• Nou, mijn kat kwam zonet door het luikje en ik zag al gelijk dat er iets mis was. Hij liep erg wankel en hij kroop naar een hoekje en ging daar liggen. Hij ademde met de seconde moeilijker en hij liep te kwijlen. Ik was gelijk bezorgd en ik ging bij hem zitten en hem aaien. Mijn vader belde ondertussen mijn moeder zodat die op mijn zusjes kon passen en wij naar de dierenarts konden. Mijn kat, Percy, liep ondertussen heel wankel naar een ander plekje. Hij ademde echt heel zwakjes en ik was ontzettend bang om hem kwijt te raken. Ik was bang dat hij dood zou gaan. Ik was behoorlijk overstuur en zat ook te huilen (Ik ben gewoon zo gehecht aan Percy dat ik niet meer zonder hem kan.) Mijn moeder moest op de fiets naar huis komen dus mijn vader belde ondertussen de dierenarts, en die werkte dus niet s'nachts. Fijn. Mijn vader belde een andere dierenarts en die werkte gelukkig wel s'nachts. Maar wij moesten nog wachten op mijn moeder en ik was nog steeds bang dat Percy dood zou gaan.
    Na ongeveer een kwartiertje kwam mijn moeder thuis en gingen wij snel naar de dierenarts. Mijn kat ademde nog steeds heel moeilijk. Toen we daar waren moesten we ook nog een tijdje wachten en ik probeerde Percy een beetje gerust te stellen door hem zachtjes te aaien. Zijn oog pupillen gingen ook een beetje om hoog dus ik schudde steeds zachtjes aan het kooitje zodat ze weer op hun plek gingen. Toen kwam de dierenarts en hij onderzocht Percy. Hij zei dat Percy was aangereden maar hij had gelukkig niks gebroken. Hij was alleen een beetje raar in zijn kop. Nou, Percy werd in een kooitje gelegd om te rusten (naast een kat die precies het zelfde had gehad) en we mogen hem morgen ophalen. 9 van de 10 keer komt het goed.
    Nu ben ik echt ontzettend opgelucht! Ik was echt bang dat ik Percy kwijt zou raken.

    Om het topic nuttig te houden: heeft één van jullie ook zoiets meegemaakt? Dat je bang was je huisdier (of een mens) kwijt te raken?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 23:33 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tayniss schreef:
    Awh, wat zielig voor dat beestje. Wat een geluk dat het goed gaat komen.

    Ik heb mijn eerste hondje ooit kwijtgeraakt omdat iemand hem vergiftigde. Het was een zwerver die graag in ons huis wou breken, maar mijn heldje was de beste bewaker ooit dus. Hij begon uit het niets te schuimen en wou me hem niet laten aaien. Toen ik haar naar de dokter bracht en ze een injectie kreeg was het even beter. Ik herinner dat ze voor me kwam staan, in de hoop dat ik haar op mijn schoot zet. Het doet me pin dat ik het niet deed. Het zou de laatste keer kunnen zijn dat ik haar zo had kunnen vasthouden. We gingen uiteten, toen we thuiskwamen was ze zo warm. Later kwam me moeder zeggen dat ze denk dat ze dood was. Wij helemaal naar het dokter hollen, bleek het te laat te zijn. Ik heb geloof ik nog nooit zo erg al toen gehuild. It was the worst day ever.


    Wat een dapper beestje was dat! En gosh, wat heb ik een hekel aan dat soort mensen.(cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het gaat goed met Percy! Hij heeft spierpijn maar hij krijgt nu medicijnen. :)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Percy! Ik hou van die naam! :3
    En mooi dat het goed komt!!!!

    Zelf was ik vooral bang toen mijn pa een hartinfarct had gehad. Maar gelukkig gaat het alweer beter met hem. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat erg ! Mijn kat was aangereden toen we op vakantie waren en degene die onze katten kwam eten geven heeft onze kat dood teruggevonden. Hij was maar 3 jaar geworden. We hadden het eigenlijk wel zien aankomen dat hij overreden zou worden want hij was doof. Maar je kan toch moeilijk een kat binnenlaten die zo graag naar buiten gaat?

    Nee, nog nooit. Maar onze kat gaat dan ook nooit verder dan de tuin.
    Gelukkig dat het toch goed gekomen is (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 11:34 ]


    “Never put your faith in a Prince. When you require a miracle, trust in a Witch.”

    Poor kitten. :c Gelukkig maakt-ie 't goed!

    Eén van onze katten heeft soms van die vreemde aanvallen... dan zet-ie van die hele grote, angstige ogen op en blijft heel stil staan of hij gaat zich heel vreemd bewegen. Afijn, it scares the hell outta me.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gelukkig gaat het goed met je kat.
    Onze kat had een aantal jaren geleden een teek in haar staart. Daar was ze heel erg ziek en zwak van. Een tijdje terug was ze een aantal dagen weg (normaal komt ze 's avonds altijd binnen) en toen ze weer terug kwam, kroop ze onder allerlei dingen. Ze was doodsbenauwd, echt zielig.


    There is nothing more badass than being yourself

    Gelukkig dat hij er nog zo van afgekomen is! Arme kat, heel veel sterkte! Vertel me alsjeblieft hoe hij er na die 24 uur aan toe is.


    Tijd voor koffie.

    Cool name!

    Gelukkig! Één van mijn katten was aangereden en overleden. Toen moest ik ook wenen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ideas schreef:
    Gelukkig dat hij er nog zo van afgekomen is! Arme kat, heel veel sterkte! Vertel me alsjeblieft hoe hij er na die 24 uur aan toe is.


    Het gaat nu best goed met hem. Hij heeft wel spierpijn en hij loopt nog al wankel. Hij blijft voorlopig nog in mijn kamer. Verder krijgt hij medicijnen tegen de pijn. En hij ligt nu lekker te slapen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn vader reed altijd de jonge katjes van zijn buurvrouw plat met z'n vrachtwagen :(
    Niet express


    ©1998

    Ik kwam ooit terug van vakantie en mijn konijntje kwam altijd naar de voorkant van 't hok toe als ik 'm riep, en toen kwam 'ie helemaal niet. Het was al laat dus 't was donker en ik kon 't verder niet zien, maar ik ging dus nogal overstuur naar binnen omdat ik dacht dat 'ie dood was, maar ik kon niks zien. Dus m'n zus zei dat ze wel zou kijken en de volgende dag bleek dus dat 'ie inderdaad dood was, maar misschien was 't dan ook maar beter dat ik 'm niet had gezien, nu herinner ik 'm me alleen nog levend. Z'n konijnenvriendinnetje ging een paar weken erna dood, ze waren allebei al boven de 10, maar toch was ik heel verdrietig. Nu heb ik weer twee konijntjes samen, maar toch ben ik veel meer op m'n hoede als ze gek liggen of ik ze niet zie. Misschien gaat dat nog wel over.


    “Love is a contradiction.”

    - Mijn moeders kat, Ziggy, werd aangereden en is een poot verloren, hij liep de rest van zijn leven (tot zijn 20ste, toen hij werd ingeslapen) op 3 poten.
    - Mijn kat, Boots, kreeg kittens en eentje vond ik dood achter een kast, de andere twee zijn bij de geboorte overleden.
    - Mijn kat, Bijou, liep weg toen ik klein was en is nooit meer teruggekomen. Mijn moeder zei altijd dat hij een feestje aan het bouwen was met de andere katten om me gerust te stellen.
    - Mijn kat, Inie Minie, was dood toen ik van de bioscoop af kwam.
    - Mijn kat, Juultje, beviel en 3/4 kittens overleden.
    - Mijn kat, Yena, was zwanger en had een nestje op de bouwplaats; we hebben haar niet meer teruggezien.
    - Mijn moeders kat, Spetter, had darmkanker en werd ingeslapen.
    - Mijn moeders kat, Doerak, werd altijd in een ruzie betrokken door Boots.
    - Mijn kat, Diego, viel van het balkon af en gelukkig leeft hij nu nog.
    - Mijn moeders kat, Chilly, kreeg maagkanker (zoiets) en werd ingeslapen.
    - Mijn hamster, Speedy, had een soort kanker en overleed 3 dagen nadat ik hem gekocht had.
    - Mijn hamster, Happy, beet me en viel achter de kast, ik stopte hem terug in het kooitje en hij was dood de volgende ochtend.
    - Mijn moeders vogel, Chucky, had allemaal wondjes en stierf vanzelf.
    En nog veel meer, eigenlijk. Ik heb het heel erg moeilijk gehad met dieren, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik had een hond en die was na twee maanden al dood.
    Hij had een ongeluk gehad met een vrachtwagen, poot eraf. Toen zat hij tussen een vage machine die we vroeger gebruikten om van dat doek over een veld neer te leggen (met sla enzo) en toen was ie nog een poot kwijt. We hebben 'm maar in laten slapen.

    Aww gelukkig is het toch nog goed gekomen :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.