• Gisteravond was er een soort van sterrenregen te zien. Wij hebben thuis ook een stuk of vijftien vallende sterren gespot! Heel erg mooi om te zien, ook omdat de lucht vandaag heel mooi helder was. (:
    Ik geloof dat er vandaag en morgen ook nog kans op vallende sterren zijn, dus wie weet zien we er nog meer! Hebben jullie ze ook gespot?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik was in slaap gevallen! Haha :'D Maar ik probeer vanavond te kijken :33
    Heb je wensen gedaan, Tialda? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wel, ik werd er zelfs emotioneel van, omdat ik nooit had gedacht dit mee te maken.

    En mijn favo nummer is shooting star van Stephen Gately die er nu niet meer is dus ik dacht gelijk aan dat nummer.

    Ja fantastisch. Ik ben echt dol op sterren en het was sowieso een prachtig heldere avond


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    oooh helemaal vergeten!
    Ik weet ook nog heel goed dat het 2 jaar terug ook rond deze tijd was, maar toen was het te bewolkt.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik heb helaas niets kunnen zien.


    26 - 02 - '16

    Ik heb in een half uur tijd 4 meteorieten gezien en toen werd ik te moe en ben mn bed maar weer ingekropen (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Painkiller schreef:
    Ik was in slaap gevallen! Haha :'D Maar ik probeer vanavond te kijken :33
    Heb je wensen gedaan, Tialda? :'D


    Oh daar heb ik niet eens aan gedacht. Haha. Oeps. ;D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb er eentje gezien. :Y)


    The truth is out there.

    Ik wilde gaan kijken, maar kan nu echt niet met mijn krukken de tuin in helaas. Misschien dat ik het vannacht gewoon weer probeer om naar buiten te komen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wou er naar kijken, maar ik had ontzettend veel hoofdpijn dus ben ik maar in mijn bed gekropen. Hopelijk kan ik er vanavond wel spotten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb buiten gelegen maar helaas niets gezien. Ik woon wel in de randstad dus de hemel is nooit echt helder hier helaas :/
    Ik ga het toch nog wel vandaag en morgen proberen, maar de kans zzal vrij klein zijn.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    I SAW ONE!

    Het was echt super snel :o nog geen twee seconden later was ie alweer weg. Maar een groot deel van de nacht was het wel super bewolkt bij mij.

    Een vriendin van mij heeft er 7 gezien, toen was ik best wel jaloers.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het begint hier heel donker te worden en de kans op onweer is zo goed als 100% dat worden vast geen sterren vanavond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou samen met m'n moeder om 3 uur opstaan omdat ze dan op z'n mooist zouden zijn, maar toen ik haar ging wekken was ze boos en ben ik maar weer naar bed gegaan, omdat ik echt ontzettend bang ben in het donker in m'n eentje. :') Maar de paar seconden dat ik naar buiten ben geweest, zag het er prachtig uit.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb ook gekeken, in mijn eentje want de anderen waren al gaan slapen. Heerlijk rustgevend! Vandaag zouden we bij een weiland hier in de buurt gaan kijken, maar er is een code oranje uitgegeven dus we weten nog niet of dat wel doorgaat. Hopelijk wel!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...