• Ik zit altijd op het internet via Chrome, maar sinds vandaag doet hij raar. Of het zijn de reclames, maar in ieder geval irriteert het. Heel veel woorden worden in het groen gezet en worden gelinkt aan dezelfde reclame. Op iedere site, op iedere pagina. Adblock maakte het alleen maar erger, dus weet iemand iets wat wel zal werken?



    Ohja, en er komen tussen posts op een pagina ook reclames te staan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    De mijne doet normaal, het ligt aan jouw computer.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    O, ja soms begeeft mijn adblock het ook even. Gewoon opnieuw installeren werkt meestal.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    O, ja soms begeeft mijn adblock het ook even. Gewoon opnieuw installeren werkt meestal.


    Heb ik al gedaan, maar werkt ook niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Moet je even bij je extensies kijken of er iets tussen staat en dan verwijderen bij je configuratiescherm.


    Your make-up is terrible

    Escada schreef:
    (...)

    Heb ik al gedaan, maar werkt ook niet.


    Opnieuw opstarten (van je computer) doet soms wonderen anders kan je ook proberen Chrome helemaal opnieuw te installeren en is er echt niks op internet te vinden over dit probleem verder. Een beetje moeite doen in google helpt soms enorm. Oke dit doe ik altijd aangezien ik niet een computer technicus ben.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 22:23 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Dat had ik ook eens, dan moet je extensies uitschakkelen/cookies wissen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    Moet je even bij je extensies kijken of er iets tussen staat en dan verwijderen bij je configuratiescherm.


    SPECS schreef:
    Dat had ik ook eens, dan moet je extensies uitschakkelen/cookies wissen.


    Dankje, nou is alles weer normaal.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Slotje op aanvraag. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury