• Ik heb dus een probleempje met internet. Het internet (niet draadloos) van de pc in de kamer doet het gewoon, maar het internet op mijn kamer (draadloos) doet het niet. Ik heb al van alles geprobeerd met wachtwoorden van internet, maar die werken niet. Iemand een idee wat het is?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Searching heavens for another earth

    Misschien een keer de router aan en uit doen zodat het opnieuw verbinding kan maken?

    Draculea schreef:
    Misschien een keer de router aan en uit doen zodat het opnieuw verbinding kan maken?


    Waar zit de router?


    Searching heavens for another earth

    Draculea schreef:
    Misschien een keer de router aan en uit doen zodat het opnieuw verbinding kan maken?


    Ja idd, dit dus, dat moet je altijd doen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Waar zit de router?


    Ja hahaha jezus, net waar je hem neergezet hebt :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Waar zit de router?

    Eh dat ligt eraan waar je ouders hem neer hebben gezet. :'D
    Bij ons zit ie in de meterkast.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ja hahaha jezus, net waar je hem neergezet hebt :'D


    Ja maar hoe wat waar. Ik weet me god niet wat een router is.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb geen verstand van computers en (draadloos) internet, maar opnieuw verbinden met de Wi-Fi spot in je huis kan helpen. Controleer ook het kastje - bij ons is het een kastje - of 'ie goed aanstaat. Check of je computer de connectie kan vinden. Desnoods start je je pc opnieuw op. Meestal werkt dit bij mij als 'ie d'r uit ligt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ja maar hoe wat waar. Ik weet me god niet wat een router is.

    Deze hebben wij bijvoorbeeld;


    Dus, op zoek naar de router! :Y)

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ja maar hoe wat waar. Ik weet me god niet wat een router is.


    Het kastje waaruit de wi-fi verbinding naar jouw computer komt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ja maar hoe wat waar. Ik weet me god niet wat een router is.


    Waarom vraag je je vader niet het even te fixen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Waarom vraag je je vader niet het even te fixen?


    Heb ik niet


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Heb ik niet


    Dan je moeder oid, iemand moet weten hoe je de router aan en uit zet, anders is het wel heel knullig


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Inderdaad, de router eventjes opnieuw laten opstarten. Er moet toch iemand in huis zijn die die weet staan?


    comfort in c h a o s

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dan je moeder oid, iemand moet weten hoe je de router aan en uit zet, anders is het wel heel knullig


    Die heeft geen tijd. Maar ik ben al bezig met die router, hij doet het alleen nog steeds niet.


    Searching heavens for another earth

    Misschien staat de router te ver weg, dat had ik eerst ook en toen hebben we maar een grotere met een groter bereik gekocht :/