• Nou, mijn kat kwam zonet door het luikje en ik zag al gelijk dat er iets mis was. Hij liep erg wankel en hij kroop naar een hoekje en ging daar liggen. Hij ademde met de seconde moeilijker en hij liep te kwijlen. Ik was gelijk bezorgd en ik ging bij hem zitten en hem aaien. Mijn vader belde ondertussen mijn moeder zodat die op mijn zusjes kon passen en wij naar de dierenarts konden. Mijn kat, Percy, liep ondertussen heel wankel naar een ander plekje. Hij ademde echt heel zwakjes en ik was ontzettend bang om hem kwijt te raken. Ik was bang dat hij dood zou gaan. Ik was behoorlijk overstuur en zat ook te huilen (Ik ben gewoon zo gehecht aan Percy dat ik niet meer zonder hem kan.) Mijn moeder moest op de fiets naar huis komen dus mijn vader belde ondertussen de dierenarts, en die werkte dus niet s'nachts. Fijn. Mijn vader belde een andere dierenarts en die werkte gelukkig wel s'nachts. Maar wij moesten nog wachten op mijn moeder en ik was nog steeds bang dat Percy dood zou gaan.
    Na ongeveer een kwartiertje kwam mijn moeder thuis en gingen wij snel naar de dierenarts. Mijn kat ademde nog steeds heel moeilijk. Toen we daar waren moesten we ook nog een tijdje wachten en ik probeerde Percy een beetje gerust te stellen door hem zachtjes te aaien. Zijn oog pupillen gingen ook een beetje om hoog dus ik schudde steeds zachtjes aan het kooitje zodat ze weer op hun plek gingen. Toen kwam de dierenarts en hij onderzocht Percy. Hij zei dat Percy was aangereden maar hij had gelukkig niks gebroken. Hij was alleen een beetje raar in zijn kop. Nou, Percy werd in een kooitje gelegd om te rusten (naast een kat die precies het zelfde had gehad) en we mogen hem morgen ophalen. 9 van de 10 keer komt het goed.
    Nu ben ik echt ontzettend opgelucht! Ik was echt bang dat ik Percy kwijt zou raken.

    Om het topic nuttig te houden: heeft één van jullie ook zoiets meegemaakt? Dat je bang was je huisdier (of een mens) kwijt te raken?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 23:33 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aww, wat sneu! Nja ik doe zelf dier&management en ben een paar keer mee geweest met de dierenambulance, dan zie ik veel meer van dit soort dingen.
    Maar wat een geluk dat ie niet helemaal platgereden en is en dat t (waarschijnlijk) weer goed komt.
    En nouja nog niet echt zoiets, natuurlijk wel van eigen huis wel dieren die overlijden maar meeste toch wel door ouderdom.
    Alleen een keer, was de hond van onze buren. (liet ik wel eens uit, echt n lief beest) aangereden. Nou dat was echt verschrikkelijk je hoorde die hond gewoon roepen, terwijl het een kruispunt verderop was en ik nog thuis zat. Mja was wel heel heftig en heeft het niet overleefd. De jongen die de hond uitliet was in shock, zo zielig allemaal.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Aww.. ik heb sinds kort twee kittens thuis en ik hoop dat z3 nooit aangereden zullen worden..

    Maar ik heb woensdagavond nog de schrik van m'n leven gehad.. ik dacht dat mijn paatd haar nek had gebroken nadat ze was gestruikeld waardoor we allebij dus vielen.. ze kwam terecht op mijn bovenbeen en ze probeerde 1 keer op te staan wat niet lukte en zakte een soort van in elkaar.. uiteindelijk bleek dat ze helemaal vast zat in haar teugel en daardoor nier op kon staan.. maar ze bleef wel heel stil liggen toen ze doorhad dat ze niet op kon staan.. ik kon haar ook niet helpen aangezien ik klem lag onder der... gelukkig waren er nog andere mensen aanwezig die meteen aangerend kwamen en m'n paard bevrijd hebben.. maar ik was echt bang dat ze dood ging ofzo..

    Ja, ik heb het twee keer meegemaakt in een jaar. Beiden zonder goede afloop. #RIPAstro&Bo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gelukkig is het goed afgelopen!

    Kat van mijn teamgenote was ook aangereden en bij ons achter het houthokje wezen schuilen waar we 5 dagen later achterkwamen, het beestje haar darmen waren aangetast door ongedierte. Heeft het helaas niet overleefd.

    Ben daarom hartstikke blij dat jouw kat wel geluk heeft ^.^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mijn broertje ben ik kwijtgeraakt en ik was doodsbang om mijn oudere broer kwijt te raken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Heel veel succes dan, ik hoop dat het goed gaat komen met je kat!
    Maar ik ben ontzettend gehecht aan mijn konijn Snuffie. Alleen hij is nu al negen jaar en ik ben zo bang dat hij binnenkort gaat sterven. (Van ouderdom..)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt