• Mijn moeder die had de pan kippensoep perongeluk nog aan laten staan vanacht.. (Slim,slim,slim.)
    Toen ik vanochtend wakker werd en de gang opliep rook ik al een rare misselijkmakend verbrand achtig geurtje.
    Dus ik loop de huiskamer in (Nog ergere geur *Kokhals*) en vraag gelijk halfkokhalzend wat er aan de hand is.
    Blijkt dus dat mijn moeder vannacht perongeluk de kippensoep van 2dagen oud aan heeft laten staan. De soep was helemaal zwart en hard geworden en het stonk verschrikkelijk. (Er zaten ook brokken kip in de soep.) De soep heeft dus van het avond eten tot de ochtend op het vuur gestaan. Alles in huis stinkt. Zelfs de kedingkasr en de inhoud, de badkamer enzo.Behalve mijn kamer *Blij*. Zelfs mijn moeders kamer stinkt. Dus nu ademen we de heletijd die lucht in. Als ik uit mijn kamer ga, knijp ik gelijk mijn neus dicht. De keuken grenst ook aan de woonkamer (waar me hond slaapt, dus die heeft alles ook ingeademt.)
    Ennu is mijn vraag dus. Kan dit schadelijk zijn? Ik ben vandaag ookal ziek van school naar huis gegaan. Waarschijnlijk door die geur. Die ook in mijn kleding zit. :/

    Slecht uitgelegt. Maar kan dit schadelijk zijn? Als je vragen erover hebt kan ik het beantwoorden, maar ik vond dit wel het belangerijkst.
    We hebben ook puur geluk gehad, het kon anders aflopen. Moet er niet aan denken dat het huis in de fik kon staan o.0

    Sorry als dit topic verkeerd staat :)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Volgens mij is het niet schadelijk. Je kan wel last krijgen van de lucht omdat het op je longen en luchtwegen aanslaat, maar het is niet iets wat blijvend is.


    Your make-up is terrible

    Eerlijk? Ik heb geen idee..
    Wel dom van je moeder though..
    Sterkte?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik denk dat het niet zo schadelijk is.

    Bah, ik moet er niet aan denken...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk dat je onmidelijk naar de EHBO moet want anders ga je dood! D:

    Fso. We, verbrande kippensoep


    quidquid excusatio prandium pro

    Als je binnen 24 uur een snavel krijgt zeker even naar de huisarts.

    Nah, valt wel mee, denk ik :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Even lekker alle ramen en deuren openzetten en het laten doorwaaien.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk niet dat het schadelijk is, maar ik zou voor alle zekerheid even alle ramen en deuren openen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wist niet eens dat soep kon verbranden :') Weer wat geleerd!
    Maar het lijkt me niet heel schadelijk!


    To infinity and beyond •

    Tyrion schreef:
    Ik denk niet dat het schadelijk is, maar ik zou voor alle zekerheid even alle ramen en deuren openen.


    En ook gewoon om van die stank af te zijn. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Alayne schreef:
    Als je binnen 24 uur een snavel krijgt zeker even naar de huisarts.

    Nah, valt wel mee, denk ik :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gelukkig is de geur minder geworden ='D. De deuren en alles staan ook al open, :']

    Ik wist ook niet dat soep kon verbranden, haha. Ik denk ook door de stukken kip die erin zaten. We hebben puur geluk gehad. ^-^
    Alleen beetje jammer is dat mijn jas verschrikkelijk stinkt.. Is mijn enige jas die ik heb. Hij hing vanacht op de stoel bij de eettafel. *Zucht.*


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tyrion schreef:
    Ik denk niet dat het schadelijk is, maar ik zou voor alle zekerheid even alle ramen en deuren openen.


    Dit + Ik zal ook opletten op de gezondheid van je hond of ga eventueel naar de dierenarts als je het niet vertrouwd. Fijn dat de geur al wat wegtrekt, trouwens.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Chico schreef:
    Eerlijk? Ik heb geen idee..
    Wel dom van je moeder though..
    Sterkte?


    Inspiration can hit you any time

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dit + Ik zal ook opletten op de gezondheid van je hond of ga eventueel naar de dierenarts als je het niet vertrouwd. Fijn dat de geur al wat wegtrekt, trouwens.


    We houden hem in de gaten. =]
    Want erg gezond is het denk ik niet echt die geur.. Ik zit nu ook ziek thuis meuhh. Gelukkig gaat het een heel stuk beter dan vanochtend.

    Mijn moeder heeft vaker een pan aan laten staan. Maar dan kom ik 's avonds nog even in de keuken en draai alles uit. Ongeveer 1 of 2 keer gebeurt. Niet zo slim dus van haar.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 22:05 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik denk niet dat het schadelijk is maar ik zal wel alle ramen en deuren open zetten want, zo verdwijnt de geur uit huis.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 13:21 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.