• Haii,
    Ik wil mijn puntjes verven, maar ik weet niet waar ik verf kan halen.
    Ik wil Paars, roze, blauw en donkerblauw in mijn puntjes. Ik heb verschillende sites afgezocht maar ik weet echt niet wat ik moet kopen,

    Kan iemand me vertellen welke verf het beste blijft zitten en ook het minste vervaagt?
    Want ik wil niet dat het na één keer wassen meteen vaal of een andere kleur is.. Dat vind ik namenlijk zonde want dan blijf je verven.
    Ik heb wel het geluk dat mijn haar de kleuren erg opneemt omdat ik broos haar heb maar ik wil graag wel goede verf hebben..

    Ook heb ik het liefste zo goedkoop mogelijk.. Aangezien ik vier kleuren wil en dus best duur kan uitkomen met de prijzen..
    Alvast bedankt ;)
    ××Roww

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 18:20 ]


    Little do you know

    Ik heb geen idee, alle verf die ik tot nu toe geprobeerd heb, veranderd na één keer al van kleur. Het enige wat je er tegen kan doen is de puntjes die je geverfd heb niet met shampoo wassen, maar de rest wel. Dan vervaagd het minder snel.
    Bedenk wel dat die verf redelijk duur is, maar je er ook lang mee kan doen en vaak ermee kan verven.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 17:38 ]


    Your make-up is terrible

    ik heb ook mijn haar blauw gehad maar dat moest ik iedere week opnieuw verven.... ik weet dat manic panic gekleurde haarverf heeft die kan je bestellen bij large.nl. of deze blijft zitten weet ik niet ik had verf van directions. ik wens je alvast veel suc6!

    Ik heb laatst roze in mijn haar gehad. Gewoon bij een zaakje in de buurt gekocht. Het vervaagd altijd na een paar x wassen, daar kan je weinig aan doen. Ik heb de verf er 2 uur in laten zitten maar na 2 weken was het al een flink stuk lichter. En na een maand er helemaal uit. Manic panic heb ik ook een keer geprobeerd. maar dat was er echt na 1x wassen uit.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Dankje (:
    Ik denk dat ik maar gewoon een pakket van 4 kleuren bij Directions ga kopen, het is niet heel duur dus vind ik het proberen waard.
    En als ik het iedere week moet verven vind ik het niet zo heel erg, dan heb ik wat te doen x'D


    Little do you know

    Foto als je het eenmaal gedaan hebt? :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ja, ik plaats zeker een foto als het klaar is ^^
    Maar ik wil het af hebben voor school begint, dus ik heb nog iets meer dan een week c:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Ja, ik plaats zeker een foto als het klaar is ^^
    Maar ik wil het af hebben voor school begint, dus ik heb nog iets meer dan een week c:


    Yay :'D
    En oh dan al school :c


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ja, de 26e moet ik m'n boeken ophalen :c


    Little do you know

    Ik heb het gewoon bij de kapper laten doen, maar dat is wel redelijk duur. Al blijft de kleur dan natuurlijk wel heel goed zitten..