• Hoi hoi,

    Ik zoek een cover voor mijn fanfic over Barney Stinson (How I Met Your Mother).
    De titel is Bed of Roses

    Ik wil er graag een foto van Barney op, het liefst waar hij een houding heeft als hier
    En een foto van zijn tegenspeelster, klik!

    Verder laat ik het vrij, iets met rozen(blaadjes) zou denk ik wel leuk zijn, gezien de titel. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Anyone? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Anyone? ^^

    I would, maar als jurylid ga ik dat niet doen, sawwy.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat is logisch haha. But thanks anyway. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil best een gratis spot uitloven voor degene die de mooiste cover maakt, als dat mensen over de streep trekt? :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat raar dat niemand reageert, ik zou je wel willen helpen Natas....,maar ik een kleuter zou het nog beter kunnen dan mij. Sorry.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wat raar dat niemand reageert, ik zou je wel willen helpen Natas....,maar ik een kleuter zou het nog beter kunnen dan mij. Sorry.

    Iedereen is vast druk en er zijn er nog meer die een cover zoeken, dus ik snap het op zich wel. Maar ik moest even dit topic omhoog schoppen hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel iets proberen (:


    obsessive rage

    Ik zou ook nog wel iets willen proberen, als ik vanavond tijd heb. Leuk om te horen dat Barney heeft gewonnen.

    Maar ik had stiekem gehoopt dat de tegenspeelster Robin zou zijn, want ik ship die twee


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    Ik zou ook nog wel iets willen proberen, als ik vanavond tijd heb. Leuk om te horen dat Barney heeft gewonnen.

    Maar ik had stiekem gehoopt dat de tegenspeelster Robin zou zijn, want ik ship die twee


    Ik ook :'D
    Maar ik ben nog maar bij seizoen vier, dus ik heb/had geen idee hoe het tussen die twee gaat aflopen. Was een beetje lame als ze de halve serie een stel zouden zijn. :"D Niet dat Barney Barney zou zijn in een stel, but you never know :') Vond dit veiliger. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    HoIIy schreef:
    Ik wil wel iets proberen (:

    Ah top (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    (...)

    Ik ook :'D
    Maar ik ben nog maar bij seizoen vier, dus ik heb/had geen idee hoe het tussen die twee gaat aflopen. Was een beetje lame als ze de halve serie een stel zouden zijn. :"D Niet dat Barney Barney zou zijn in een stel, but you never know :') Vond dit veiliger. xD


    Oh wauw, ik zal je dan maar geen spoilers geven! Ik heb zelf ook nog niet alles gezien, maar ik heb het einde gegoogeld, haha.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    oke, ik ben niet goed in covers dus idk waar deze post voor nodig is maar yAY BARNEY


    Heaven is a place that we all have


    Kan best zijn dat ik morgen nog iets anders probeer, ik had een idee in mijn hoofd maar die is halverwege ergens gestorven haha.

    Aah, heel leuk! Kan het meisje nog iets scherper of ligt dat aan de fotokwaliteit?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Navigator schreef:
    Aah, heel leuk! Kan het meisje nog iets scherper of ligt dat aan de fotokwaliteit?

    Ligt waarschijnlijk aan mijn ge-edit haha. Ik zal morgen even opnieuw proberen. Vond het meisje sowieso moeilijk want haar gezicht is niet volledig.