• Ik heb een aantal maanden geleden een Samsung Galaxy tab aangeschaft. Na een tijdje begon hij al vervelend te doen, hij werd heel erg traag. Ik dacht dat komt omdat ik zoveel apps heb en mijn geheugen bijna vol is (op de doos staat dan 8 gb en dan blijkt daar maar 4,5 g van gebruikt te kunnen worden.
    Nou viel dat flut ding van de week als eens een keer uit en zette ik hem gewoon weer aan. Nu kwam ik gisteravond boven en wilde ik even kijken, doet hij het niet meer, van alles geprobeerd maar het werkt allemaal niet. Hij gaat gewoon niet meer aan terwijl ik hem s'ochtends nog gewoon gebruikt heb! Nu ben ik boos. Heeft iemand dit ook of een idee wat ik nog kan doen laat het even achter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ©1998

    Heb je al geprobeerd om de startknop 10/15 seconden in te houden?

    ^ dat zou ik ook proberen en misschien (als dat gaat) even de batterij er uit halen.

    Anders hoop ik dat hij nog onder garantie valt.


    Let the Night embrace you

    Daarom ben ik een voorstander van iPad c:
    M'n moeder heeft ook zo'n flut ding, en als ze een email adres in wil vullen moet ze na elke letter weer op backspace drukken. Flut ding.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Sagitta schreef:
    ^ dat zou ik ook proberen en misschien (als dat gaat) even de batterij er uit halen.

    Anders hoop ik dat hij nog onder garantie valt.


    26 - 02 - '16

    Vipire schreef:
    Daarom ben ik een voorstander van iPad c:
    M'n moeder heeft ook zo'n flut ding, en als ze een email adres in wil vullen moet ze na elke letter weer op backspace drukken. Flut ding.


    Maar samsung leek me wel een goed merk ik wilde eerste cresta nemen bovendien scheelt het 500 euro....


    ©1998

    Vipire schreef:
    Daarom ben ik een voorstander van iPad c:
    M'n moeder heeft ook zo'n flut ding, en als ze een email adres in wil vullen moet ze na elke letter weer op backspace drukken. Flut ding.

    Lol, een iPad is echt niet beter hoor. Ik ben zeer zuinig met de mijne, nu heb ik 'm iets meer dan een jaar en de ronde knop heeft kuren gekregen. :')

    Mijn tante heeft precies hetzelfde probleem met die van haar, het schijnt wel vaker voor te komen. Het ligt waarschijnlijk aan het systeem. Ik zou hem meenemen naar een zaak waar ze er meer verstand van hebben, of stuur een mailtje naar het bedrijf waar je hem vandaan hebt. Mijn tante heeft in ieder geval een nieuwe gehad, en die werkt prima (:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Nooit problemen gehad met een Samsung tablet. Het kan wel zijn dat hij last van een zo genoemde NAND lag. Het beschrijven en lezen van het geheugen gaat dan niet meer lekker naarmate het vaker is overschreven en het probleem zit in de meeste nieuwe tablet's. Er zijn oplossing voor zoals: LagFix Free.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.