• Een nieuw spelletje op het Quizlet-forum. Het gaat als volgt.

    Je zet een vraag hier neer, en dan gaat de persoon onder jou hem beantwoorden en die zet ook weer een vraag neer, en zo gaat het door.. Ik doe het vaak met vriendinnen op papier enz. Allerlei vragen mogen, wel een beetje sireus en goed beantwoorden he?

    Echt leuk.. Laat ik maar beginnen

    Probeer ook te kijken of je niet 2x antwoord geeft op een vraag, het kan gebeuren.. maar is niet erg xD


    Wat is je aller grootste blunder?


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    weet ik =]

    wat zou je doen als ik de vriendin van shin ben?

    ja ik vin je wel aardig ='] ik mag je wel =D

    ow grapje.. moet nog antwoord geven,, ja ik vin je wel aardig ='] ik mag je wel =D

    Hmm

    wil je shin ook aan mij voor stellen dan :P:P


    xxx

    wat zou je doen als ik de vriendin van shin ben dan ??

    blij voor je zijn en vragen of je mij aan luminor wilt voorstellen =]

    en waarom moet je je aan shin voorstellen?! ga je m afpakken?? nee tog ?!

    Neeeeeeeee!! maar dan wil ik hem ook ontmoeten!:P:P


    xx

    ow op die manier.. geen vragen meer ?XD

    wat vind je van mäx? (killerpilze voor de dummies onder ons die dat niet weten)

    sexxyyy!! :P:D

    wat vind je van Tom kaulitz?

    sexxy hoor ^^
    maar niet sexiër dan georg <33


    wat vind je van mij (uiterlijk)

    Coewl.^__^
    Wat als je een hele dag met je favoriete band iets leuks mocht doen?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Uhmm dan zou ik erg blij zijn natuurlijk enzoo ^^ Maar niet hyper beginnen doen en ervan genieten ^^

    Ken je mij?

    beetje!^^


    Wat zou je doen als bill je leerkracht werd? ^^


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou gewoon heel hard bij hem gaan slijmn dt hij zoooo'n goede band heeft en dat hij zoooo'n goede leeraar is enzoo en dan hopen op goede cijfers [á]

    Heb je naar Eurosong For Kidz gekeken? Zojah wat vind je van de winnaar Oliver [a]

    Euhm neej, maar weet wel wie Oliver is EN hij is totaal mijn smaak niet, I'm sorry ><
    Wat zou je doen moest je je favoritie band in Bobejaanland tegenkomen?


    What you see, is what you get.

    Heb ik al voor gehad x] Natalia was daar aber, ik heb net hyper gedaan ofseu ^^ Gewoon mezelf gebleven ;-) Maar ze is niet mijn favoo heeur ^^ Ik zou gewoon mezelf blijven enseu

    Wat zou je den moest je computer ineens crashen?

    Ik zal helemaal gaan flippen, en ik zal gek worden.. Misschien ben ik wel bezig met iets belangrijks ofz xD..

    Je ziet je favo-idool lopen met een vriendin/vriend.. Het is een enorme huppel/uidel. Je vind het maar niks.. Wat doe je erg tegen? xD


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !