• Ik heb echt iets raar ;3
    Ik drink wel vaker veel koffie, heel de examen periode door eigenlijk non stop.
    Maar nu sinds de vakantie begon in juli ben ik er geleidelijk aan mee gestopt.
    Het ding is; ik kon echt massa's koffie drinken, echt gemakkelijk 10 tassen op een avond, zonder er enig effect van te hebben, om het zo te zeggen. (geen slaapproblemen, eigenlijk had ik even goed water kunnen drinken want dat gaf juist hetzelfde effect)

    Een week geleden dronk ik ook terug eens wat koffie, ik denk zo ongeveer 6 tassen, en toen ineens kreeg ik echt trillingen, maar vooral, mijn hoofd, mijn gezichtsveld werd er troebel van. Ik dacht dat het gewoon slecht toeval was, maar nu heb ik vandaag weer koffie gedronken, ik denk 5 tassen, en nu heb ik dat weeral voor.

    Wat nu het punt is, hebben nog wel mensen dat soort reactie op koffie? Ik dacht net dat je je er beter zou door concentreren, niet dat je gezichtsveld ineens troebel zou worden of dat je er trillingen van zou krijgen? ;3


    effort never betrays you

    Ik drink nog geen koffie. :Y)

    Nog nooit gehad, maar ik drink dan al heel lang elke dag koffie. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je lichaam het niet meer gewend is, dan kan dat gebeuren ja.
    Ikzelf wordt vaak misselijk als ik teveel koffie heb gedronken.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik drink geen koffie.

    Ik krijg nooit reactie van cafeïne, niet van koffie en energie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik drink weinig kofgie. Lucky me :Y)


    -

    Ik drink vaak voor school of werk ruim drie bakken koffie, maar nu het warmer is heb ik er geen trek in 's ochtends. Ik drink het vaker na een uur of tien, maar heb er nooit problemen mee gehad.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Wat zijn tassen nou weer?
    Nou, volgens mij heb je nog nooit gehoord van iets waaraan je lichaam kan wennen en weer ontwennen. Als je drugs neemt, grote hoeveelheden neemt, afkickt en dan weer grote hoeveelheden neemt ga je ook dood aan een overdosis.


    Your make-up is terrible

    Hihi tassen met koffie xd. Wij houden het hier wel op kannen ;d
    Mja ik drink het niet, lus het niet... Maar ligt er gewoon aan hoeveel je lichaam gewend is.. als je het geleidelijk aan weer opbouwt kan je later weer die 10 tassen op zonder er wat van te voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sinistre schreef:
    Ik krijg nooit reactie van cafeïne, niet van koffie en energie.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oh dat zou kunnen, misschien dat je lijf de cafeine is ontwend? Ik heb het zelf nooit gehad, want ik drink er max 2 op een dag. Ik krijg alleen wel hartkloppingen als ik meer dan drie blikjes energydrank op een dag nam, dus daar ben ik vanaf. Ik drink heel zelden een blikje, maar ben ervan overtuigd dat 't grotere troep is dan koffie XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol mijn ouders noemen het ook tassen of tasse. Dat is Duits.

    Oké, niet zo nuttig dit, but I have to say this! Coffeeeee! :9~:9~


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ClanFintan schreef:
    Ik drink geen koffie.


    26 - 02 - '16

    ik krijg dat vooral al ik geen koffie drink


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.