunnen zorgen?
    En wat is er toch met die mysterieuze jongen, de zoon van Demi haar oom. Wat wilt hij?
    Misschien kan je zelf een kijkje nemen?
    Klik Hier Maar

    http://www.quizlet.nl/stories/120520/as-deep-as-the-depths-of-hell/

    [ bericht aangepast op 22 aug 2013 - 18:20 ]


    The story about the cliche with a twist.


    Meet Cassie. A normal 17 year old english girl who moved to the tiny little country called The Netherlands.
    She has one friend who she adores exept for the 'i hate One Direction' part.
    The other friend she has is her weird cousin May who adores the boys of that special boyband One Direction.
    She has a granddad who adores cooking, an aunt who adores giving birthday parties and a teacher who adores everything but her job.
    Cassie? not adored by a single one.
    Will that change after that 'Super Ticket Giveaway Extravaganza'?
    Will she be adored by that special one?


    Ofcourse she will, it's a fucking One Direction fanfic.


    And will 'that thing we do not talk about' change the end of this story?


    NOTE:
    This story is completely in english and i hope it won't look like shit.
    This story and all the rights imaginable that belong with it belong to me.
    This story, even though no one will bother reading it, will not be found anywhere else.
    (LINKS TO IT ARE OKAY THOUGH)
    This story is also a modern and hopefully a much better version of my other fanfic with louis.
    This story... wait... i should probably mention that i kinda swear sometimes... okay, a lot...
    So if you have a problem with the word fuck, shit or hell then you can click on that red cross at the top of your screen.


    Link: *KLIK*


    If my velocity starts to make you sweat then never let go - My Chemical Romance